Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Цифрландыру жағдайында жоғарғы оқу орындарының білім беру қызметтерін ілгерілету

https://doi.org/10.46914/1562-2959-2022-1-4-300-310

Толық мәтін:

Аңдатпа

Тұрақты бәсекелестіктің заманауи жағдайында қазақстандық жоғары оқу орындар білім беру қызметтерін ілгерілету үшін әртүрлі арналарды пайдаланады. Бұл офлайн және онлайн маркетингті ілгерілету арналары. Ал дәстүрлі жарнама арналары жақсы зерттеліп, түсінілсе, цифрлық арналар пысықтауды және оларды пайдалану тиімділігін арттыруды қажет етеді. Интернет – жастардың негізгі ақпарат көзі. Білім беру қызметтерін интернетте ілгерілету кез келген деңгейдегі және тұтынушылық сегменттегі маркетингтің жетекші саласына айналуда. Бұл үрдіс жоғары оқу орындарына да әсер етті. Қазақстандық университеттер білім беру қызметтерін ілгерілету үшін цифрлық маркетингті дұрыс пайдаланбайды. Ақпаратты беру арналарын пайдалануды түрлендіру білім беру қызметін ілгерілету тәсілдерін өзгертуді талап етеді. Мақаланың мақсаты – цифрлық ілгерілету әдістерін талдау негізінде білім беру қызметтерін онлайн ілгерілетудің алгоритмін әзірлеу. Жұмыста талдау және синтез әдістері, жүйелік талдау әдісі, әдебиеттерді ретроспективті талдау, веб- аналитика, салыстырмалы талдау, статистикалық мәліметтерді талдау, құжаттарды ресімделмеген талдаулар қолданылды. Талдау құралы ретінде similarweb.com ресурсы пайдаланылды. Қазақстан Республикасының жетекші жоғары оқу орындарының веб-сайттарының клиенттері мен бәсекелестерінің желілік трафигі мен әрекеттеріне салыстырмалы талдау жүргізілді. Талдау негізінде сайт трафигін толық пайдаланбау туралы қорытындылар жасалды. Білім беру қызметтерін онлайн ілгерілету алгоритмі әзірленді. Университеттің білім беру қызметтерін ілгерілету және университеттің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету, арттыру үшін дәстүрлі және цифрлық маркетингті кешенді пайдалану үшін қайта жоспарлау қажеттілігі туралы қорытындылар жасалды. Зерттеу нәтижелерін білім беру ұйымдары білім беру қызметтерін ілгерілетудің маркетингтік стратегиясын әзірлеу кезінде пайдалана алады.

Авторлар туралы

В. Р. Зарубина
ШУМ «М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті»
Қазақстан

э.ғ.к., профессор

Қостанай қ.



М. Ю. Зарубин
ШУМ «М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті»
Қазақстан

т.ғ.к., профессор

Қостанай қ.



Е. В. Васильчук
«А. Байтұрсынов атындағы Қостанай Өңірлік университеті» коммерциялық емес акционерлік қоғамы
Қазақстан

э.ғ.д.

Қостанай қ.



Әдебиет тізімі

1. Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 октября 2021 года № 726. «Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на 2020–2025 годы» URL: https://adilet.zan.kz/rus/docs/P1900000988 (дата обращения 10.10.2022)

2. Статистика интернета и соцсетей на 2022 год – цифры и тренды в мире и в России. URL: https://www.web-canape.ru/business/statistika-interneta-i-socsetej-na-2022-god-cifry-i-trendy-v-mire-i-v-rossii (дата обращения 10.10.2022)

3. Indiani N., Fahick G. Transforming Online Purchase Intent Into Actual Purchase: The Regulatory Role Of Transaction Security And Convenience // Business: Theory and Practice, 2020, no. 21(1), pp. 18–29.

4. Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 5.0: Technology for Humanity. URL: https://www.wiley.com/enus/Marketing+5+0%3A+Technology+for+Humanity-p-9781119668541 (дата обращения 10.10.2022)

5. Chari S., Katsikeas K., Balabanis G., Robson M. Emergent Marketing Strategies and Effectiveness: The Impact of Market Uncertainty and Strategic Feedback Systems // British Management Journal, 2014., no. 25(2). – рр. 145–165.

6. Brown N. SaaS marketing strategy: 12 proven tactics to execute and exactly how. URL: https://accelerateagency.ai/saas-marketing-strategy (дата обращения: 10.10.2022)

7. Hall S. B2B Digital Marketing Strategy: How to Use New Frameworks and Models to Achieve Growth. URL: https://www.amazon.com/B2B-Digital-Marketing-Strategy-Frameworks/dp/1789662540 (дата обращения 10.10.2022)

8. Данько Т., Китова О. Вопросы развития цифрового маркетинг // Проблемы современной экономики. Евразийский международный научно-аналитический журнал. – 2013. – № 3(47). – C. 261–265.

9. Рахимбердинова М. Формирование и реализация маркетинговой политики телекоммуникационной компании в условиях «цифрового Казахстана» и общемировых трендов // Central Asian Economic Review. –Алматы: Экономика, 2019. – № 4(127). – С. 156–170.

10. Дюсембекова Ж. Управление маркетинговым потенциалом предприятий легкой промышленности // Central Asian Economic Review. – Алматы: Экономика, 2019. – № 4(127). – C. 67–75.

11. Соболева Т. Интернет маркетинг образовательных услуг // Междисциплинарный диалог: современные тенденции в общественных, гуманитарных, естественных и технических науках. – 2014. – № 1. – С. 148–155.

12. Муратова Е. Методы интернет-продвижения образовательных услуг вузов // Московский экономический журнал. – 2019. – № 9. – С. 646–652.

13. Андреева О. Стратегии и инструменты продвижения дополнительных образовательных услуг вуза в цифровой среде // Актуальные исследования. – 2021. – № 20(47). – С. 46–50.

14. Байкова И., Канафьева В. Исследование эффективности продвижения образовательных услуг инструментами интернет-маркетинга // Петербургский экономический журнал. – 2021. – № 1. – С. 60–77.

15. Насакаева Б. Возможности развития интернет-маркетинга в республике Казахстан // Практический маркетинг. – 2021. – № 5. – С. 22–29.

16. Шевченко Д. Цифровой маркетинг в сфере образования // Практический маркетинг. – 2018. – № 1(251). – С. 3–11.

17. Прохорова М., Булганина С., Григорян Н., Вдовина О. Продвижение образовательных услуг вуза на сайте вуза: проблемы и возможности // Московский экономический журнал. – 2020. – № 1. – С. 390–396.

18. Накипова Г. Образовательный маркетинг: теория и практика. URL: https://rep.keu.kz/bitstream (дата обращения: 15.09.2022)

19. Серикбаев М. Конкурентоспособность вузов Казахстана в условиях глобальной интеграции // URL: https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=39166058&pos=6;-106#pos=6;-106 (дата обращения: 15.09.2022)

20. Глухова Л., Корнеева Е., Крайнева Р. Развитие маркетинга отношений стейкхолдеров в образовательной деятельности // Вестник ВУиТ. – 2020. – № 1(45). – С. 41–49.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Зарубина В.Р., Зарубин М.Ю., Васильчук Е.В. Цифрландыру жағдайында жоғарғы оқу орындарының білім беру қызметтерін ілгерілету. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2022;(4):300-310. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2022-1-4-300-310

For citation:


Zarubina V.R., Zarubin M.Y., Vasilchuk E.V. Promotion of educational services of the university in the conditions of digitalization. Bulletin of "Turan" University. 2022;(4):300-310. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2022-1-4-300-310

Қараулар: 447


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)