Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Қазіргі заманғы туристің жаһандық портреті: маркетингтегі саяхат трендтері

https://doi.org/10.46914/1562-2959-2022-1-1-166-173

Толық мәтін:

Аңдатпа

Саяхат пен туризмдегі соңғы жаһандық тенденцияларды зерттеу, біріншіден, тұтынушылардың портретін сипаттауға және туристердің түрлерін, әлемдегі танымал дестинацияларды, туризм түрлеріне сұраныс және ең танымал қосымшалар мен цифрлық арналар пайдалану сияқты тенденцияларды анықтауға мүмкіндік береді, ал екіншіден, оның практикалық маңызы бар, өйткені нәтижелерді Қазақстанның туристік ұйымдары негізгі коммуникациялық арна ретінде туризмде цифрлық технологияларды пайдалану қабілетін арттыру бойынша күш-жігерді жоспарлау және іске асыру үшін пайдалана алады. Авторлар қайталама ақпаратқа (халықаралық онлайн туристік агенттіктердің үлкен деректеріне) жүргізілген талдау негізінде жаһандық цифрлық туристердің портреттері мен маршрутының карталарын қалыптастырды. Ұсынылған ақпарат туристік қызметтердің жаһандық тұтынушыларын білуде қазақстандық туристік бизнес үшін гид ретінде қызмет етеді және келу туризмін нығайтады. Зерттеудің мақсаты – әлемдегі саяхат маркетингінің трендтерін зерттеу негізінде туристік өнімді онлайн сатып алу процесінде туристің жүру жолын картаға түсіру. Ұсынылған ұсынымдар шетелдік туристерді тартуға, тұтынушылардың адалдығын арттыруға, сайып келгенде, туристік компанияның маркетингтік қызметін пандемия және карантиндік режимде де жақсартуға көмектеседі.

Авторлар туралы

А. А. Абдунурова
Халықаралық бизнес университеті
Қазақстан

PhD, доцент

Алматы қ.



Д. И. Разакова
«Тұран» университеті
Қазақстан

э.ғ.к., PhD, қауымдастырылған профессор

Алматы қ.



М. Т. Дәулетова
«Тұран» университеті
Қазақстан

э.ғ.к., қауымдастырылған профессор

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Top OnlineTravel MarketingTrendsin 2022. URL: https://www.checkfront.com/blog/digital-marketingtrends-2020

2. Varkaris E., Neuhofer B. The influence of social media on the consumers’ hotel decision journey // J. Hosp. Tour. Technol. Emerald Group Publishing Ltd. 2017. Т. 8, no 1. P. 101–118.

3. Ayeh J. Travellers’ acceptance of consumer-generated media: an integrated model of technology acceptance and source credibility theories // Comput. Human Behav. 2015. Т. 48, no 3. P. 173–180.

4. Xiang Z., Gretzel U. Role of social media in online travel information search // Tour. Manag. 2010. Т. 31, no 2. P. 179–188.

5. Leung D. и др. Social Media in Tourism and Hospitality: A Literature Review // Journal of Travel and Tourism Marketing. 2013. Т. 30, no 1–2. P. 3–22.

6. Fotis J., Buhalis D., Rossides N. Social Media Use and Impact during the Holiday Travel Planning Process // Information and Communication Technologies in Tourism, 2012. P. 13–24.

7. Sigala M. Social networks and customer involvement in new service development (NSD); the case of www.mystarbucksidea.com // Int. J. Contemp. Hosp. Manag. 2012. Т. 24, no 7. P. 966–990.

8. Vozņuka Jekaterina. The positioning of Latvian Towns and its Meaning for Travel Destination Marketing // Emerging Trends in Economics, Culture and Humanities (etECH2017), 2017. P. 16–22.

9. Huang C.-Y., Chou C.-J., Lin P.-C. Involvement theory in constructing bloggers’ intention to purchase travel products // Tour. Manag. 2010. Т. 31, no 4. Werthner H., Ricci F. e-Commerce and tourism // Commun. ACM. 2004. Т. 47, no 12. P. 101–105.

10. Werthner H., Klein S. Information technology and tourism: a challenging ralationship. – Wien: Springer-Verlag Wien. 1999. P. 323.

11. Kim L.H., Kim D.J., Qu H. A study of perceived risk and risk reduction of purchasing air tickets online // J. Travel Tour. Mark. 2009. Т. 26, no 3. P. 203–224.

12. Fodness D., Murray B. Tourist information search // Ann. Tour. Res. 1997. Т. 24, no 3. P. 503–523.

13. Traveler personas for OTAs. 2019. P. 1–55. URL: https://file.veryzhun.com/buckets/carnoc/keys/1a99a20d06082cca10f3dd0908cbbf8f.pdf.

14. Torres R. How to win travelers in the age of assistance // Google/Phocuswright. – 2018. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/insights-trends/industry-perspectives/age-of-assistance-travelmarketing/ (дата обращения: 21.02.2021)

15. The Great Loyalty Divide: Business and Consumer Perspectives. Hotels 2018. URL: https://go.oracle.com/LP=68644?elqCampaignId=134016 (дата обращения: 21.02.2021)

16. U.S. Travel Trends 2019 Report. URL: https://www.wexinc.com/insights/resources/u-s-travel-trends2019-report/ (дата обращения: 21.02.2021)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Абдунурова А.А., Разакова Д.И., Дәулетова М.Т. Қазіргі заманғы туристің жаһандық портреті: маркетингтегі саяхат трендтері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2022;(1):166-173. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2022-1-1-166-173

For citation:


Abdunurova А.А., Razakova D.I., Davletova M.T. Global portrait of a modern tourist: travel trends in marketing. Bulletin of "Turan" University. 2022;(1):166-173. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2022-1-1-166-173

Қараулар: 752


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)