Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Кәсіпорындарда клиенттік бағдарлану стратегиясын қолданудың негізгі бағыттары

Толық мәтін:

Аңдатпа

Нарықта бәсеке күшейген сайын кәсіпкерлік қызметті тиімді дамыту мәселесі тұтынушылармен қарым-қатынас мәселесімен байланысты, сондықтан зерттеу жұмыстары клиенттерді тарту және ұстап қалуға байланысты басқару құралдарын қарастыруға бағытталуы тиіс. Мақалада тұтынушылық сегменттермен кәсіпорын қызметінің негізгі бағыттары, кәсіпорынның клиентке бағдарлану қызметін бағалау критерийлері мен негізгі көрсеткіштері, клиенттік әлеуетті ескере отырып, кәсіпорын қызметіне клиенттік бағдарлану стратегиясын енгізудің әлеуметтік-экономикалық орындылығы айқындалған. Клиентке бағдарлану негізінде кәсіпорынның стратегиялық басқару процесінде пайда болатын қатынастарға талдау жүргізілді. Клиентке бағдарланған тәсіл тұрғысынан ұйымның дамуының басқару стратегиялары бизнес ортада кәсіпорынның жоғары деңгейлі бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін маңызды фактор ретінде қарастырылады. Интеллектуалды әлеуеттің рөлін жоғарылатуда ұйым қызметінің менеджерлік және маркетингтік аспектілерінде өзгерістер болып жатыр. Ұйымға клиенттік бағдарлануды енгізу бәсекеге қабілеттілік деңгейін жоғарлату факторы, сонымен бірге еңбек өнімділігін клиенттік база көлемін ұлғайту арқылы коммерциялық ұйымдардың негізгі мақсаты өндіріс көлемін және пайданы ұлғайтуға ықпал жасайды. Авторлармен клиенттік бағдарлану стратегиясында Customer Relationship Management (CRM), SMM (Social Media Marketing) технологиясы, ұялы телефон арқылы сауда-саттықты дамыту (m-commerce), интернет жүйесі арқылы сауда жасауда заманауи интерактивті технологияларды қолдану артықшылықтарының маңыздылығы ерекше аталып өткен. Сонымен бірге, бизнесте CRM-бағдарламалардың кеңінен пайдалануына кедергі келтіретін факторлар анықталды.

Авторлар туралы

М. Ж. Тұрсымбаева
Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті
Қазақстан


С. Қ. Қапышева
Қарағанды экономикалық университеті
Қазақстан


А. М. Даулетова
Қарағанды экономикалық университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Кожевникова С.Ю. Эффективные инновационные механизмы коммерческой деятельности для обеспечения клиентоориентированности розничной торговли и общественного питания / С.Ю. Кожевникова, Е.В. Чернорез // Современные тенденции в экономике и управлении: новый взгляд. - 2016. - № 38. - С. 148-154.

2. Назарова О.А. Факторы, определяющие качество обслуживания в розничных торговых сетях // Экономика и управление в XXI веке: тенденции развития. - 2015. - № 23. - С. 68-73.

3. Товстенко Б.П. Факторы, влияющие на инновационную активность предприятия // Российский экономический журнал. - 2012. - № 2. - С. 11.

4. Кудрявцев С.А. Формирование клиентоориентированной стратегии развития кредитной предпринимательской структуры: дис. … канд. экон. наук: 08.00.05. - Санкт-Петербург, 2015. - 153 с.

5. Философова Т.Г. Конкуренция. Инновации. Конкурентоспособность: учеб. пособие / Т.Г. Философова, В.А. Бyков / под общ. ред. Т.Г. Философовой. - 2-е изд., перераб. и доп. - Москва: ЮНИТИ-ДАНА, 2012. - 295 с.

6. Шет Дж.Н. Концептуальные основы маркетинга взаимоотношений: обзор и синтез / Дж.Н. Шет, А.П. Парватияр, М. Синха // Российский журнал менеджмента. - 2013. - Т. 11. - № 1. - С. 63-94.

7. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика: пер. с англ. / П. Дойль. - Санкт-Петербург: Питер, 1999. - 560 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Тұрсымбаева М.Ж., Қапышева С.Қ., Даулетова А.М. Кәсіпорындарда клиенттік бағдарлану стратегиясын қолданудың негізгі бағыттары. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(1):41-46.

For citation:


Tursumbayeva M.Zh., Kapysheva S.K., Dauletova A.M. Main directions in the application of customer orientation strategies in enterprises. Bulletin of "Turan" University. 2019;(1):41-46. (In Russ.)

Қараулар: 333


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)