Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Туристік дестинация брендінің тұлғасы

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бүгінгі таңда туристік дестинация брендін басқару мәселесіндегі стратегиялық құралдардың бірі «бренд тұлғасы» тұжырымдамасы болып табылады. Тауарлар брендингінде өзінің тиімділігін дәлелдеген «бренд тұлғасы» қазіргі бәсекелестердің аясында тұтынушы санасында туристерді тарту және ұстап тұру, сонымен қатар мықты позицияны иелену бойынша әлемнің жетекші туристік дестинацияларының стратегиясына айналды. «Бренд тұлғасы» тұтынушымен эмоционалдық байланыс орнатудың ең жақсы құралы болып та­былады және өзін-өзі танытуға мүмкіндік береді. Тауарлар мен туристік дестинациялар брендингі аясында «бренд тұлғасы» анықтамасы анықталды. Бұл мақалада автор туристік дестинацияны дербестендіру үдерісіне жетекші ғалымдардың ғылыми тәсілдері мен көзқарастары келтірілген, атап айтқанда, брендтің жандану аспектісі, оған нақты тұлға беру және туристің толыққанды және нақты адам ретінде брендті қабылдауы. Осыған байланысты екі ғылыми теория қарастырылды: анимизм және антропоморфизм. Анимизм өткен немесе қазіргі рух пен адамның эмоционалдық қасиеттерін, ойлау мен брендтің ерік-жігерлерін кө­шіру арқы­лы дестинация процесін сипаттайды. Сонымен қатар антропоморфизм бұл мәселені кеңінен қа­рас­ты­рып, брендтің адам ретінде қабылдау дәрежесіне әсер ететін антропоморфизацияның психологиялық ме­ханизмдерін зерттеуге елеулі үлес қосады.

Автор туралы

А. А. Каирова
Университет «Туран»
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Аакер Д. Создание сильных брендов: пер. с англ. - 2-е изд. - М.: Издательский дом Гребенникова, 2008. - 440 с.

2. Keller Kevin L. Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity // Journal of Marketing, 1993. No 57 (January). Р. 1-22.

3. Aaker J.L. Dimensions of Brand Personality // Journal of Marketing Research, 1997. No 34. Р. 347-356.

4. Usakli A. and Baloglu S. Brand personality of tourist destinations: аn application of self-congruity theory // Tourism Management, 2011. No 32. Р. 114-127.

5. Henderson J.C. Selling Places: The New Asia-Singapore Brand // Journal of Tourism Studies, 2000. No 11(1). Р. 36-44.

6. Morgan N. and Pritchard A. Contextualizing Destination Branding // Destination Branding: Creating the Unique Destination Proposition, edited by N. Morgan, A. Pritchard and R. Pride. - Oxford: Butterworth-Heinemann, 2002. Р. 11-41.

7. Santos C.A. Framing Portugal Representational Dynamics // Annals of Tourism Research, 2004. No 31(1). Р. 122-138.

8. Ekinci Y., Hosany S. Destination Personality: An Application of Brand Personality to Tourism Destinations // Journal of Travel Research, 2006. No 45. Р. 127-139.

9. Fournier Susan. Consumers and Their Brands: Developing Relationship Theory in Consumer Research // Journal of Consumer Research, 1998. No 24. Р. 343-373.

10. Puzakova M., Kwak H., Rocereto J.F. Pushing the envelope of brand and personality: antecedents and moderators of anthropomorphized brands // Advances in Consumer Research, 2009. Vol. 36. Р. 413-420.

11. Epley Nicholas, Adam Waytz and John T. Cacioppo. On Seeing Human: A Three-Factor Theory of Anthropomorphism // Psychological Review, 2007. No 114(4). Р. 864-886.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Каирова А.А. Туристік дестинация брендінің тұлғасы. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(4):180-185.

For citation:


Kairova A.A. Brand personality of tourism destination. Bulletin of "Turan" University. 2019;(4):180-185. (In Russ.)

Қараулар: 515


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)