Үлескерлік экономиканың қазіргі жағдайындағы ғаламдық электрондық сауданың негізгі тұжырымдамалары
Аңдатпа
Мақала үлескерлік экономиканың қазіргі жағдайында электрондық сауданың негізгі тұжырымдамалары мен ерекшеліктеріне арналған. Интернетті дамыту сандық технологияның қазіргі дәуірінде электронды сауданың бизнесін айтарлықтай кеңейтті. Бүгінгі таңда ірі бірлестіктер өздерінің кәсіпорындарын е-сауда тұрғысынан және осы өзгермелі әлемге бейімделу мүмкіндіктерінен қарастырады. Электрондық сауда бизнестің ажырамас платформасына айналды. Бүгінгі таңда технологиялардың ұжымдық конвергенциясы «үлескерлік экономика» немесе «бүгінгі таңдағы экономика», Omni-каналмен интеграциясы, контент-маркетинг, әлеуметтік CRM және басқалар секілді жаңа тенденциялардың пайда болуы әлемдегі маркетингтік тәжірибеге айтарлықтай әсерін тигізді. Сондай-ақ, бұл сандық маркетинг пен дәстүрлі маркетингтің конвергенциясына әкелді. Жаһандану үрдісі телекоммуникация мен ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуы арқасында нығайып келеді, бұл көптеген компаниялар үшін электрондық сауданың жаһандық платформасында үлкен мүмкіндіктер тудырады. Қазіргі уақытта тұтынушылар күнделікті өмірде ноутбук, планшет немесе ұялы телефонды қолдана ақпараттық және маркетингтік кампаниялардың шамадан тыстығын сезінеді, ақырында алынған ақпарат сатып алушылардың мінез-құлқына әсер етеді. Мақала электрондық сауданың негізгі тұжырымдамалары мен ерекшеліктеріне, соның ішінде электрондық сауда негіздеріне, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеуге, сондай-ақ электрондық саудадағы тұтынушылардың мінез-құлқына арналған. Бұдан басқа, мақалада 2015-2016 жж. «бизнес-сатып алушы» электрондық сауда моделінің жаһандық талдауы көрсетілген.
Кілт сөздер
electronic commerce,
sharing economy,
globalization,
consumer behavior,
marketing,
digital marketing,
электронная коммерция,
долевая экономика,
глобализация,
поведение потребителей,
маркетинг,
цифровой маркетинг,
электрондық сауда,
үлескерлік экономика,
жаһандану,
тұтынушылардың мінез-құлқы,
маркетинг,
сандық маркетинг
Әдебиет тізімі
1. Abdul Gaffar K. (2016). Electronic Commerce: A Study on Benefits and Challenges in an Emergening Economy // Global Journal Of Management and Business Research: Economics and Commerce. - № 16(1).
2. Akgun A.E. (2012). Antecedents and Contingent Effects of Organizational Adaptive Capability on Firm Product Innovativeness // Journal of Product Innovation Management. - № 29. - Р. 171-189.
3. Chakravarthy B. (1982). Adaptation: A Promising Metaphor for Strategic Management // Academic of Management Review. - № 1. - Р. 35-44.
4. Criteo (2016). eCommerce Industry Outlook 2016.
5. Ecommerce Foundation (2016). Global B2C E-commerce Report 2016. Amsterdam-the Netherlands: Ecommerce Foundation.
6. Mukherjee S.S. (2016). Big Data-Concepts, Applications, Challenges and Future Scope // International Journal of Advanced Research in Computer and Communication Engineering. - № 5(2).
Дәйектеу үшін:
Онюшева И.В.,
Ting Q.Y.
Үлескерлік экономиканың қазіргі жағдайындағы ғаламдық электрондық сауданың негізгі тұжырымдамалары. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(2):56-62.
For citation:
Onyusheva I.V.,
Ting Q.Y.
Key Global E-Commerce Concepts in Contemporary Conditions of Sharing Economy. Bulletin of "Turan" University. 2018;(2):56-62.
(In Russ.)
Қараулар: 234