Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Дағдылар тапшылығын анықтау: ауыл шаруашылығы саласы үшін тиімді цифрлық маркетинг үлгісін әзірлеу жолында

https://doi.org/10.46914/1562-2959-2025-1-2-177-190

Толық мәтін:

Аңдатпа

Ғылыми әдебиеттерде әр түрлі салалардағы цифрлық маркетинг дағдыларындағы олқылықтар туралы үнемі айтылады, бірақ бұл олқылықтар нақты анықталмаған. Бұл зерттеудің мақсаты-ауыл шаруашылығы саласындағы цифрлық маркетинг дағдыларындағы олқылықтарды анықтау. Ауыл шаруашылығы саласының 16 сарапшысымен терең сұхбат жүргізілді. Осыдан кейін алынған деректердің дұрыстығын тексеру мақсатында фокус-топ жүргізілді. Біз ауыл шаруашылығы саласында цифрлық маркетинг дағдыларында төмендегідей олқылықтар бар екенін анықтадық: цифрлық құралдар мен платформаларды пайдаланудағы шектеулі білім мен тәжірибе, SEO принциптері мен мазмұнды оңтайландыру туралы түсініктің жеткіліксіздігі, маркетингтік науқан нәтижелерін бағалау үшін аналитикалық құралдарды тиімді пайдалана алмау, ауыл шаруашылығы өнеркәсібі сипаттамаларын шектеулі түсіну. Алынған нәтижелер негізінде ауыл шаруашылығы саласындағы цифрлық маркетинг саласында табысты жұмыс істеу үшін қажетті негізгі дағдылар мен құзыреттерді сипаттайтын цифрлық маркетолог моделі әзірленді. Зерттеу нәтижесінде зерттеу нәтижелері ауылшаруашылық саласында цифрлық маркетинг дағдыларын одан әрі оқыту және дамыту қажеттілігін көрсетеді деген қорытындыға келді. Анықталған олқылықтардың орнын толтыруға бағытталған білім беру бағдарламалары мен тренингтерді әзірлеу осы сектордағы маркетингтік стратегиялардың тиімділігін едәуір арттырып, жалпы саланың дамуына ықпал етуі мүмкін.

Авторлар туралы

А. Б. Сманова
Нархоз Университеті
Қазақстан

Докторант.

Алматы қ.



А. А. Нурпеисова
Нархоз Университеті
Ресей

э.ғ.к., профессор.

Алматы қ.



М. М. Газдецкий
Познань Университеті
Польша

Профессор.

Познань қ.



Әдебиет тізімі

1. Heinze A., Fletcher G., Rashid T., Cruz A. Digital and Social Media Marketing: A results-driven Approach. Routledge. 2016.

2. Holmes M. How Skills Intelligence and a Workforce Planning Approach Underpin Sector Improvements. Education in the Asia-Pacific Region: Issues, Concerns and Prospects. 2021. vol. 58, pp. 227–240.

3. Clodagh O. The State of Digital Skills and Corporate Training in 2023 // Digital Marketing Institute. URL: https://digitalmarketinginstitute.com/resources/ebooks/the-state-of-digital-skills-and-corporate-training

4. Szabó M., Bartal O. A munkaerő-piaci követelmények megjelenése a mérnökhallgatók jövőképében // Journal of Applied Technical and Educational Sciences. 2020, vol. 10, no. 1, pp. 117–132.

5. Padilha F., Gruber L., Ribeiro Y., Carvalho J., Beuren F., Fagundes A., Pereira D., de Campos D. Resilience as an Important Soft Skill for Engineers’ Work during the Covid-19 Pandemic // Creative Education. 2021, vol. 12, pp. 2529–2534.

6. Schlee R., Harich R. Knowledge and Skill Requirements for Marketing Jobs in the 21st Century // Journal of Marketing Education. 2010, vol. 32, no. 3, pp. 341–352.

7. Day G. Closing the Marketing Capabilities Gap // Journal of Marketing. 2011, vol. 75, pp. 183–195.

8. Field D., Visser J., De N. The Talent Revolution in Digital Marketing. Boston Consulting Group. URL: https://www.bcgperspectives.com/content/articles/marketing-technologyorganization-talent-revolution-indigital-marketing/ (accessed: 25.09.2015)

9. Michaelidou N., Siamagka N., Christodoulides G. Usage, Barriers and Measurement of Social Media Marketing: An Exploratory Investigation of Small and Medium B2B Brands // Industrial Marketing Management. 2011, vol. 40, no. 7, pp. 1153–1159.

10. Jarvenin J., Tollinen A., Karajlotou H., Jayawardhena C. Digital and Social Media Marketing Usage in B2B Industrial Sector // Marketing Management Journal. 2012, vol. 22, no. 2, pp. 102–117.

