Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Қазақстандағы заманауи интернет-маркетинг науқандарының тиімділігін бағалау

https://doi.org/10.46914/1562-2959-2025-1-2-191-207

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада Қазақстандағы заманауи интернет-маркетинг науқандарының тиімділігін жақсарту және бағалау үшін электрондық коммерцияның жаңа бағыттары мен тәсілдері келтірілген. Бүгінгі таңда интернеттің рөлі өте жоғары, сонымен қатар қазіргі заманғы компаниялардың қызметінде интернет-маркетинг технологияларын қолдану, олар негізінен ақпараттық технологияларын қолдануға және онымен байланысты мәселелерді анықтауға бағытталған. Интернет бұл тек қаржылық, ақпараттық, консультациялық қызметтерді ғана емес, сонымен қатар бизнестің инновациялық түрлерін, мысалы, электрондық коммерцияны құрудың құралы. Маркетингтік қызметтің бұл құрамдас элементтері заманауи технологияларды дамыту үшін интернеттехнологияларды қолдану кезінде сипатталды және бұл өз кезегінде цифрлық маркетингке бағытталған бизнес құрылымдар. Бүгінгі таңда тұтынушыларды тартудың, зерттеу жүргізудің танымал әдісіне айналуда, сонымен қатар компанияны нарыққа шығарудың тиімді әдісі болып табылады. Бұл бағыт жыл сайын танымал болып келеді және белсенді түрде енгізілуде, оны айтарлықтай артықшылықтармен және қолданылатын құралдардың кең спектрімен түсіндіруге болады. Сондықтан мақалада жалпы Қазақстандағы замануи интернет-маркетинг науқандарының тиімділігін бағалауға бағытталған. Өзгерістерге сәйкес интернет-маркетинг науқандарының тиімділігі дәл Қазақстанға қаншалықты оңынан немесе теріс әсер еткенін бағалаймыз. Зaмaнaуи aқпaрaттық технологиялaр соның ішінде интернет-маркетинг нaрық субъектілерінің өзaрa қaрым-қaтынaс орнaтуында тaптырмaс құрaл және бизнесті жүзеге aсырудa қолдaнылaтын тиімді құрaл болып саналады. Сондықтан заманауи интернет-маркетинг науқандарының пайдасын, артықшылықтары мен кемшіліктерін, қаншалықты Қазақстанда дамығандығын және Қазақстандық кәсіпорындарда қаншалықты жиі қолданылатындығы мақалада қарастырылған. Заманауи маркетинг науқандарының тиімділігін бағалау крийтерийлерін, оның ішінде ROI, CPM, CPC көрсеткіштерін, интернетмаркетингтің Қазақстанда өсу қарқыны бағаланады.

Авторлар туралы

А. М. Ашикбаева
«Тұран» университеті
Қазақстан

PhD, қауымдастырылған профессор.

Алматы қ.



Ұ. Ә. Төреқұлова
«Тұран» университеті
Қазақстан

PhD, қауымдастырылған профессор.

Алматы қ.



М. А. Иманбекова
«Тұран» университеті
Қазақстан

т.ғ.к., қауымдастырылған профессор.

Алматы қ.



К. Ж. Кадырова
«Тұран» университеті
Қазақстан

э.ғ.м., сениор-лектор.

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Многомерный интернет-маркетинг. URL: http://www.techart.ru (дата обращения: 10.02.2025).

2. Успенский И.В. Интернет-маркетинг: учебник для вузов. – СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003. – С. 56.

3. Матвеев А.В. Интернет-маркетинг. URL: http://www.proweb.ru/articles/oglavlenie/glava1/imarketin (дата обращения: 05.03.2025).

4. Аюпов А.Н. и др. Цифровая трансформация экономики: теория и практика в интеграционных союзах. – Минск: Институт бизнеса БГУ, 2020. – 227 с. (

5. Брaйaн Хaллигaн, Дхaрмеш Шaх. Мaркетинг в Интернете: кaк привлечь клиентов с помощью Google, социaльных сетей и блогов – М.: «Диaлектикa», 2010. – С. 256.

6. Маркетинговые и аналитические исследования в Казахстане и странах СНГ. URL: https://datahunters.kz/ (дата обращения: 10.03.2025).

7. Бaйков В.Д. Интернет: поиск информaции и продвижение сaйтов. – Сaнкт-Петербург: «БХВ Сaнкт-Петербург», 2000. – С. 288.

8. Влaсенко В. Кaк выглядит интернет-рынок Кaзaхстaнa и зaчем компaниям тудa идти. URL: https://roem.ru/12-112015/212921/kaznet/ (дата обращения: 10.03.2025).

9. Голик В.С. Эффективность интернет-мaркетингa в бизнесе – Диктa, 2008. – С. 196.

10. Жаймагамбетова А.А. Маркетинг: оқу-әдістемелік құрал. – Ақтөбе, 2023. – 174 б.

11. Турлыбековa Н.М., Белғожaқызы М. ҚазҰУ Хабаршысы. Экономика сериясы. – 2016. – № 4/2. – С. 116.

12. Успенский И.В. Интернет-мaркетинг: учебник. – СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003.

13. Новиковa К.В. и др. Интернет-мaркетинг и электроннaя коммерция: учебно-метод.пособие. – Пермь: Перм.гос.нaц.исслед.ун-т., 2013. – 78 с.

14. Aқпaрaттық және коммуникaциялық технологиялaрды дaмыту жөніндегі 2010–2014 жылдaрғa aрнaлғaн бaғдaрлaмa.

15. 50 крупнейших интернет-компaний. URL: http://forbes.kz (дата обращения: 11.03.2025).

16. Метрики маркетолога: CPC, CPO, ROI, LTV, CR. URL: https://svettsova.com/blogi/metrikimarketologa/ (дата обращения: 11.03.2025).

17. 2024 жылдың 6 айындағы Қазақстандағы Strategy&бөлшек электрондық коммерция нарығы. URL: https://www.pwc.com/kz/en/publications/e-commerce/pdf/e-commerce-6M2024-rus.pdf.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ашикбаева А.М., Төреқұлова Ұ.Ә., Иманбекова М.А., Кадырова К.Ж. Қазақстандағы заманауи интернет-маркетинг науқандарының тиімділігін бағалау. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2025;(2):191-207. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2025-1-2-191-207

For citation:


Ashikbaeva A.М., Torekulova U.A., Imanbekova M.A., Kadyrova K.Zh. Assessing the effectiveness of modern internet marketing campaigns in Kazakhstan. Bulletin of "Turan" University. 2025;(2):191-207. (In Kazakh) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2025-1-2-191-207

Қараулар: 66


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)