Төртінші өнеркәсіптік революция аясында жоғары оқу орындарында білім беру парадигмаларының ауысуы
Аңдатпа
Төртінші өнеркәсіптік революция (4IR) аясында қарапайым үдерістердің сөзсіз трансформациясы өтпелі, консервативті, энциклопедиялық және кәсіпкерлікке бағдарланған заманауи өнер мен компетенцияға бағдарланған өтпелі нысандарды қалыптастыру процесінде жүреді. Әлемдік үрдістерді қадағалау және технологиялық даму қай бағытта болатынын және білім беру саласына, атап айтқанда, жоғары оқуда қалай әсер етуі мүмкін екенін түсіну қажет. Көп зерттеулер мен инновациялар қажет ететіні анық. Мақала 4IR жоғары білімге әсерін зерттейді, бұл жақын арада даму векторын анықтауға ықпал етеді. Өнеркәсіптік революция дәуірінде жоғары оқу орны жақсы құрылымдалған стратегия болуы мүмкін әр түрлі бизнес модельдерді икемді түрде біріктіруге болады. Өнеркәсіптік революция процестерді жүзеге асыруға және ұйымға толықтай ықпалдасуға мүмкіндік береді. Ол барлық мүдделі тараптардың барлық ішкі процестерін толығымен біріктіреді. Бұл «орталықтандырылғаннан» «орталықтандырылмаған» өндіріске ауысу парадигмасын білдіреді, нәтижесінде университеттер тек білім беріп қана қоймай, іскерлік серіктестер, студенттер мен түлектер өзара әрекеттесетін ақпараттық желіге айналады. Басқаша айтқанда, төртінші өнеркәсіптік революциялық ғасыр аясында үдерістерді біріктірмей және барлық жоғары білім беру субъектілерінің өзара әрекеттесуінсіз мүмкін емес.
Кілт сөздер
модернизация образования,
инновации,
технологии,
индустрия 4.0,
искусственный интеллект,
компетенции,
стратегия,
интеграция,
modernization of education,
innovation,
technology,
industry 4.0,
artificial intelligence,
competence,
strategy,
integration,
білім беруді жаңғырту,
инновациялар,
технологиялар,
индустрия 4.0,
жасанды интеллект,
компетенциялар,
стратегия,
бірігу
Әдебиет тізімі
1. World Economic Forum. Realizing human potential in the Fourth Industrial Revolution - An agenda for leaders to shape the future of education, gender and work. World Economic Forum, Geneva, 2017.
2. Stanford 2025. Learning and living at Stanford - аn exploration of undergraduate experiences in the future. June 1, 2013. [Electronic resource]. - Access mode: http://www.stanford2025.com/.
3. Шваб Клаус. Четвертая промышленная революция. - Изд-во «Э», 2018.
4. Cameron E., Caleb Bashor and James Collins. A brief history of synthetic biology. Nature Reviews Microbiology 12, (2014): 381-390.
5. Odd Couplings, Drug firms engage in nontraditional research partnerships in a bid to get closer to the patient By Rick Mullin. [Electronic resource]. - Access mode:http://cen.acs.org/articles/90/i7/Odd-Couplings.html.
Дәйектеу үшін:
Искакова А.Б.
Төртінші өнеркәсіптік революция аясында жоғары оқу орындарында білім беру парадигмаларының ауысуы. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(2):254-258.
For citation:
Iskakova A.B.
The change of educational paradigms in higher education under the fourth industrial revolution. Bulletin of "Turan" University. 2019;(2):254-258.
(In Russ.)
Қараулар: 329