Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Сандық маркетинг құралдарын пайдалану негізінде ЖЖООКББҰ бәсекеге қабілеттілігін бағалау және жақсарту

https://doi.org/10.46914/1562-2959-2023-1-1-212-226

Толық мәтін:

Аңдатпа

ЖЖОКБҰ бәсекеге қабілеттілігі маңызды мәселелердің бірі болып табылады. Мақала цифрлық марке-тинг құралдарының негізінде ЖЖОКБҰ-ның бәсекеге қабілеттілігін бағалау мүмкіндігін анықтауға бағытт ал-ған. Зерттеуде ұсынылған нәтижелер мен құралдар Қазақстан нарығында қызмет көрсететін ұйымдардың басқа түрлерін бағалау үшін негіз бола алады. Авторлар цифрлық маркетингте қолданылатын талдау құралдарын пайдаланды: Google Trends, Wordstat.yandex, Similarweb, LiveDune және Popsters платформалары, сондай-ақ сайт трафигін, бет белсенділігін және басқа құралдарды талдау. Зерттеу нәтижесінде іздеу сұраныстары бойынша ең танымал университет әл-Фараби атындағы ҚазҰУ екені анықталды. 2022 ж. гранттық оқуға түс-кендердің саны мен Google іздеу рейтингтерінің саны арасында өте мықты байланыс анықталды, сонымен қатар YouTube жазылушыларының саны мен QS WUP аймақтық рейтингінің көрсеткіштері арасында берік байланыс айқындалды. Бұл мақаланың құндылығы цифрлық маркетинг қызметінің белсенділігін талдау және QS WUP, WEBOMETRICS және IQAA рейтингтік ұйымдарында ұсынылған бәсекеге қабілеттілік көр-сеткіштерімен корреляциялық талдаудың заманауи құралдарын пайдалану болып табылады.

Авторлар туралы

Е. Оразбек
Тұран университеті
Қазақстан

Докторант.

Алматы қ.



М. Т. Давлетова
Тұран университеті
Қазақстан

э.ғ.к. ЖАК доценті, профессор-зерттеуші.

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Артемьева М.В., Романовская Е.В., Безрукова Н.А., Цапина Т.Н. Деглобализационые процессы на современном этапе // Московский экономический журнал. – 2022. – С. 451–458.

2. Указ Президента Республики Казахстан от 11 июня 2022 года № 917 «О мерах по дальнейшему совершенствованию системы государственного управления Республики Казахстан».

3. Постановление Правительства Республики Казахстан от 8 июня 2020 года № 362. «О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 23 января 2008 года № 58 «Об утверждении Правил присуждения образовательного гранта для оплаты высшего или послевузовского образования с присуждением степени «бакалавр» или «магистр».

4. Бюро национальной статистики РК. URL: www.stat.egov.kz

5. Jatobá M., Santos J., Gutierriz I., Moscon D., Fernandes P.O., Teixeira J.P. Evolution of artificial intelligence research in human resources // Procedia Computer Science. 2019. No. 164. Р. 137–142.

6. Dimitrova G., Dimitrova T. Competitiveness of the universities: measurement capabilities // Trakia Journal of Sciences. 2017. Vol. 15. Supplement 1.

7. Лаврентьев С.Ю., Комелина В.А. Генезис и эволюция понятия «Конкурентоспособность» в истории человеческой мысли // Вестник Марийского государственного университета. – 2016. – № 4(24).

8. Lee J., Karpova E. Revisiting the competitiveness theory in the new global environment: review and analysis of the competitiveness definition // International Journal of Competitiveness. 2018. № 1. Р. 189–195.

9. Коваленко А.И. Теоретические и методологические аспекты использования концепции «конкурентоспособности» в научных исследованиях // Современная конкуренция. – 2013. – № 6(42). – С. 65–70.

10. Симакова Е.К. Теории конкуренции в истории экономических учений: Основные подходы // Вестник государственного и муниципального управления. – 2016. – №4. – С. 96–102.

11. Ashmarina S.I., Khasaev G.R., Plaksina I.A. Methodological Basis of Higher Education Institution Competitiveness // Review of European Studies. 2015. Vol. 7(2). Р. 49–57.

12. Kobets E., Masych M. Higher Educational Institutions: Efficiency, Competitiveness, Rating // Mediterranean Journal of Social Sciences. 2015. Vol. 6(3). Р. 269–273.

13. Илякова И.Е., Белаш К.В., Колмыков А.Н. Оценка конкурентоспособности вуза в контексте теории экономической безопасности // Экономическая безопасность. – 2021. – Том 4. – № 2. – С. 465–484.

14. Salimova T.A., Ivanova I.A., Sysoeva E.A. Global and national university rankings: a multivariate analysis // Obrazovanie i Nauka. 2021. No. 23(10). P. 11–43.

15. Марк де С.А., Франк В.Д., Кейт В. Сначала стратегия, потом структура // Цифровой маркетинг Harward business review Россия. – 2015. – C. 3–10.

16. Данько Т.П., Китова О.В. Вопросы развития цифрового маркетинга // Проблемы современной экономики. – 2013. – № 2. – C. 261–265.

17. Стефанова Н.А., Лебедев Д.С. Создание интерактивной медиаплатформы для университета // Карельский научный журнал. – 2017. – Т. 6. – № 3(20). – C. 47–49.

18. Официальный веб-сайт организации Quacquarelli Symonds Limited. QS WORLD UNIVERSITY RANKING. 2023. URL: https://www.topuniversities.com/university-rankings/asia-university-rankings/central-asia/2023

19. Официальный веб-сайт организации Cybermetrics Lab. Webometrics Ranking 2022. URL: https://www.webometrics.info/en/Asia/Kazakstan

20. Официальный веб-сайт Независимого Агентства по обеспечению качества в образовании. Рейтинг веб-сайтов 2022. URL: https://iqaa-ranking.kz

21. Официальный веб-сайт Google Trends. URL: https://trends.google.com/trends/?geo=KZ

22. Официальный веб-сайт Wordstat Yandex. URL: https://wordstat.yandex.com

23. Официальный веб-сайт Similarweb. URL: https://similarweb.com

24. Официальный веб-сайт LiveDune. URL: https://pro.livedune.com

25. Официальный веб-сайт Popsters. URL: https://popsters.com


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Оразбек Е., Давлетова М.Т. Сандық маркетинг құралдарын пайдалану негізінде ЖЖООКББҰ бәсекеге қабілеттілігін бағалау және жақсарту. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2023;(1):212-226. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2023-1-1-212-226

For citation:


Orazbek Y., Davletova M.Т. Assessment and improvement of the competitiveness of OHPE based on the use of digital marketing tools. Bulletin of "Turan" University. 2023;(1):212-226. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2023-1-1-212-226

Қараулар: 430


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)