Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Деректерді пайдалана отырып, мобильді қосымшаларда функционалдылықты іске қосу тиімділігін зерттеу

https://doi.org/10.46914/1562-2959-2023-1-1-325-335

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мобильді қосымшалардағы функционалдылықты іске қосудың табыстылығын арттыру мәселелері, әсіресе, пандемиядан кейінгі кезеңде, қоршаған ортаға технологияларды енгізу, дамыту және жетілдіру нә-тижесінде өте өткір болып табылады. Бұл уақыт кезеңі жалпы мобильді қосымшаларды пайдалану тұрғысы-нан нарық пен тұтынушылық мінез-құлықтың қаншалықты өзгергенін көрсетті. Бұл мақалада қолданбалы пайдаланушыларды тартудың анықтамалары мен мәселелері талқыланады. Қатысу процесі толықтай сип ат-талған. Теориялық тұрғыдан алғанда, алғаш рет Эрик Рис сипаттаған үнемді өндіріс концепциясы зертт еліп, талданып, кейін Avtobys мобильді қосымшасының әзірлеушісі болып табылатын Innoforce компания сында тәжірибеге енгізілді. Зерттеу әдісі ретінде сауалнама әдісі таңдалды. Сұхбат жүргізу үшін пайдаланушылар базасы жиналды. Сауалнаманы құрастыру және тестілеу үшін пайдаланушылармен бірнеше құрылымдалған сұхбаттар өткізілді. Тестілеу тобынан алынған кері байланыс кейбір сұрақтардың құрылымын өзгертуге мүмкіндік берді. Компанияның ресми ресурстарының көмегімен зерттеуге шақыру жасалынды. Зерттеудің нәтижелері түсіндіріліп, содан кейін алынған нәтижелер негізінде жаңа функционал өндіріске енгізілді. Жаңа функционалды жасау үш апта жұмыс уақытын алды. Бір айдан кейін қатысу деңгейіне, бір пайдаланушыға шаққандағы оқиғалардың санына салыстырмалы талдау жүргізілді және тұжырымдаманың тиімділігіне тал-дау жасалды. Деректер базасы мен бизнес-аналитика жүйелерінің көмегімен ұстамды өндіріс әдіснамасын қолданудың тиімділігі туралы нәтижелер алынды. Қорытынды нәтиже ретінде экономикалық нәтиже ғана емес, сонымен қатар өндірісте осы тұжырымдаманы қолданудан қатысудың, оқиғалардың және қолданудың негізгі көрсеткіштерінің артуы алынды. Бұл жұмыс бизнесте өндіріс шығындарының төмен тәуекелдермен мобильді қосымшаларда табысты функционалды іске қосуға көмектеседі.

Авторлар туралы

Э. Л. Хегай
Халықаралық бизнес университеті
Қазақстан

Докторант.
Алматы қ.



С. Р. Есимжанова
Халықаралық бизнес университеті
Қазақстан

э.ғ.д., профессор.

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Объем безналичных платежей в Казахстане вырос в 2,6 раза в 2020 году // Курсив – деловые новости Казахстана. URL: https://kursiv.kz/news/finansy/2021-02/obem-beznalichnykh-platezhey-v-kazakhstane-vyros-v-26-raza-v-2020-godu (дата обращения: 26.09.2022)

2. Number of mobile app downloads worldwide from 2016 to 2021 // Statista. URL: https://www.statista.com/statistics/271644/worldwide-free-and-paid-mobile-app-store-downloads/ (дата обращения: 27.09.2022)

3. 25% of Users Abandon Apps After One Use // Localytics. URL: https://uplandsoftware.com/localytics/resources/blog/25-of-users-abandon-apps-after-one-use/ (дата обращения: 27.09.2022)

4. Du R.Y., Netzer O., Schweidel D.A., Mitra D. Capturing Marketing Information to Fuel Growth // Journal of Marketing. 2021. No. 85(1). P. 163–183. URL: https://doi.org/10.1177/0022242920969198

5. Neumann N., Tucker C.E., Whitfield T. Frontiers: How Effective Is Third-Party Consumer Profiling? Evidence from Field Studies // Marketing Science. 2019. No. 38(6). P. 918–926.

6. Cechetti N.P., Bellei E.A., Biduski D., Rodriguez J.P.M., Roman M.K., De Marchi A.C.B. Developing and implementing a gamification method to improve user engagement: A case study with an m-Health application for hypertension monitoring // Telematics and Informatics. 2019. No. 41. P. 126–138.

7. Konecný J., McMahan H.B., Ramage D., Richtárik P. Federated Optimization: Distributed Machine Learning for On-Device Intelligence. 2016. URL: https://arxiv.org/abs/1610.02527.

8. Yudan Liu, Kaikai Ge, Xu Zhang, Leyu Lin. Real-time Attention Based Look-alike Model for Recommender System. SIGKDD International Conference on Knowledge Discovery & Data Mining. 2019. P. 2765–2773.

9. Cui T.H., Ghose A., Halaburda H., Iyengar R., Pauwels K., Sriram S., Tucker C., Venkataraman S. Informational Challenges in Omnichannel Marketing: Remedies and Future Research // Journal of Marketing. 2021. No. 85(1), P. 103–120. URL: https://doi.org/10.1177/0022242920968810

10. Hernandez B., Jimenez J., Martın M.J. Really moderate online shopping behaviour? P. 22.

11. Liu Z., Lu Z. Research on Influence of Shopping APP’s Characteristic on Consumer’s Impulse Buying. Mod. Econ. 2017. No. 12. P. 1484–1498.

12. Kumar V., Rajan B., Venkatesan R., Lecinski J. Understanding the Role of Artificial Intelligence in Personalized Engagement Marketing // California Management Review. 2019. No. 61(4). P. 135–155.

13. O’Brien H.L., Toms E.G. What is user engagement? A conceptual framework for defining user engagement with technology. J. Am. Soc. Inf. Sci. 2008. Р. 938–955. doi:10.1002/asi.20801.

14. Meire M., Hewett K., Ballings M., Kumar V., Van den Poel D. The Role of Marketer-Generated Content in Customer Engagement Marketing // Journal of Marketing. 2019. No. 83(6). Р. 21–42. URL: https://doi.org/10.1177/0022242919873903

15. O’Brien H.L., Bassett R. Exploring engagement in the qualitative research process // American Society for Information Science and Technology Annual Meeting. Vancouver: BC, 2009.

16. Ries E. The Lean Startup: How Today’s Entrepreneurs Use Continuous Innovation to CreateRadically Successful Businesses. New York: Crown Business. 2011.

17. Womack J.P., Jones D.T., Roos D. The Machine that Changed the World // Harper Perennial, New York. 1990.

18. Blank S., Dorf B. The startup owner’s manual. The Step-by-step Guide for Building a Great Company. 2012.

19. Ladd T. The limits of the lean startup method // Harvard Business Review. 2016. No. 3. P. 2–3.

20. Население стран мира // Aznations. URL: https://ru.aznations.com/population/kz (дата обращения: 29.09.2022)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Хегай Э.Л., Есимжанова С.Р. Деректерді пайдалана отырып, мобильді қосымшаларда функционалдылықты іске қосу тиімділігін зерттеу. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2023;(1):325-335. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2023-1-1-325-335

For citation:


Khegay E.L., Essimzhanova S.R. Research of the effectiveness of launching functionality in mobile applications based on big data. Bulletin of "Turan" University. 2023;(1):325-335. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2023-1-1-325-335

Қараулар: 262


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)