Жоғары оқу орындарының білім беру қызметтері нарығында ЖОО-ның PR-науқанын қалыптастыру ерекшеліктері
Аңдатпа
Мақалада жоғары оқу орындарының PR қызметін қалыптастырудың теориялық негіздері, жоғары білім беруде нарықтық қызмет көрсетудің ерекшелігі қарастырылады. ЖОО-ның мақсатты аудитория үшін бәсекелестігі нашарлаған жағдайда, бұл мәселелерді талдаудың маңызы артуда. ЖОО-ның маркетингтік жұмысындағы PR компоненті - бұл білім беру нарығында жоғары білім беру қызметтерін насихаттауда, университеттің оң және тартымды имиджін қалыптастыруда, жоғары оқу орнын таңдауға шешім қабылдауда негізгі басымдығы бар. PR рөлі осы аспектімен шектелмейді. PR мақсатты аудиториямен ғана емес, ақпаратты-ғылыми ортада тиімді байланысты орнықтыру арқылы университетке жаһандық әсер ететін стратегиялық ұстанымның қол жетерлік мүмкіндігін арттырмақ. Мақалада қарастырылған PR-қызметтінің теориялық негіздері жоо-ның осы бағытта тиімді жұмыс істеуіне тетік болып табылады. Бұл ретте, жоғары білім берудің білім беру қызметтері нарығының ерекшеліктері PR-қызметінің бағытына, сондай-ақ белгілі бір PR құралдарын қолдану үрдісінде акцент жасауға әсер етеді. Мақалада автордың тұрғысынан жоғары оқу орындарының мақсатты аудиториясының ерекшеліктері және олардың ЖОО-ның PR-қызметіне әсер ету сипаты көрсетілген. Бұл бағытта ЖОО-дағы PR-қызметінің жоғары деңгейін интернет кеңістігіне, әлеуметтік желілерге көшіруге байланысты, онда ұрпақтың қажетті ақпаратты жинамақ мүддесі әр деңгейде, әр қарқында үдей түспек.
Кілт сөздер
связи с общественностью,
PR-деятельность,
образовательные услуги,
вуз,
целевая аудитория,
инструменты PR,
қоғаммен қатынас,
PR-қызметі,
білім беру қызметтері,
жоо,
мақсатты аудитория,
PR құралдары,
public relations,
PR-activity,
educational services,
high school,
target audience,
PR tools
Автор туралы
А. Ж. Абуова
Алматы Менеджмент Университет
Қазақстан
Әдебиет тізімі
1. Катлип Скотт М., Сентер Аллен X., Брум Глен М. Паблик рилейшенз. Теория и практика. - 8-е изд.: пер. с англ.: учеб. пособие. - М.: Издательский дом «Вильямс», 2003. - 624 с.
2. Алешина И.В. Паблик рилейшнз для менеджеров - М.: ИКФ «Экмос», 2004. - 479 с.
3. Джефкинс Ф., Ядин Д. Паблик рилейшнз: учеб. пособие для вузов: пер. с англ. / под ред. Б.Л. Еремина - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. - 259 с.
4. Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое? - М.: Издательство «Новости», 1990. - 240 с.
5. Глебов Н.М., Барановский А.И., Лейнвебер О.Ю. Интегрированный маркетинг в формировании системы коммуникаций вуза // Проблемы современной экономики. - 2011. - № 4 (40).
6. Компания АСТ Казахстан представляет данные исследования аудитории социальных сетей в Казахстане: материалы официального сайта компании АСТ Казахстан: https://kazakhstan.act-global.com/ru/news/социальные-сети-в-казахстане/ (дата обращения: 25.05.2017).
7. Киселев Н. Социальные сети как инструмент PR: http://pr-club.com/assets/files/pr_lib/pr_root/KisSocSeti.doc (дата обращения: 19.01.2018).
Дәйектеу үшін:
Абуова А.Ж.
Жоғары оқу орындарының білім беру қызметтері нарығында ЖОО-ның PR-науқанын қалыптастыру ерекшеліктері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(2):252-257.
For citation:
Abuova A.Zh.
Features of the university PR campaign formation in the market of higher educational services. Bulletin of "Turan" University. 2018;(2):252-257.
(In Russ.)
Қараулар: 418