Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Алматы қаласы мысалында брендті қалыптастыру және дамыту мәселелері

https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-4-129-143

Толық мәтін:

Аңдатпа

Қала бренді ерекше туристердің назарын аударуға және жергілікті қоғамдастықпен тиімді байланыс ортануға ықпал етеді. Қала брендінің мақсаты қаланың танымалдылығын, туристер үшін қала тартымдылығын арттыру, инвестицияларды тарту, мәдени құндылықтарын және ұлттық сәйкестігін көрсететін қаланың толық келбетін жасау болып табылады. Мақалада Қазақстанның маңызды орталығының бірі, өзінің мәдени және тарихи маңыздылығымен әйгілі, Алматы қаласы брендінің қалыптасу және даму мәселелері қарастырылған. Алматының бай мұрасына және стратегиялық орналасуына қарамастан, тиімді брендін жасау үдерісінде түрлі қиындықтарға тап болады. Мақалада инфрақұрылымдық кемшіліктер, брендинг үдерсіне жергілікті халықтың жеткіліксіз бірігуі, сондай ақ аймақтың басқа қалалармен бәсекелестік, қала имиджына әсер ететін маңызды аспектілер қарастырылған. Сапалық және сандық талдау негізінде, жергілікті халықтан және туристерден сауаланама жүргізу арқылы брендті табысты жылжыту үшін негізгі кедергілер анықталған. Мақалада қоғамдастықтың қатысуы, инфрақұрылымды дамыту және қала имиджын жылжыту үшін цифрлық технологияларды пайдалануды қоса айтқанда, қаланың брендинг стратегиясын жетілдіру бойынша ұсыныстар берілген. Зерттеу нәтижелері Алматыны өмір сүру және инвестициялар үшін тартымды жер ретінде ойды жақсартуға ұмтылатын мемлекеттік, жергілікті билік органдарына және барлық қызығушылық білдірген органдарға пайдалы болады.

Авторлар туралы

С. Қарғабаева
«Туран» университеті
Қазақстан

э.ғ.к., қауымдастырылған профессор 

Алматы қ. 



Ұ. Төрекулова
«Туран» университеті
Қазақстан

PhD, қауымдастырылған профессор 

Алматы қ. 



Б. Кенешбаев
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
Қазақстан

PhD., аға оқытушы 

Түркістан қ. 



Д. Қарғабаева
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан

т.ғ.м., докторант 

Алматы қ. 



Әдебиет тізімі

1. Lucarelli A., Berg P.O. City Branding: A State-of-the-art Review of the Research Domain // Journal of Place Management and Development. 2011. No. 4(1). Р. 9–27.

2. Hanna S., Rowley J. Place brand practitioners perspectives on the management and evaluation of the brand experience // The Town planning review. 2013. No. 84(4). P. 473–493.

3. Тойшибекова А. В Алматы представили туристический бренд города. – 2016 / Kazinform. URL: https://dixinews.today/articles/zhizn/23856/

4. Абуев A. Туризм в Казахстане: исследование отрасли, проблематика и перспективы. – 2023. URL: https://optimism.kz/2023/11/22/turizm-v-kazahstane-issledovanie-otrasli-problematika-i-perspektivy

5. Anholt S. How the world sees the world: the Anholt nation brands index // Journal of Advertising Research. 2005, no. 45(3), pp. 296–304.

6. Kavaratzis M. From city marketing to city branding: towards a theoretical framework for developing city brands // Place Branding. 2004. No. 1.

7. Burgess J. Selling places: Environmental images for the executive // Regional Studies. 1982. No. 16. P. 11–17.

8. Gyeonggi Research Institute. A study on the methodology of developing city brand Identity: cases of cities in Gyeonggi Province. 2007.

9. Branding Cities in the Age of Social Media: A Comparative Assessment of Local Government Performance / Efe Sevin in Social Media and Local Governments. 2016, pp. 301–320.

10. Kleinova K., Urgeova J. Country image and branding of Slovakia // Zeszyty Naukowe SGGW Polityki Europejskie Finanse i Marketing. June 2011. P. 50–58.

11. Muteshi K.H., Maina S.M. Beyond Nation Branding to Building CountryBrands through Marketing Mix // The Internationak Journal of business & management. 2020. Vol 8. Issue 5. P. 11–14.

12. Echattabi H. Place branding and marketing and advanced regionalization in Morocco // An opportunity for strengthening investment attractiveness. Revue Alternatives Managériales Economiques. 2024. Vol 6. No. 3. P. 100–114.

13. Shaalan M., Durugbo C. City branding as innovation for tourism development: systematic review of literature from 2011 to 2023. April 2024. Management Review Quarterly.

14. Suardi W., Nurmandi A., Mutiarin D., PriyoPurnomo E., Pribadi U., Purwaningsih T., ZarinaZulkifli M., Younus M. A Historical Review for City Branding. Hyper Competition, Challenges, and Improvement Opportunities // Journal Bina Praja. March 2023. No. 15(1). P. 85–99.

15. Dejanovic A., Ljobojevic C., Lukic J. Defining and managing city brand essence: case study of Vranje // Marketing. December 2023. No. 54(2). P. 112–122.

16. Lukic J., Dejanovic A. The role and importance of people dimension in city branding in digital age // Zbornik Mes, Conference: Mediji i ekonomija. September 2022. No. 1(8).

17. Маулетбай C. На пиар Алматы за рубежом в 2021 году планируют потратить более 545 млн тенге. 2020. URL: https://informburo.kz/novosti/na-piar-almaty-za-rubezhom-v-2021-godu-planiruyutpotratit-bolee-545-mln-tenge.html

18. Бюро национальной статистики агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан. Статистика туризма. Динамические ряды. URL: https://stat.gov.kz/ru/industries/business-statistics/stat-tourism/dynamic-tables/ (дата обращения: 21.06.2024)

19. Алматы стал лидером по количеству прибывших иностранных туристов. URL: https://ru.sputnik.kz/amp/20240404/almaty-stal-liderom-po-kolichestvu-pribyvshikh-inostrannykh-turistov--43429383.html


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Қарғабаева С., Төрекулова Ұ., Кенешбаев Б., Қарғабаева Д. Алматы қаласы мысалында брендті қалыптастыру және дамыту мәселелері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2024;(4):129-143. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-4-129-143

For citation:


Kargabayeva S.T., Torekulova U., Keneshbayev B., Kargabayeva D. Problems of brand formation and development in case of Almaty city. Bulletin of "Turan" University. 2024;(4):129-143. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-4-129-143

Қараулар: 136


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)