11. Quinton S., Fennemore P. Missing a Strategic Marketing Trick? The Use of Online Social Networks by UK Charities // International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing. 2013, vol. 18, pp. 36–51.

12. Deiser R., Newton S. Six Social-Media Skills Every Leader Needs // McKinsey Quarterly. 2013, vol. 1, pp. 62–69.

13. Royle J., Laing A. The Digital Marketing Skills Gap: Developing a Digital Marketer Model for the Communication Industries // International Journal of Information Management. 2014, vol. 34, pp. 65–73.

14. Raghuraman A. Entry-Level Employees’ Views of the Skills Gap in Digital Marketing. Thesis. Rochester Institute of Technology. 2019. URL: http://www.rkma.com/rit/b2b16/ (accessed: 19.05.2019)

15. Michaelidou N., Siamagka N., Christodoulides G. Usage, Barriers and Measurement of Social Media Marketing: An Exploratory Investigation of Small and Medium B2B Brands // Industrial Marketing Management. 2011, vol. 40, no. 7, pp. 1153–1159.

16. Экспорт пен импорт операцияларына арналған «Бірыңғай терезе» порталы іске қосылды: «Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы. 2019. URL: https://atameken.kz/en/news/31765portal-edinoe-okno-po-eksportno-importnym-operaciyam-nachinaet-rabotu-v-kazahstane (accessed: 19.05.2019)

17. Miller R.K., Washington K. RKMA Market Research Reports. Miramar, Florida: Richard K. Miller & Associates, 2024.

18. Brady M., Fellenz M.R., Brookes R. Researching the Role of Information and Communications Technology (ICT) in Contemporary Marketing Practices // Journal of Business and Industrial Marketing. 2008, vol. 23, no. 2, pp. 108–114.

19. Wymbs C. Digital Marketing: The Time for a New “Academic Major” Has Arrived // Journal of Marketing Education. 2011, vol. 33, no. 1, pp. 93–106.

20. Buzzard C., Crittenden V.L., Crittenden W.F., McCarty P. The Use of Digital Technologies in the Classroom: A Teaching and Learning Perspective // Journal of Marketing Education. 2011, vol. 33, no. 2, pp. 131–139.

21. Lowe B., Laffey D. Is Twitter for the Birds? Using Twitter to Enhance Student Learning in a Marketing Course // Journal of Marketing Education. 2011, vol. 33, no. 2, pp. 183–192.

22. Payne N.J., Campbell C., Bal A.S., Piercy N. Placing a Hand in the Fire: Assessing the Impact of a YouTube Experiential Learning Project on Viral Marketing Knowledge Acquisition // Journal of Marketing Education. 2011. vol. 33, no. 2, pp. 204–216.

23. Granitz N., Pitt L. Teaching about Marketing and Teaching Marketing with Innovative Technology: Introduction to the Special Edition // Journal of Marketing Education. 2011, vol. 33, no. 2, pp. 127–130.

24. Grant K.M., Hackney R., Edgar D. Informing UK Information Management Pedagogic Practice: The Nature of Contemporary Higher Education Culture // International Journal of Information Management. 2009, vol. 30, no. 2, pp. 152–161.

25. Crush P. Filling the Digital Skills Gap // Marketing. 2011, vol. 13, pp. 33–34.

26. NMA Newsdesk. Govt Bids to Fill Digital Skills Gap // New Media Age. 2017, vol. 13, pp. 27–39.

27. Scottish Government. Scotland’s Digital Future: A Strategy for Scotland. 2011. URL: http://www.scotland.gov.uk/Publications/2011/03/04162416/0 (accessed: 03.03.2011)

28. Nassaji H. Good qualitative research // Language Teaching Research. 2020, vol. 24, no. 4. pp. 427–431.

29. Sanders S.M. Leadership Development, Intersectionality, and Experiences of Black Female Leaders in Academia. University of Charleston, Beckley, 2022. 303 p.

30. Agustianti R., Nussifera L., Angelianawati L., Meliana I., Sidik E.A., Nurlaila Q., Simarmata N., Himawan I.S., Pawan E., Ikhram F. Metode Penelitian Kuantitatif Dan Kualitatif. Tohar Media, 2022.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сманова А.Б., Нурпеисова А.А., Газдецкий М.М. Дағдылар тапшылығын анықтау: ауыл шаруашылығы саласы үшін тиімді цифрлық маркетинг үлгісін әзірлеу жолында. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2025;(2):177-190. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2025-1-2-177-190

For citation:


Smanova A.B., Nurpeissova A.A., Gazdecki M.M. Determining the skills gap: towards developing an efficient digital marketing model for the agricultural industry. Bulletin of "Turan" University. 2025;(2):177-190. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2025-1-2-177-190

Қараулар: 58


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)