Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Covid–19 пандемиясындағы маркетингтік стратегия: әдеби шолу

https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-1-59-63

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада пандемия кезеңінің нәтижелері талданады, оның бірін бәсекелес компаниялардың ынтымақтастық қажеттілігінің артуымен байланыстыруға болады. COVID–19 пандемиясы кезінде ең танымаллардың бірі – дағдарыстық салдарды еңсеруге бағытталған «coopetition» (бірлескен бәсекелестік) инновациялық бизнес моделі деп аталатын маркетингтік стратегия. Бірлескен бәсекелестік бәсекелестер арасындағы синергияға қол жеткізу құралы ретінде жетекші жоғары технологиялық компаниялардың негізгі маркетингтік стратегиясына айналды. Бұл модель тек бәсекелес компаниялармен ынтымақтастық үшін ғана емес, сонымен қатар қосымша немесе сабақтас өнімдер шығаратын жеткізушілерге, тапсырыс берушілерге және фирмаларға қолданылады. Қолданылатын маркетингтік инновациялар мен компанияның экономикалық дағдарыс жағдайында өмір сүру қабілеттілігі арасындағы корреляцияға назар аударылады, соған байланысты дағдарыс кезінде тиімді және нәтижелі бола алатын бағаланбаған маркетингтік стратегиялардың өзектілігі артады. Әдеби шолу пандемияға дейінгі дағдарысқа қарсы зерттеулер негізінен компанияның ішкі резервтеріне бағытталғанын анықтады. Сонымен қатар, пандемиялық күйреуге ұшыраған компаниялар дағдарыстан шығу үшін бәсекелестермен сыртқы байланысқа бағытталған маркетингтік стратегияларды қолданады. Бірлескен бәсекелестік құбылысы бәсекелес компаниялар өз жетістіктерімен бөлісетін ашық инновациямен көп ұқсас. Бұл стратегия нарықты кеңейтуге және ауыр экономикалық дағдарыс жағдайында жаңа іскерлік қатынастарды қалыптастыруға бағытталған.

Авторлар туралы

А. Т. Еримпашева
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан

э.ғ.к

Алматы қ.



Р. Е. Тарақбаева
«Тұран» университеті
Ресей

т.ғ.к.

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Wang Y. et al. Marketing innovations during a global crisis: A study of China firms’ response to COVID-19 // Journal of Business Research. 2020. vol. 116. P. 214–220.

2. Andreou P. et al. The impact of managerial ability on crisis-period corporate investment // Journal of Business Research. 2017. vol. 79. P. 107–122.

3. Parker H., Ameen K. The role of resilience capabilities in shaping how firms respond to disruptions // Journal of Business Research. 2018. vol. 88. P. 535–541.

4. Bundy J., Pfarrer M. A Burden of Responsibility: The Role of Social Approval at the Onset of a Crisis // Academy of Management Review. 2015. vol. 40, № 3. P. 345–369.

5. Naidoo V. Firm survival through a crisis: The influence of market orientation, marketing innovation and business strategy // Industrial Marketing Management. 2010. vol. 39, № 8. P. 1311–1320.

6. Bengtsson M., Kock S. Coopetition–Quo vadis? Past accomplishments and future challenges// Industrial Marketing Management. 2014. vol. 43, № 2. P. 180–188.

7. Noble B. “Co-opetition” byAdam M. Brandenburger and Barry J. Nalebuff [online] //strategy+business. 2020. URL: https://www.strategy-business.com/article/17483?gko=8d651 (accessed: 08. 09. 2020).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Еримпашева А.Т., Тарақбаева Р.Е. Covid–19 пандемиясындағы маркетингтік стратегия: әдеби шолу. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2021;(1):59-63. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-1-59-63

For citation:


Yerimpasheva A.T., Tarakbaeva R.E. Marketing strategy in the Covid–19 pandemic: literature review. Bulletin of "Turan" University. 2021;(1):59-63. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-1-59-63

Қараулар: 807


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)