Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру үлгілері

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада Қазақстандағы ғылыми әзірлемелердің коммерцияландыруындағы қиыншылықтар мен перспективалары қарастырылды. Авторлар ғылыми әзірлемелердің отандық нарығын зерттеді және коммерцияландырудың нәтижесіне әсер ететін негізгі факторларды анықтады. Зерттеу қазіргі таңда өте өзекті болып саналатын тақырыпты қозғады, себебі сәтті коммерцияландыру инновациялық қызмет пен жалпы экономиканың дамуына ықпал етеді. Сәтті коммерцияландыру жолынан өткен өнім өндіріс немесе компанияны бәсекеге қабілетті өніммен қамтамасыз етіп, кәсіпкерге де, өнімді тұтынушы халыққа да пайда әкеледі, осылайша халық өмірін жақсартуға, өмір үшін қолайлы жағдайлар жасауға ықпал етеді. Мақала енгізілімдерді тиімді коммерцияландыруға ықпал ететін факторларды анықтап, коммерцияландырудың қолданыстағы модельдеріне талдау жүргізілді және жобаларды басқару құралдары арқылы табысты коммерцияландыру үшін ұсынымдар берілді. Зерттеу барысында авторлар ғылыми әзірлемелерді коммерцияландырудың негізгі кедергілерін анықтап, коммерцияландырудың әр түрлі үлгілерін қарастырған. Зерттеуге сәйкес, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыруда мемлекеттік қолдау маңызды рөл атқарады. Зерттеу барысында авторлар инновацияларды коммерциялау процесін заңнамалық қамтамасыз етудегі кемшіліктерді анықтады, бұл өз кезегінде ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыруға кедергі келтіреді. Авторлар оларды жергілікті нарық шарттарына сәйкес бейімдеуді ұсынды. Зерттеудің нәтижелері авторларға елдегі ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру механизмін жетілдіру бойынша бірқатар шараларды дайындауға мүмкіндік берді.

Авторлар туралы

А. С. Усманов
Al-Farabi Kazakh National University
Қазақстан


К. Е. Мендигалиев
Al-Farabi Kazakh National University
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Christensen Clayton M. The Innovator’s dilemma: when new technologies case great firms to fail. Harvard business school press. Boston, MA, 2002.

2. Michael Boehlje. Business challenges in commercialization of agricultural technology // International food and agribusiness management review. Volume 7, Issue 1, 2004.

3. Shavinina Larisa V. The international handbook on innovation. Pp 1500. Carleton University, Canada, 2003.

4. Sunding D. and D. Zilberma. The agricultural innovation process: research and technology adoption in a changing agricultural sector, 2001.

5. Christensen Clayton M. The innovator’s dilemma: when new technologies case great firms to fail. Harvard Business School Press. Boston, MA, 2002.

6. Белая О.С., Мухаметзянова Д.Д. Стратегии коммерциализации инноваций и проблемы введения инновационных продуктов на рынок // Российское предпринимательство. - 2015. - № 19. - P. 3209-3216.

7. Бишинбаева С. Развитие эффективной системы коммерциализации технологий в Казахстане: http://www.centrasia.ru.

8. Чуканова О.А., Шашкова Е.Б. Особенности коммерциализации научно-технической продукции в России // Современные проблемы науки и образования. - 2013. - № 2.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Усманов А.С., Мендигалиев К.Е. Ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру үлгілері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(1):172-176.

For citation:


Usmanov A.S., Mendigaliyev K.E. The models of commercialization of scientific developments. Bulletin of "Turan" University. 2019;(1):172-176. (In Russ.)

Қараулар: 280


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)