Әртүрлі ұрпақ туристерінің тұтынушылық талғамын талдау
Аңдатпа
Нарықтағы жағдайдың өзгеруіне орай ұрпақ теориясының негізінде әр ұрпаққа тән тәртіп сипаттамасы анықталған: «беби бум» ұрпағы 54 жастан жоғары, X ұрпағы - 35-54 жас аралығы, ерте және кеш Y «миллениалдар» ұрпағы - 18-34 жас, Z ұрпағы - 18 жастан кіші. Талдауда көрсетілгендей, тұтынушылардың мінез-құлықтық сипаттамалары мен мінез-құлық дәлдемелері бір-бірінен айрықша және өзіндік ерекшеліктері бар. «Беби бум» ұрпағының мінез-құлқын бағалау классикалық демалу, жағажай және мәдени-танымдық экскурсия турларды қалайтынын көрсетеді. Оларға визуалды аспектілер мен демалыстың ұжымдық формалары маңызды. Х ұрпағы ойын-сауық, жағажай және спорттық туризм түрлерін қалайды, оларға демалудың отбасылық түрлерін және танымал бағыттарға бару және жеңілдік алу маңызды. Y ұрпағы - «миллениалдар» Интернет-ресурстардың көмегімен өздері саяхаттарын таңдап, турларды рәсімдейді. Демалысты жайлы, ыңғайлы және тартымды етуге мүмкіндік беретін әртүрлі қосымшалардың болуы маңызды. Талдау туристік өнімдер мен экскурсиялардың түрлерін және формаларын дамыту үшін өз нәтижелерін пайдалануға мүмкіндік береді. Туроператорлар мен турагенттер әр ұрпақтың қажеттіліктерін және уәждемелерін ескере отырып, қандай мінез-құлықтық ерекшеліктері бар екенін түсінеді. Ұрпақ теориясы туристік фирмалардың туризмді ұйымдастыру мен құрамдауда қажетті траекторияны көрсетеді.
Тірек сөздер
туризм,
потребительские предпочтения,
поколения,
поведение потребителей,
удовлетворенность,
поведенческие особенности,
туры,
туризм,
тұтынушылық талғам,
ұрпақ,
тұтынушылардың мінез-құлқы,
қанағаттанушылық,
мінез-құлықтық ерекшеліктер,
турлар,
tourism,
consumer preferences,
generations,
consumer behavior,
customer satisfaction,
behavioral features,
tours
Авторлар туралы
Л. М. Муталиева
Евразийский национальный университет им. Л.Н. Гумилева
Қазақстан
А. К. Мусабаева
Евразийский национальный университет им. Л.Н. Гумилева
Қазақстан
М. Р. Смыкова
Алматы Менеджмент Университет
Қазақстан
Әдебиет тізімі
1. Березин И. Маркетинговый анализ. Рынок. Фирма. Товар. - М.: Продвижение, 2007. - 480 с.
2. Янкевич В.С. Маркетинг в гостиничной индустрии и туризме: российский и международный опыт. - М.: Финансы и статистика, 2004.
3. Кревенс Д.В. Стратегический маркетинг. - 6-е издание: пер с англ. - М.: Издательский дом «Вильямс», 2003. - 752 с.
4. Шамис Е., Никонов Е. Теория поколений. Необыкновенный Икс. - М., 2016.
5. https://svblog.ru/teoriya-pokoleniy/.
Дәйектеу үшін:
Муталиева Л.М.,
Мусабаева А.К.,
Смыкова М.Р.
Әртүрлі ұрпақ туристерінің тұтынушылық талғамын талдау. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(3):148-152.
For citation:
Mulalieva L.M.,
Musabaeva A.K.,
Smykova M.R.
Analysis of consumer preferences of different generation tourists. Bulletin of "Turan" University. 2018;(3):148-152.
(In Russ.)
Қараулар:
769