Әлеуметтік кәсіпкерлік: теория және практика
https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-1-9-16
Аңдатпа
Берілген мақалада «әлеуметтік кәсіпкерлік» түсінігін түсіндіруде қолданыстағы тәсілдер қарастырылады. Ғылыми зерттеу саласы ретінде әлеуметтік кәсіпкерлік өзінің қалыптасу үдерісінде теориялық шегінің, мазмұны мен түсініктемелік аппаратының жеткіліксіз анықталуымен сипатталады. Әлеуметтік кәсіпкерліктің анықтамасын нақтылау қажеттілігі оны әлеуметтік және экономикалық мәселелер арасындағы қарама-қайшылықтардың артуыүдерісінде, сондай-ақ әлемнің барлық елдерін қамтығанжаһандық Covid–19 пандемиясы жағдайында қолдану мен дамыту тұрпатын анықтауға мүмкіндік береді. Кәсіпкерлік қызметтің белсенді дамып келе жатқан нысандарының бірі ретінде, әлеуметтік кәсіпкерлік қазіргі кезде халықтың әлеуметтік жағдайы нашар топтарының, сонымен қатар жалпы қоғамның да әл-ауқаты деңгейі мен өмір сүру сапасын арттыруға ықпал ететін мәселелерді шешуге арналған. Әлеуметтік кәсіпкерліктің қазақстандық тәжірибесі – экономиканы дамытудың жаңа бағыты. Әлеуметтік кәсіпкерліктің шетелдік тәжірибесінде инновациялық және қолданылатын құралдар ретінде краудфандинг және фандрайзинг деп атауға болады. Қазіргі дағдарыс шындығы қоғамдағы әлеуметтік жағдайы нашар тобындағы адамдардың бейімделуі, олардың әлеуметтік-экономикалық белсенділігінің өсуі әлеуметтік кәсіпкерлікті жүзеге асыруға бағытталған көптеген міндеттердің бірі екендігін көрсетті. Осымен байланысты мемлекеттік құрылымдардың, кәсіпкерлік пен әлеуметтік секторлардың белсенді өзара әрекеттестігі қажет. Мақалада зерттеудің әдістемілік негізі ретінде жалпы ғылыми қағидаттар мен логикалық талдау, синтез, абстрактыдан нақтылыққа жету әдістері, сонымен қатар әлеуметтік шындықтың диалектикалық танымының жалпы әдістемелік қағидаттар жүйесі қолданылды.
Тірек сөздер
Авторлар туралы
С. Ж. ИнтыкбаеваҚазақстан
э.ғ.д., профессор
Алматы қ
Г. Ж. Есенова
Қазақстан
э.ғ.к., профессор
Нұр-Сұлтан қ
А. Д. Алибаева
Қазақстан
э.ғ.м.
Нұр-Сұлтан қ
Әдебиет тізімі
1. Экономика коронавируса: как страны мира спасаются от кризиса в условиях пандемии [Электронный ресурс]: URL:https://www.unian.net/economics/finance/10919504-ekonomika-koronavirusakak-strany-mira-spasayutsya-v-usloviyah-pandemii.html (Дата обращения: 20. 10.2020).
2. Bill Drayton: Empathy-Based Ethics: A Strategic Essential. Forbes India (17 мая 2012). (Дата обращения: 26 июня).
3. Georgia Levenson Keohane. Social Entrepreneurship for the 21st Century: Innovation across the Nonprofit, Private, and Public Sectors. – McGraw Hill Professional, 2013. – С. 97. – 263 с. – ISBN 0071801677, 978007180.
4. J.Gregory Dees. The Meaning of Social Entrepreneurship. CASE at Duke (31 октября 1998).
5. Роджер Л. Мартин, Салли Осберг. Социальное предпринимательство нуждается в точном определении (русский перевод) Social entrepreneurship: The case for definition. НКО «Эволюция и Филантропия», 2014. (Дата обращения: 30 ноября 2020 г.).
6. Social Entrepreneurship and Social Business. An Introduction and Discussion with Case Studies. – Wiesbaden: Springer Gabler, 2012. – 227 с. – ISBN 978-3-8349-7093-0.
7. Баринова В. Зарубежный опыт развития социального предпринимательства и возможность его применения в России / В. Баринова – М.: Изд-во Ин-та Гайдара, 2018. – с.100: ил. – (Научные труды / Ин-т экономической политики им. Е.Т. Гайдара; No 174P). – ISBN 978-5-93255-532-3.
8. Жохова В.В. Социальное предпринимательство: концепция, сущность и значение // Современная конкуренция. – 2015. – Т. 9. – № 4(52). – С. 77–99.
9. Проблемы социального предпринимательства должны более широко освещаться в СМИ. Vteme. kz. [Электронный ресурс]. – URL: http://vteme.kz/news/problemy_socialnogo_predprinimatelstva_dolzhny_ bolee_shiroko_osveshhatsja_v_smi/2017-09-19-217 (дата обращения: 15.07.2020).
10. Притворова Т.П., Гелашвили Н.Н., Жуманова Б.К. Социальное предпринимательство в Республике Казахстан: проблемы и перспективы развития // Креативная экономика. – 2019. – Том 13. – № 2. – С. 231–238. – doi: 10.18334/ce.13.2.39919.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Интыкбаева С.Ж., Есенова Г.Ж., Алибаева А.Д. Әлеуметтік кәсіпкерлік: теория және практика. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2021;(1):9-16. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-1-9-16
For citation:
Intykbayeva S.Zh., Yessenova G.Zh., Alibayeva A.D. Social entrepreneurship: theory and practice. Bulletin of "Turan" University. 2021;(1):9-16. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-1-9-16