Интернетте өнімді жылжытудың маркетингтік технологиялары
https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-1-54-68
Аңдатпа
Интернет-кеңістікте өнімді жылжытудың маркетингтік технологияларын зерттеу барысында авторлар 16 ғылыми жарияланымға әдеби шолу жүргізді, оның ішінде 2 оқулық, 2 монография, Scopus халықаралық журналдарындағы 3 мақала, Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Ғылым және жоғары білім саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитеті ұсынған журналдардағы 4 мақала, Scholar Google дерекқорындағы 5 мақала. Интернет-кеңістіктегі коммуникациялық қызмет маркетингтік белсенділіктің перспективалы және тез дамып келе жатқан бағыты. Алайда әдебиеттерді талдау көрсеткендей, интернет-ортада жылжыту құралдары мен технологиялары мәселелері ашық және пікірлер қарсы келетін орта болып қала береді. Өнімді жылжытудың маңызды цифрлық шешімдерінің бірі – виртуалды көрмелер, бірақ олар аз зерттелген және қазіргі маркетингтік ғылыми әдебиеттерде көп емес. Сондықтан виртуалды көрмелер осы мақаланың басты тақырыбына айналды. Зерттеудің мақсаты – нарықта тауарлар мен қызметтерді табысты жылжытудың тиімді құралы ретінде виртуалды көрмелерді ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық ұсыныстарды әзірлеу. Зерттеудің негізгі бағыттары – қазақстандық кәсіпорындардың қызметінде пайдалану үшін онлайн көрме қызметін жүзеге асырудың әлемдік, ресейлік және отандық тәжірибесін зерделеу. Зерттеу идеясы – Қазақстанда Ұлттық фирмаларға виртуалды көрмелер өткізуге жәрдемдесу үшін виртуалды платформа құру. Зерттеу нәтижелері төмендегідей: авторлар интернетте өнімді жылжытудың маркетингтік технологияларының моделін әзірледі, көрмеге қатысушы фирмаларға виртуалды көрмелерді ұйымдастыру қызметтерін ұсынатын мамандандырылған көрме компаниясын құру және жұмыс істеу бойынша практикалық ұсыныстар берді. Қазақстандық фирмалар өз өнімдерін табысты жылжыту үшін виртуалды көрмелер өткізу бойынша авторлардың ұсыныстарын пайдалана алады. Бұдан басқа, зерттеу нәтижелері «Digital маркетинг» және «Маркетингтік коммуникациялар» курстары бойынша сабақтар жүргізу үшін пайдаланылатын болады.
Авторлар туралы
М. Т. ДавлетоваҚазақстан
Э.ғ.к., профессор-зерттеуші.
Алматы қ.
Д. А. Усенова
Қазақстан
Маман.
Алматы қ.
В. В. Герасименко
Ресей
Э.ғ.д., профессор.
Мәскеу қ.
Н. С. Дулатбекова
Қазақстан
Э.ғ.к., қауымдастырылған профессор.
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Котлер Ф. Маркетинг 5.0. Технологии следующего поколения / Ф. Котлер, С. Айвен, К. Хермаван. – Москва: Эксмо, 2023. – 272 с.
2. Peter M.K., Vecchia M.D. The Digital Marketing Toolkit: A Literature Review for the Identification of Digital Marketing Channels and Platforms // R. Dornberger (ed.). New Trends in Business Information Systems and Technology, Studies in Systems, Decision and Control. 2021. Vol. 294. pp. 251–265.
3. Chaikovska M., Järvis M., Zaiachkovska H., Tchon L., Bortnik N., Bannikova K. Digital-marketing as a Novel Tool for Goods and Services Promotion on Social Media: Contemporary Trends and Development Directions // Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice. 2022. Vol. 4(45). pp. 355–364.
4. Yevseitseva O., Liulchak Z., Semenda O., Järvis M., Ponomarenko I. Digital-marketing as a Modern Tool for Promotion of Goods and Services in Social Networks // Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice. 2022. No 1(42), рр. 361–370.
5. Гавриков А.В. Digital-маркетинг. Главная книга интернет-маркетолога / А.В. Гавриков, В.В. Давыдов, М.В. Федоров. – Москва: Издательство АСТ, 2022. – 480 с.
6. Мальцева Ю.А., Котляревская И.В., Багинская В.А. Коммуникационные инструменты маркетинга в интернет-пространстве. Монография. – Екатеринбург: Изд-во Урал. ун-та, 2019. – 73 с.
7. Мурашов А.К. Совершенствование маркетинговых технологий продвижения продукции в интернет-среде // Вестник науки и образования. – 2019. – № 22(76). – Часть 3. – С. 15–18.
8. Поначугин А.В., Битюгова А.А., Дружинина К.Е. Коммуникационные инструменты интернет-среды как современное средство продвижения бизнеса // Наука Красноярья. – 2022. – Том 11. – № 4. – С. 37–51.
