Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Елдің халықаралық туристік брендін құрудың ғылыми негізі

Толық мәтін:

Аңдатпа

Жаһандану жағдайындағы халықаралық туризм заманауи халықаралық экономикалық қатынастардың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады және оның қазіргі кезеңінде жаһандық құбылыс болып табылады. Халықаралық туризм нарығында жұмыс істейтін кез-келген ел басқа аумақтармен, өңірлермен, елдермен бәсекелестік қарым-қатынастың күрделі жүйесіне енеді және халықаралық туризм нарығында әр мемлекеттің ролі мен орны туристік саясаттың қаншалықты тиімді ұйымдастырылуына және жүзеге асырылуына байланысты. Халықаралық туристік брендті оң қабылдауды қалыптастыру мәселесі трансформация және интеграция үдерісінде тұрған Қазақстан үшін ерекше маңызға ие. Қазақстан үшін тиімді халықаралық туристік бренд құру еліміздің халықаралық бәсекеге қабілеттілігін нығайтудың құралы және туристік бизнестің табысын арттыру, елдің бюджетін толықтыру және халықтың әл-ауқатын жақсартудың маңызды факторы болып табылады. Мақалада брендингтің әртүрлі аспектілерін сипаттайтын тұжырымдамаларды анықтауға арналған тәсілдер жиынтығы, аумақтың бренд құрамдарын қалыптастыру туралы ғылыми әдебиеттердегі көзқарастар қарастырылған, сондай-ақ еліміздің халықаралық туристік брендін қалыптастыру үдерісінің үлгісі ұсынылған.

Авторлар туралы

К. П. Мусина
L.N. Gumilyov Eurasian National University
Қазақстан


Л. М. Муталиева
L.N. Gumilyov Eurasian National University
Қазақстан


С. Б. Кутбаева
Les Roches University, Switzerland
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Anholt S. Competitive Identity. The new brand management for nations, cities and regions. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2007. 340 р.

2. Vizgalov D.V. Marketing of the city: practice in search of theory // Marketing in Russia and abroad. - 2008. - № 3. - P. 78-85.

3. World Tourism Organization. [Electronic resource]. - Access mode: http://www2.unwto.org/.

4. Starov S.A. Brand management [Electronic resource]: Textbook / S.A. Starov; Graduate School of Management, St. Petersburg State University. - 2 nd ed., Rev. - St. Petersburg: Publishing house “Graduate School of Management”, 2008. - 500 p.

5. Erdavletov S.R., Sagymbay O.Zh. Fundamentals of tourism / training manual. - Almaty: Kazakh University, 2009. - 30 p.

6. Kotler F., Asplund K., Rein I. Marketing places. - M.: Mann, Ivanov and Ferber, 2013. - 418 p.

7. Smykova M.R. Tourism: Economics, Management and Marketing [Text]: Textbook / M.R. Smykova. - Almaty: NURPRESS, 2014. - 246 p.

8. Biktasheva D.L. Management in tourism: Textbook / D.L. Biktasheva, L.P. Gievaya, T.S. Zhdanova. - M.: Alfa-M: INFRA-M, 2016. - 272 p.

9. Anholt S. Competitive Identity. The new brand management for nations, cities and regions. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2007. 340 р.

10. Vizgalov D.V. Marketing of the city: practice in search of theory // Marketing in Russia and abroad. - 2008. - № 3. - P. 78-85.

11. World Tourism Organization. [Electronic resource]. - Access mode: http://www2.unwto.org/.

12. Starov S.A. Brand management [Electronic resource]: Textbook / S.A. Starov; Graduate School of Management, St. Petersburg State University. - 2 nd ed., Rev. - St. Petersburg: Publishing house “Graduate School of Management”, 2008. - 500 p.

13. Erdavletov S.R., Sagymbay O.Zh. Fundamentals of tourism / training manual. - Almaty: Kazakh University, 2009. - 30 p.

14. Kotler F., Asplund K., Rein I. Marketing places. - M.: Mann, Ivanov and Ferber, 2013. - 418 p.

15. Smykova M.R. Tourism: Economics, Management and Marketing [Text]: Textbook / M.R. Smykova. - Almaty: NURPRESS, 2014. - 246 p.

16. Biktasheva D.L. Management in tourism: Textbook / D.L. Biktasheva, L.P. Gievaya, T.S. Zhdanova. - M.: Alfa-M: INFRA-M, 2016. - 272 p.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мусина К.П., Муталиева Л.М., Кутбаева С.Б. Елдің халықаралық туристік брендін құрудың ғылыми негізі. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(1):119-125.

For citation:


Mussina K.P., Mutaliyeva L.M., Kutbayeva S.B. Scientific foundations in formation of country’s international tourism brand. Bulletin of "Turan" University. 2019;(1):119-125. (In Russ.)

Қараулар: 305


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)