Қазақстандағы ұялы байланысты тұтынушылардың адалдық деңгейін бағалау
Аңдатпа
Қатаң бәсекелестік күрес және жаһандық экономикалық дағдарыс жағдайында байланыс қызметтерін ұсынатын кәсіпорындардың басты міндеті абоненттердің адалдық деңгейін қалыптастыру болып табылады, оның мақсаты компанияның бәсекеге қабілеттілігін және әлеуетті анықтау негізінде оның дамуының тұрақтылығын арттыру болады. Сонымен қатар, тұтынушылардың компанияға адалдық дәрежесіне оның табысы тікелей байланысты, ал ол өз кезегінде компанияның болашақта дамуын қалыптастырады. Алматы қ. бойынша таңдау - «жұмыршақ қар» арқылы сұрақ жүргізілді, жалпы таңдау 160 сауалнамаға жауап берушіні құрады. Ол арқылы Алматы қ. бойынша ұялы байланыс қызметтерінің барлық көрсеткіштерінен ең бірінші маңыздысы - ұялы байланыстың сапасы, ары қарай қызметтің құны мен тарифтердің тартымдылығы болып табылады, ал маңыздылығы төмен көрсеткіштер - қызмет көрсету аумағы, байланыстың үзіліссіздігі, естілуі мен сервис. Сауалнамаға жауап берушілер бір компаниядан екіншіге ауысып кету ұсынылған ұялы байланыстың сапасына қанағаттанбау және қызмет пакеті немесе қызмет құнының жоғары болуы себебіне байланысты екенін атап өтті. Осының негізінде ішкіфирмалық басқару тиімділігін арттыру мақсатымен ұсыныстар құрастырылды, компаниядағы үздік клиенттік тәжірибені қалыптастыру есебінен абоненттердің адалдылығын жоғарғы деңгейге жеткізу болды.
Тірек сөздер
лояльность,
абоненты,
тарифы,
стоимость,
мобильный оператор,
оценка,
показатель лояльности,
адалдық,
абоненттер,
тарифтер,
құны,
мобильді оператор,
бағалау,
адалдық көрсеткіші,
loyalty,
subscribers,
tariffs,
cost,
mobile operator,
assessment,
loyalty indicator
Әдебиет тізімі
1. Рынок мобильной связи в Казахстане выживает за счет интернета: http://www.kazpravda:kz/news/tehnologii/rinok-mobilnoi-svyazi-v-kazahstane-vizhivaet-za-schet-interneta/.
2. Аналитический обзор «Рынок услуг сотовой связи Казахстана: тенденции и перспективы». Курсив.kz, 2013: https://www.kursiv.kz/upload/Binder1.pdf.
3. Данные Комитета по статистике МНЭ: www.stat.gov.kz.
4. Проникновение сотовой связи в РК: http://www.ranking.kz/a/reviews/roniknovenie_sotovoj_svjazi_v_rk_mart_2016.
5. Бест Р. Маркетинг от потребителя: пер. с англ. С. Памфилова и Н. Брагиной / под ред. П. Миронова. Стокгольмская школа экономики. - М.: Манн, Иванов и Фербер, 2015. - 855 с.
6. Дэй Д. Стратегический маркетинг. - М: Издательство «Эксмо-Пресс», 2002. - 640 с.
Дәйектеу үшін:
Смыкова М.Р.,
Рахимбекова Ж.С.
Қазақстандағы ұялы байланысты тұтынушылардың адалдық деңгейін бағалау. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(2):97-103.
For citation:
Smykova M.R.,
Rakhimbekova Zh.S.
Assessmment of the consumer loyalty level of Kazakhstan cellular communication. Bulletin of "Turan" University. 2018;(2):97-103.
(In Russ.)
Қараулар:
237