9. Шадрин В.Г., Котова О.Н. Трансформация технологий маркетинга в цифровой среде // Вестник Кемеровского государственного университета. Серия: Политические, социологические и экономические науки. – 2020. – Т. 5. – № 2. – С. 263–269.
10. Александрова А.А. Совершенствование маркетинговых технологий продвижения продукции в Интернет-среде // Наука и технологии: актуальные вопросы, достижения и инновации. Сборник научных трудов по материалам VIII Международной научно-практической конференции. – Анапа: Изд-во «НИЦ ЭСП» в ЮФО. – 2020. – С. 4–7.
11. Давлетова М.Т., Разакова Д.И., Малдынова А.В., Ильяс А.И., Отынбай Е.Б. Цифровые технологии и инновационные методы в маркетинге. Монография. – Алматы: Адал кітап, 2023. – 513 с.
12. Maldynova A.V. Internet Marketing in the Industrial Enterprise // Статистика, учет и аудит. – 2018. – № 2(69). – С. 74–78.
13. Абдунурова А.А. Цифровое поведение потребителей в Казахстане: подходы к онлайн-покупкам и отношение к рекламе в социальных сетях // Central Asian Economic Review. – 2019. – № 1(124). – С. 56–64.
14. Бекмурзаев Б.Б., Спанов М.У. Анализ наиболее эффективных форматов для проекта в интернет-маркетинге в Казахстане // Central Asian Economic Review. – 2019. – № 1(124). – С. 42–54.
15. Беккулиева Б.М., Разакова Д.И. Совершенствование онлайн-продвижения в Интернете // Scientific Collection «InterConf»: with the Proceedings of the 7th International Scientific and Practical Conference «Challenges in Science of Nowadays» (November 26–28, 2020). Washington, USA: EnDeavours Publisher. 2020. No. 3(36). P. 213–215.
16. Хегай Э.Л., Есимжанова С.Р. Исследование эффективности запуска функционала в мобильных приложениях на основе больших данных // Вестник Университета «Туран». – 2023. – № 1(97). – C. 325–335.
17. Что такое виртуальная выставка и как она работает. URL: https://psk-group.su/znacheniya/cto-takoe-virtualnaya-vystavka-i-kak-ona-rabotaet?ysclid=lkcmjlg112584793047 (дата обращения: 12.12.2023)
18. Искусство, космос и мода: 12 лучших виртуальных выставок по всему миру. URL: https://my.ua/articles/article/2020-04-28-iskusstvo-kosmos-i-moda-12-luchshikh-virtualnykh-vystavok-po-vsemu-miru (дата обращения: 12.12.2023)
19. Сокольский Е. Прикоснуться к истории: самые уникальные виртуальные выставки российских музеев. URL: https://nnr.mirtesen.ru/blog/43094826402/Prikosnutsya-k-istorii-samyie-unikalnyie-virtualnyie-vyistavki-r?ysclid=lqi13ymof3843337860 (дата обращения: 12.12.2023)
20. Далевич А. Кейс: Фестиваль франшиз 2020 – виртуальная деловая выставка. URL: https://blog.eventrocks.ru/vr_expo_ff/?ysclid=lkuxlxwecq597124405 (дата обращения: 12.12.2023)
21. Компании, виртуальные выставки. URL: https://expomap.ru/members/tag/virtual-exhibitions/?ysclid=lqozw9xh9h8468703 (дата обращения: 12.12.2023)
22. Виртуальный обзор (3D) в музеях и архивах Казахстана. URL: https://virtualanthropologylab.kz/virtualnyi_obzor (дата обращения: 12.12.2023)
23. Выставочные компании в Казахстане. URL: https://www.kps.kz/kazahstan/uslugi/vyistavochnyie_kompanii?ysclid=lqjg95y2zj678921462 (дата обращения: 12.12.2023)
24. Iteca – Календарь онлайн событий. URL: https://iteca.kz/ru/vystavki-i-konferentsii/kalendar-onlajn-sobytij (дата обращения: 12.12.2023)
25. Виртуальные выставки. URL: https://exhibility.ru/exhibitions/?ysclid=lqi2d6pnzx384965013 (дата обращения: 12.12.2023)
26. Выставочная индустрия в 2023 году: ожидаемые тренды. URL: https://stand-market.ru/blog/vystavochnaya-industriya-v-2023-godu-ozhidaemye-trendy?ysclid=lkcfhz02do980380770 (дата обращения: 12.12.2023)
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Давлетова М.Т., Усенова Д.А., Герасименко В.В., Дулатбекова Н.С. Интернетте өнімді жылжытудың маркетингтік технологиялары. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2024;(1):54-68. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-1-54-68
For citation:
Davletova M.Т., Ussenova D.A., Gerasimenko V.V., Dulatbekova N.S. Marketing technologies of promoting products on the internet. Bulletin of "Turan" University. 2024;(1):54-68. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-1-54-68