Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Қазақстанда электрондық сауда жүйесін дамытудың негізгі алғышарттары

Толық мәтін:

Аңдатпа

Электрондық сауда бұл негізінен тауарлар мен қызметтерді интернетте, сондай-ақ бірқатар басқа ақпараттық және телекоммуникациялық құралдар мен технологиялардың көмегімен материалдық өнім немесе қызмет көрсету түрінде жаһандық тарату құралы болып табылады. Мақалада Қазақстанда электрондық сауда жүйесін қалыптастыру мен дамытудың алғышарттары қарастырылған. Әртүрлі елдердің тәжірибесін зерттеу негізінде Қазақстанда электрондық сауда жүйесін қалыптастыру мен даму жолдары көрсетілген. Қазақстандағы электрондық сауданың қазіргі таңдағы даму жағдайы мен преспективті бағыттары талданады. Елдегі электрондық сауданы нормативтік-құқықтық тұрғыдан реттеу бағыттары ашылып көрсетілген. Шетелдік тәжірибеге сүйене отырып, ақпараттық қоғамды қалыптастыру және заманауи интернет-технологияларды қолдану арқылы Қазақстанда электрондық сауданы дамытудың негізгі бағыттары анықталған. Қазақстанда электрондық сауданы дамытудың саяси және құқықтық алғышарттары ұлттық және халықаралық стратегиялық бағыттарды қалыптастырады, ал әлеуметтік-экономикалық алғышарттар ұлттық экономиканың жалпы даму жағдайымен және қоғамның электрондық сауданы қабылдауға дайындығы және оған белсенді қатысуымен сипатталады. Зерттеуді түйіндей келе, авторлар мақалада электрондық сауданы интенсивті дамыту алғышарты ретінде компьютерлік сауаттылық, төлем жүйесі және электрондық төлемдерді дамыту, жалпы елдің қаржылық секторын дамытуда тиімді шара болып табылады деген қорытынды жасайды.

Авторлар туралы

С. С. Ыдырыс
Қ.А. Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
Қазақстан


Б. Ж. Альмухамбетова
Қ.А. Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
Қазақстан


Шен Бюлент
Қ.А. Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Воронов В.И. Электронная коммерция и экономика: учеб.-метод. пособие. - Владивосток: Изд-во ВГУЭиС, 2014. - 68 с.

2. Воронов В.И., Лазарев В.А., Шульга А.Ю. Электронная коммерция и экономика. [Электронный ресурс]: https://abc.vvsu.ru/books.

3. Об утверждении Правил осуществления электронной торговли»: утв. приказом министра национальной экономики Республики Казахстан 25 ноября 2015 г. № 720.

4. Налогообложение электронной торговли товарами. [Электронный ресурс]: https://www.zakon.kz.

5. Государственная программа «Информационный Казахстан-2020».

6. Интернет-аудитория Казахстана: портрет и предпочтения пользователя. [Электронный ресурс]: https://forbes.kz/stats.

7. По данным Всемирного экономического форума. [Электронный ресурс]: https://kursiv.kz/news/2018.

8. Google провел исследование казахстанских пользователей интернета. [Электронный ресурс]: https://regnum.ru.

9. Финансовая грамотность: почему она важна и что нужно знать? [Электронный ресурс]: https://informburo.kz.

10. Казыбаев А.К Платежная система как важнейший инструмент электронной торговли. [Электронный ресурс]: http://srtv.gks.ru.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ыдырыс С.С., Альмухамбетова Б.Ж., Бюлент Ш. Қазақстанда электрондық сауда жүйесін дамытудың негізгі алғышарттары. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(1):227-232.

For citation:


Ydyrys S.S., Almukhambetova B.Zh., Shen B. The development of electronic trading system in Kazakhstan. Bulletin of "Turan" University. 2019;(1):227-232. (In Russ.)

Қараулар: 531


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)