Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу
Толық экранды режим

Дәйектеу үшін:


Шаймерденқызы Ш., Оразгалиева Э.Б., Исмагилова Э. Тұтынушылардың тұрақты мінезі және цифрлық маркетинг: интегративті әдебиеттерге шолу. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2025;(2):356-372. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2025-1-2-356-372

For citation:


Shaimerdenkyzy Sh., Orazgaliyeva E.B., Ismagilova E. Sustainable consumer behavior and digital marketing: an integrative literature review. Bulletin of "Turan" University. 2025;(2):356-372. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2025-1-2-356-372



ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)