«Danone Berkut» ЖШС маркетингтік қызметін арттыру
Аңдатпа
Мақала сүт өнімдерін өндіру бойынша компанияның имиджін және бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында «Danone Berkut» ЖШС маркетингтік қызметін жетілдіруге арналған. Авторлар кәсіпорындағы маркетинг бөлімінің жұмысын тиімділендіру жолдары мен компанияның маркетингтік қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстарды ұсынады. Маркетинг бөлімінің жаңа ұйымдық құрылымы ұсынылған, онда штатқа үш мамандар қызметі енгізілген: маркетингтік зерттеулер бойынша, интернет маркетинг, веб-дизайнер. Тұтынушылардың сұранысын сатып алушыларға сұрақ жауап алуды ұйымдастыру және зерттеу нәтижелерін өңдеуге арналған арнайы компьютерлік бағдарламаларды қолдану арқылы зерттеу бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізу ұсынылады. Компанияның өндімдерін жылжыту үшін нақты жарнамалық науқан жасалған. Жарнамалық науқан төмен шығынды, көп қаражатты қажет етпейді деп күтіледі, сонымен қатар «Danone Berkut» ЖШС өнімдеріне әлеуетті тұтынушылардың назарын аударады және оларды өткізуге ынталандырады. Сонымен қатар, «Danone Berkut» жаңа өнімінің - қымыздың тауарлық сызғышын енгізуді ұсыну өте қажет шара, ол алдын ала мәліметтер бойынша тұтынушылардың сұранысын арттырады және компанияның өнімдерінің сатылу көлемін арттырады. Сонымен қатар, «Danone Berkut» ЖШС сайтына «онлайн сатылым/ өнімді жеткізу» қосымша парақшасын қосып жаңғырту ұсынысы қызығушылық тудырды. Тұтынушылар онлайн-тапсырыстарды жасай алады, ал компания клиенттерге өнімдерді тегін жеткізеді.
Тірек сөздер
маркетинг,
организационная структура,
отдел маркетинга,
маркетинговые исследования,
новый продукт,
промоакция,
модернизация,
сайт,
marketing,
organizational structure,
marketing department,
marketing research,
new product,
promotion campaign,
upgrade,
site,
маркетинг,
ұйымдастырушылық құрылым,
маркетинг бөлімі,
маркетингтік зерттеулер,
жаңа өнім,
промо-науқан,
жаңарту
Әдебиет тізімі
1. Джон Р., Каст Ф., Розенцвейг Д. Модели формирования организационных структур. - Ленинград: Наука, 2003. - 376 с.
2. Маркетинговые данные ТОО «Danone Berkut» за 2016 г.
3. Малхотра Н.К. Маркетинговые исследования. - М.: Вильямс, 2007.
4. Амблер Тим. Практический маркетинг - СПб: Издательство «Питер», 1999.
5. Финансовая отчетность ТОО «Danone Berkut» за 2016 г.
6. Официальный сайт ТОО «Danone Berkut»
Дәйектеу үшін:
Давлетова М.Т.
«Danone Berkut» ЖШС маркетингтік қызметін арттыру. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(2):86-91.
For citation:
Davletova M.T.
Improvement of the marketing activity of LLP “Danone Berkut”. Bulletin of "Turan" University. 2018;(2):86-91.
(In Russ.)
Қараулар:
402