Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Өңірлік стратегиялық даму құралы ретінде өңірдің имиджін мемлекеттік басқару

https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-4-90-101

Толық мәтін:

Аңдатпа

Өңірдің имиджін мемлекеттік басқару аумақтардың стратегиялық дамуында шешуші рөл атқарады. Өңірдің имиджі көптеген факторлардың, соның ішінде экономикалық көрсеткіштердің, әлеуметтік жағдайлардың, экологиялық жағдайдың, мәдени мұраның және ақпараттық саясаттың әсерінен қалыптасады. Бұл мақалада зерттеу объектісі-Павлодар облысы, оның дамуын басқару құралы ретінде имиджді қалыптастыру тұрғысынан қарастырылады. Өңірдің инвестициялық тартымдылығын арттыруға және оң имиджін қалыптастыруға ықпал ететін саяси ықпал ету факторлары мен ақпараттық қамтамасыз ету тетіктері талданады. Павлодар өңірі айтарлықтай табиғи ресурстарға және дамыған өнеркәсіптік, көліктік инфрақұрылымға ие, бұл экономикалық өсу үшін негіз жасайды. Бұл артықшылықтарды тиімді пайдалану үшін ұзақ мерзімді стратегияларға бағытталған мақсатты имиджді басқару қажет. Жүргізілген социологиялық сауалнама аймақтың күшті және әлсіз жақтарын анықтады. Авторлар аймақтың имиджіне әртүрлі факторлар, соның ішінде табиғи ресурстар, экономикалық инфрақұрылымның дамуы, мәдени мұра және халықтың өмір сүру сапасы әсер ететінін анықтады. Өңірдің оң имиджін нығайтуға және ілгерілетуге бағытталған мемлекеттік органдардың қызметі маңызды рөл атқарады. Туристік және инвестициялық тартымдылықты дамытуға, қалалық ортаны жетілдіруге, жергілікті кәсіпкерлікті қолдауға және әлеуметтік инфрақұрылымды нығайтуға бағытталған кешенді стратегиялар өңірдің тұрақты, қолайлы имиджін қалыптастыруды және халықаралық аренада бәсекеге қабілеттілігін арттыруды қамтамасыз етеді. Қазақстан экономикасының цифрлық трансформациясы жағдайында өңірдің имиджін арттыру мақсатында авторлар цифрлық интеграция, көп арналы, тұрақты позициялау, бренд-экожүйе, интерактивтілік сияқты заманауи модельдер мен тәсілдерді пайдалануды талап ететін өңірдің брендингі мен позициялануын оңтайландыруды ұсынады. Бұл тәсілдер брендингті жаңа цифрлық жағдайларға бейімдеуге және аймақтың ұлттық және халықаралық ареналарда болуын арттыруға көмектеседі.

Авторлар туралы

С. Е. Кайдарова
Торайғыров университеті
Қазақстан

э.ғ.к., қауымдастырылған профессор 

Павлодар қ. 



Г. К. Байбаш
Астана халықаралық университеті
Қазақстан

PhD, қауымдастырылған профессор 

Астана қ. 



Н. Е. Абдильдинова
Астана халықаралық университеті
Қазақстан

PhD, қауымдастырылған профессор 

Астана қ. 



С. Т. Окутаева
Астана халықаралық университеті
Қазақстан

PhD, қауымдастырылған профессор 

Астана қ. 



Әдебиет тізімі

1. Панкрухин А.П. Маркетинг территории: учеб.пособие. – СПб., 2016. – 416 с.

2. Важенина И.С., Важенин С.Г. Имидж и репутация как стратегические составляющие нематериальных активов территории // Экономика региона. – 2015. – № 3. – С. 95–103.

3. Кирдин В. Имидж регионов: базовые определения // Publicity. – 2016. – № 1. – С. 12–15.

4. Замятин Д.Н. Географическое пространство и ментальность: генезис и модификации географических образов // Независимая газета. – 2015. – № 210. – С. 9–19.

5. Котлер Ф., Асплунд К., Рейн И., Хайдер Д. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы. – СПб.: Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2015. – 390 с.

6. Логунцова И.В. Имидж российских территорий как объект управления // Вестник Моск. ун-та. – Сер. 21. – 2015. – № 1. – С. 30–36.

7. Гавра Д.П. Категория имиджа: основные характеристики // Имидж государства/региона в современном информационном пространстве. Материалы симпозиума. – СПб.: Роза мира, 2010. – С. 25–29.

8. Judith A., McHale U.S. Under Secretary for Public Diplomacy and Public Affairs // Remarks to Vilnius University Press. Vilnius, 2020. No. 6. 15 p.

9. Van Ham P. The Rise of the Brand State: The Postmodern Politics of Image and Reputation // The Phil Taylor’s pages. Philadelphia, 2018. P. 23–30.

10. Fisher A. Music for the Jilted Generation: Open-Source Public Diplomacy // The Hague Journal of Diplomacy. Hague, 2018. P. 1–24.

11. Balina T., Stolbov V., Chekmeneva L., Melnikov E. Image of the territory: questions of conceptual and terminological systematization and formation. 2020. Р. 473–483. URL: https://doi.org/10.35634/2412-9518-2020-30-4-473-483

12. Chaulagain S., Wiitala J., Fu X. The impact of country image and destination image on US tourists’ travel intention // Journal of Destination Marketing & Management. 2019. URL: https://doi.org/10.1016/J.JDMM.2019.01.005.

13. Valitova Z., Хафизовна В., Yessimova A., Бегеновна Е. Territorial images of Kazakhstan in the perception of the student youth // RUDN Journal of Sociology. 2021. URL: https://doi.org/10.22363/2313-2272-2021-21-3-543-556.

14. Malancea I. Competitive strategies for creating the company’s image. Economica. 2022. URL: https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.062.

15. Tkacheva T., Suprunchuk I. Intraregional analysis of images of a territory in the discourse of social media (a case study of the north Caucasus federal district) // Географический Вестник. Geographical bulletin. 2022. URL: https://doi.org/10.17072/2079-7877-2022-1-119-135.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кайдарова С.Е., Байбаш Г.К., Абдильдинова Н.Е., Окутаева С.Т. Өңірлік стратегиялық даму құралы ретінде өңірдің имиджін мемлекеттік басқару. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2024;(4):90-101. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-4-90-101

For citation:


Kaidarova S.E., Baibash G.K., Abdildinova N.E., Okutaeva S.T. State management of the regional image as a tool of regional strategies development. Bulletin of "Turan" University. 2024;(4):90-101. (In Kazakh) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-4-90-101

Қараулар: 160


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)