Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Үлескерлік экономиканың қазіргі жағдайындағы ғаламдық электрондық сауданың негізгі тұжырымдамалары

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақала үлескерлік экономиканың қазіргі жағдайында электрондық сауданың негізгі тұжырымдамала­ры мен ерекшеліктеріне арналған. Интернетті дамыту сандық технологияның қазіргі дәуірінде электронды сауданың бизнесін айтарлықтай кеңейтті. Бүгінгі таңда ірі бірлестіктер өздерінің кәсіпорындарын е-сауда тұрғысынан және осы өзгермелі әлемге бейімделу мүмкіндіктерінен қарастырады. Электрондық сауда биз­нестің ажырамас платформасына айналды. Бүгінгі таңда технологиялардың ұжымдық конвергенциясы «үлескерлік экономика» немесе «бүгінгі таңдағы экономика», Omni-каналмен интеграциясы, контент-мар­кетинг, әлеуметтік CRM және басқалар секілді жаңа тенденциялардың пайда болуы әлемдегі маркетингтік тәжірибеге айтарлықтай әсерін тигізді. Сондай-ақ, бұл сандық маркетинг пен дәстүрлі маркетингтің кон­вергенциясына әкелді. Жаһандану үрдісі телекоммуникация мен ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуы арқасында нығайып келеді, бұл көптеген компаниялар үшін электрондық сауданың жаһандық плат­формасында үлкен мүмкіндіктер тудырады. Қазіргі уақытта тұтынушылар күнделікті өмірде ноутбук, план­шет немесе ұялы телефонды қолдана ақпараттық және маркетингтік кампаниялардың шамадан тыстығын сезінеді, ақырында алынған ақпарат сатып алушылардың мінез-құлқына әсер етеді. Мақала электрондық сауданың негізгі тұжырымдамалары мен ерекшеліктеріне, соның ішінде электрондық сауда негіздеріне, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеуге, сондай-ақ электрондық саудадағы тұтынушылардың мінез-құлқына ар­налған. Бұдан басқа, мақалада 2015-2016 жж. «бизнес-сатып алушы» электрондық сауда моделінің жаһан­дық талдауы көрсетілген.

Авторлар туралы

И. В. Онюшева
«Turan» University
Қазақстан


Q. Y. Ting
Stamford International University
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Abdul Gaffar K. (2016). Electronic Commerce: A Study on Benefits and Challenges in an Emergening Economy // Global Journal Of Management and Business Research: Economics and Commerce. - № 16(1).

2. Akgun A.E. (2012). Antecedents and Contingent Effects of Organizational Adaptive Capability on Firm Product Innovativeness // Journal of Product Innovation Management. - № 29. - Р. 171-189.

3. Chakravarthy B. (1982). Adaptation: A Promising Metaphor for Strategic Management // Academic of Management Review. - № 1. - Р. 35-44.

4. Criteo (2016). eCommerce Industry Outlook 2016.

5. Ecommerce Foundation (2016). Global B2C E-commerce Report 2016. Amsterdam-the Netherlands: Ecommerce Foundation.

6. Mukherjee S.S. (2016). Big Data-Concepts, Applications, Challenges and Future Scope // International Journal of Advanced Research in Computer and Communication Engineering. - № 5(2).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Онюшева И.В., Ting Q.Y. Үлескерлік экономиканың қазіргі жағдайындағы ғаламдық электрондық сауданың негізгі тұжырымдамалары. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(2):56-62.

For citation:


Onyusheva I.V., Ting Q.Y. Key Global E-Commerce Concepts in Contemporary Conditions of Sharing Economy. Bulletin of "Turan" University. 2018;(2):56-62. (In Russ.)

Қараулар: 234


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)