COVID–19 пандемиясына байланысты белсенді цифрландыру жағдайында қазақстандық жоғары оқу орындарында қашықтықтан оқытудың келешегі
https://doi.org/10.46914/1562-2959-2022-1-1-276-283
Аңдатпа
COVID–19 пандемиясы кезінде қазақстандық білім беру жүйесі толығымен онлайн оқытуға көшті. Цифрландыру деп аталатын жүйе әлеуметтік және экономикалық өмірдің барлық салаларын қамтыды. Онлайн оқыту дәстүрлі оқытуға балама ретінде қарастырыла бастады. Білім беру жүйесін қайта құру цифрлық технологиялардың көмегімен жүзеге асырылды, бұл оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал етті. Жасанды интеллект саласындағы технологиялық жетістіктер күнделікті өмірдің бір бөлігіне айналды. Онлайн оқыту технологиясын қолдану білім беру инфрақұрылымын сақтауға көмектесті. Сонымен қатар, үйден сабақ алу және нәтижесінде Интернетке қол жеткізудің тең емес жағдайлары білім сапасына, академиялық адалдыққа және оқушылардың мотивациясына әсер етпей қоймады. Зерттеудің мақсаты – студенттерді қашықтықтан оқытудың нәтижелерін талдау және аралас оқыту оқытудан кейінгі кезеңде білім берудің тиімді парадигмасына айналатынын түсіну. Elsevier, Science Direct және Google Scholar мәліметтер базасына негізделген мақалаларға «білім берудегі цифрлық технологиялар», «аралас оқыту», «COVID–19 пандемиясы жағдайындағы онлайн оқыту» сияқты кілт сөздерді қолдана отырып, үлкен әдеби шолу жасалды. Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы, «Тұран» университеті және әл-Фараби атындағы ҚазҰУ студенттері арасында сандық зерттеулердің нәтижелеріне салыстырмалы талдау жүргізілді. Зерттеу нәтижелері студенттердің электронды оқуға деген көзқарасын көрсетеді. Университеттің бағытына қарамастан аралас оқытуды енгізуге сұраныс бар.
Авторлар туралы
А. Т. ЕримпашеваҚазақстан
э.ғ.к., аға оқытушы
Алматы қ.
Р. Е. Тарақбаева
Қазақстан
т.ғ.к., доцент
Алматы қ.
А. А. Закирова
Қазақстан
оқытушы
Алматы қ.
М. Т. Койлыбаева
Қазақстан
PhD, доцент
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Gupta S., Dabas A., Swarnim S., Mishra D. Medical education during COVID–19 associated lockdown: Faculty and students’ perspective. Medical Journal Armed Forces India, 77, 2021, рр. 79–84. doi: 10.1016/j.mjafi.2020.12.008
2. Freeman S., Nguyen T., Beliveau J., Chung R., Armstrong S., Wolfe C. et al. COVID–19 Response Strategies at Large Institutes of Higher Education in the United States: A Landscape Analysis, Fall 2020. Journal of Adolescent Health, 2021, 68(4), рр. 683–685. doi: 10.1016/j.jadohealth.2021.01.016
3. Farahani I., Laeer S., Farahani S., Schwender H., Laven A. Blended learning: Improving the diabetes mellitus counseling skills of German pharmacy students. Currents in Pharmacy Teaching and Learning, 2020, 12(8), рр. 963–974. doi: 10.1016/j.cptl.2020.04.016
4. Yerimpasheva A., Balgabayeva Z. Data-driven marketing as a part of a business strategy of Kazakhstani franchise companies. In Digitalization and Industry 4.0: Economic and Societal Development. Berlin: Springer Gabler, Wiesbaden, 2020, pp. 333–347.
5. Jowsey T., Foster G., Cooper-Ioelu P., Jacobs S. Blended learning via distance in pre-registration nursing education: A scoping review. Nurse Education in Practice, 44, 2020, рр. 102–112. doi: 10.1016/j.nepr.2020.102775
6. Brauweiler H., YerimpashevaA. Moving to blended learning in the post-pandemic era. In J. Dyczkowska (red.). The impact of COVID–19 on accounting, business practice and education (1st ed., pp. 104–120). Publishing House of Wroclaw University of Economics and Business. Retrieved 2 November 2021. URL: from http://www.ceeman.org/publications/the-impact-of-COVID–19-on-accounting-business-practice-andeducation-joanna-dyczkowska-editor
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Еримпашева А.Т., Тарақбаева Р.Е., Закирова А.А., Койлыбаева М.Т. COVID–19 пандемиясына байланысты белсенді цифрландыру жағдайында қазақстандық жоғары оқу орындарында қашықтықтан оқытудың келешегі. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2022;(1):276-283. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2022-1-1-276-283
For citation:
Yerimpasheva А.T., Tarakbaeva R.E., Zakirova А.А., Koilybaeva M.T. Prospects for distance learning in Kazakhstani universities in the context of active digitalization due to the COVID–19 pandemic. Bulletin of "Turan" University. 2022;(1):276-283. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2022-1-1-276-283