Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

«Жасыл» маркетинг тұжырымдамасы, қалдықтарды қайта өңдеудің экономикалық пайдаcы

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада өндірісте қалдықтарды қайта қолдану маркетинг зерттеу мәселелері бойынша теориялық қолдануын қарастырды. Маркетинг, маркетингтік зерттеулер және экологиялық маркетинг анықтамалары берілген. Қоршаған табиғи ортаға экологиялық жүктемені төмендету және экономикалық пайда алу, қал­дықтардан қайта қолдағаны үшін өнім бірлігіне арналған шығынның азаюы маркетингтік құралдардың қолдануының мүмкіндігіне байланысты. ҚТҚ ресурс ретінде қараған кезде, автор ақпараттық базаны құру қажеттілігін көрсетеді, қалдықтардың жыл сайын шығу көлемдерін, жиналған қалдықтардың морфология­лық құрылымын зерттеуің, тұрмыстық қатты қалдықты бөлу бойынша халық арасында тәрбие жұмысын жүргізу, ҚР қоқыстарды бөліп шығару және өңдеуді жүзеге асыратын кәсіпорындар туралы статистикалық деректер жинау, Қазақстан қалдықтарды қайта өңдеуде қандай ресурстық базаға ие, олардың баға көр­сет­кіштері, логистика және қалдықтарды тиімді қолдану жолдарын ынталандыру. Елдегі ҚТҚ өңдеу саласы қалыптасуының алғашқы кезеңінде және оның тиімділігі аз болуы мүмкін. Мемлекетте қоқыс өңдейтін кәсіпорындар жеткіліксіз, ал қолданыстағылары жергілікті билік органдары, коммуналдық қызметтер мен осы мекемелердің өзара келісімге келмегендіктен толық қуатта жұмыс жасамай тұр. Мақала осы сала опера­торларына және мемлекеттік органдардың ҚТҚ басқару жүйесін дамыту үшін қажетті ақпараттық база болуы мүмкін.

Автор туралы

Д. А. Сейдуалин
Евразийский национальный университет им. Л.Н. Гумилева
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс: пер с англ. - М.: Издательский дом «Вильямс», 2007. - 656 с.

2. Маренко В.А., Лучко О.Н. Информационно-аналитические методы в маркетинговых исследованиях: учеб. пособие. - Омск: Омский государственный институт сервиса, 2013. - 130 с.

3. Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга. - М.: Вильямс, 2009.

4. Смирнова Е.В. Экологический маркетинг // Практический маркетинг. - 2010. - № 4(158) - 40 с.

5. Henion K., Kinnear T. Ecological Marketing. American Marketing Association, 1976.

6. Трифонова Т.А., Селиванова Н.В., Ильина М.Е. Экологический менеджмент: учеб. пособие. - Владимир: Владим. гос. ун-т, 2003. - 291 с.

7. Вернадский В.И. Биосфера и ноосфера. - М.: Уфекс-Пресс, 2003. - 576 с.

8. Галечьян Н. В чем выгода экологически благополучного имиджа компании // Корпоративная имиджелогия. - 2008. - № 02(03).

9. Grant J. The Green Marketing Manifesto. John Wiley & Sons, Inc., 2007.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сейдуалин Д.А. «Жасыл» маркетинг тұжырымдамасы, қалдықтарды қайта өңдеудің экономикалық пайдаcы. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(4):47-50.

For citation:


Seidualin D.A. Concept of green marketing as economic value of secondary processing of waste. Bulletin of "Turan" University. 2018;(4):47-50. (In Russ.)

Қараулар: 405


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)