Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Heinnovate құралы негізінде университеттің кәсіпкерлік әлеуетін бағалау

Толық мәтін:

Аңдатпа

Жоғары білім беру жүйесінде ең басты болып университеттердің пайда болған өзгерістерді шешу қабілеттілігі болып табылады. Бұл сыртқы ортамен қатынастың тепе-теңдігін қамтамасыз етуге қабілетті тиісті құрылым қалыптастырады. Сондай-ақ ЖОО-ның ішіндегі қарым-қатынастың және университет қызметінің ұйымдастыру қағидаттарының өзгеруіне алып соқтырады. Кәсіпкерлік университеттер түлектердің жаңа буынын даярлауда сыртқы орта мәселелеріне жауап ретінде пайда болды. «Әлеует», «кәсіпкерлік әлеует» ұғымдарын зерттеу бізге «ЖОО-ның кәсіпкерлік әлеуеті» ұғымына байланысты сипаттамаларды синтездеуге мүмкіндік берді. Мақалада университеттің теориялық мәні, сонымен қатар университеттің кәсіпкерлік әлеуетін бағалау әдістері мен түрлері сипатталған. Авторлар HEInnovate онлайн-құралын қолдана отырып, кәсіпкерлік әлеуетті бағалау әдістемесін ұсынады. Мысал ретінде, Еуропалық Одақ үшін Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының қолдауымен құрылған кәсіпкерлік университететтің әлеуетін бағалау әдістемесін ұсынады. Бұл әдіс сарапшылар мен индикаторларды бағалаудың түйісуінде. Әдістемені құрудың негізгі кезеңдеріне мыналар кірді: әдебиетке шолу, кәсіпкерлік университет моделінің алғашқы нұсқасын қалыптастыру, модельді талқылау және түзету, модельді тексеру және оны нақтылау, талқылаудың тағы бір циклы және құралдың соңғы нұсқасын қалыптастыру. Бұл керемет жұмыстың нәтижесі кез-келген тіркелген қолданушы үшін қол жетімді онлайн-құрал болды. Әдістеме «Тұран» университетінде қолданылды.

Авторлар туралы

А. К. Уалжанова
«Тұран» университеті
Қазақстан


С. С. Таменова
«Тұран» университеті
Қазақстан


Ж. Ж. Джузбаева
«Тұран» университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Etzkowitz H. Research groups as ‘‘quasi firms’’: the invention of the entrepreneurial university. Research Policy, 2003. P. 109-121.

2. Кларк Б. Создание предпринимательских университетов: организационные направления трансформации: пер. с англ. А. Смирнова. - М.: Изд. дом Гос. ун-та - Высш. шк. экономики, 2011. - С. 19.

3. Ицковиц Г. Модель тройной спирали // Инновации. - 2011. № 4. - С. 5-10.

4. Ицковиц Г. Тройная спираль. Университеты - предприятия - государство. Инновации в действии / Генри Ицковиц: пер. с англ. / под ред. А.Ф. Уварова. - Томск: Изд-во «ТУСУР», 2010. - С. 1-8.

5. Вахштайн В. Две модели образовательных систем: континентальная и атлантическая: www.intelros.ru/pdf/prognosis/321-352_vahshtain.pdf.

6. Карп М.В., Шабалин Е.М. Оценка финансового состояния предприятия на основе его финансового потенциала // Вестник университета «Государственный университет управления» (Москва). - 2012. - № 3. - С. 127.

7. OECD. (2010). Universities, innovation and entrepreneurship. Criteria and examples of good practice. Retrieved from: http://www.oecd.org/regional/leed/43201452.pdf.

8. Workshop Training Manual A Guide to Delivering HEInnovate Workshops: https://heinnovate.eu/en/training-materials.

9. Уалжанова А.К. Оценка предпринимательского потенциала университета как элемента инновационной среды // Инновационно-предпринимательское образование в контексте повышения качества жизни: материалы международной научно-практической конференции 12 декабря 2018 г.: в 3-х частях. - Алматы: Университет «Туран», 2019. - С - 78-83.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Уалжанова А.К., Таменова С.С., Джузбаева Ж.Ж. Heinnovate құралы негізінде университеттің кәсіпкерлік әлеуетін бағалау. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2020;(1):267-273.

For citation:


Ualzhanova A.K., Tamenova S.S., Zhuzbayeva Zh.Zh. Assessment of the enterprenurial potential of the university based on the HEInnovate tool. Bulletin of "Turan" University. 2020;(1):267-273. (In Russ.)

Қараулар: 284


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)