Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік - бизнестің жаңа философиясы
Аңдатпа
Соңғы жылдары корпоративті әлеуметтік жауапкершілік (КӘЖ) бағдарламаларын іске асыру үшін компаниялар бөлетін бағдарламалар саны мен қаржыландыру көлемінің күрт өсуі байқалды. Әлеуметтік есептерді жариялау және әдеп кодексін енгізу жалпыға ортақ тәжірибеге айналды. Әлеуметтік бағдарланған экономиканы қалыптастыру қоғамның, бизнестің және үкіметтің өзара іс-қимылының тиімді тетіктерін қалыптастыруды қамтиды, оның бірі корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік болып табылады. Зерттеудің әртүрлі әдіснамалық тәсілдерін талдау негізінде бұл мақала бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі тұжырымдамасының мәнін ашады. Мақалада кәсіпорынның әлеуметтік жауапкершілігін айқындау - бұл әлеуметтік жауапкершілікті оның қызметінің негізгі қағидаты ретінде жариялайтын компания позициясын қалыптастыру жөніндегі шаралар жиынтығы. Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті зерттеу барысында компанияның сыртқы ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі формалары, сондай-ақ корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің компанияның нәтижелеріне тигізетін оң әсерін ашты. Оң әсер қазіргі заманғы барлық талаптарға сәйкес келетін сапалы өнімді шығаруға ынталандыруға негізделген. Зерттеудің әдіснамалық негіздерін жасау барысында автор белгілі ғалымдардың жарияланымдарына сүйеніп, мақалада әртүрлі ғалымдардың кәсіпорынның әлеуметтік жауапкершілігін зерттеуге арналған тұжырымдамалық тәсілдерінің талдауының нәтижелері келтірілген.
Кілт сөздер
бизнес,
общество,
социальная ответственность,
концепция,
модель бизнеса,
устойчивое развитие,
диалог,
экологичность,
business,
society,
social responsibility,
concept,
business model,
sustainable development,
dialogue,
environmental friendliness,
бизнес,
қоғам,
әлеуметтік жауапкершілік,
концепция,
бизнес моделі,
тұрықты даму,
диалог,
экологиялылық
Әдебиет тізімі
1. Кузьмичева С.Ю. Понятие и сущность корпоративной социальной ответственности // Молодой ученый. - 2019. - № 10. - С. 115-118: https://moluch.ru/archive/248/57056/ (дата обращения: 30.01.2020).
2. Воеводкин Н.Ю. Социальная ответственность в системе корпоративного управления // Искусство управления. - 2011. - № 4. - С. 45-55.
3. Зильберштейн О.Б., Шкляр Т.Л., Ершова Н.А., Руцкий Е.И. Формы корпоративной социальной ответственности // Интернет-журнал «Науковедение». - 2016. - Том 8. - № 6: http://naukovedenie.ru/PDF/121EVN616.pdf.
4. Бакша Н.В., Данилюк А.А. Корпоративная социальная ответственность: учеб. пособие. - Тюмень: ТГУ, 2012. - 292 с.
5. Коротков Э.М., Александрова О.А., Антонов С.А. Корпоративная социальная ответственность: учебник для бакалавров / под ред. Э.М. Короткова. - М.: Изд-во Юрайт, 2014. - 445 с.
Дәйектеу үшін:
Сисенова А.Т.
Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік - бизнестің жаңа философиясы. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2020;(2):64-68.
For citation:
Sissenova A.T.
Corporate social responsibility - a new philosophy of business. Bulletin of "Turan" University. 2020;(2):64-68.
(In Russ.)
Қараулар: 811