Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Қазақстанда туристік қызметтерді әлеуметтік медиа арқылы алға жылжыту проблемалары

Толық мәтін:

Аңдатпа

Интернеттің пайда болуымен және оның белсенді қолданылуымен, туризмде әлеуметтік медиа (желілер) ақпараттарды іздеуде және бағалауда, сапарлар туралы шешім қабылдау процесінде және тұтынушылар­дың туристік қызметтерді сатып алуда маңызды рөл атқарады. Әлеуметтік желілерде туристік қызметтерді тиімді жылжыту және тұтынушылармен (туристермен) интерактивті байланыстарды дамыту мен құруда қолайлы жағдай тудыру үшін туристік бизнестің негізгі ойыншыларының ақпараттық-коммуникациялық тех­нологияларды сауатты қолдануын арттыру қажет. Туристік агенттіктер арасында жүргізілген сандық сауалнама және Қазақстандағы Смарттуризм орталығының маманымен терең сұхбат турагенттіктерді онлайн-байланыс құралдарына үйрету қажеттілігін көрсетті. Туристік агенттіктердің веб-сайттары мен әлеуметтік желілерін бағалау нәтижесінде онлайн туризмнің дамуына кедергі келтіретін және туристік бизнестің тартымдылы­ғын төмендететін өзекті проблемалар анықталды, атап айтқанда туристік агенттіктердің онлайн-байланыс құралдарын қолдану білімдері мен дағдылары жоқ. Туристерді тарту үшін ақпараттық қол жетімділік және са­палы (бірегей) контентпен қамтамасыз ету, туристік қызмет провайдерлеріне сенім орнатудың жағымды имиджін қалыптастыру қажет. Авторлар, сонымен қатар «әлеуметтік медиа» терминіне әр түрлі батыстық ға­лымдардың анықтамасын береді.

Авторлар туралы

М. У. Успанова
Казахский университет международных отношений и мировых языков им. Абылай-хана
Қазақстан


А. А. Абдунурова
Алматы Менеджмент Университет
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Borges B. (2009). Marketing 2.0 Bridging the Gap Between Seller and Buyer Through Social Media Marketing. Published by Wheatmark. 312 p.

2. Palmer A., Koening-Lewis N. (2009). An Experiental, Social Network-Based Approach to Direct Marketing, Direct Marketing. An International Journal, 3(3):162-176.

3. Определение «социальное медиа»: www.socialmediadefined.com.

4. Akar E. (2010). Sosyal Medya Pazarlaması: Sosyal Webde Pazarlama Stratejleri. Publisher: Ankara: Efil Yayınevi.

5. Kıenle H.M., Lober A., Vasiliu C.A., Müller H.A. (2010). Investigating the Concept of Consumers as Producers in Virtual Worlds: Looking through Social, Technical, Economic, and Legal Lenses. İçinde: Lehmann-Grube, F. AnSablatnig, J. (Eds.), Facets of Virtual Environments. Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering.

6. Litvin S.W., Goldsmith R.E., Pan B. (2008). Electronic word-of-mouth in hospitality and tourism management. Tourism Management. Vol. 29. No 3. P. 458-468.

7. Kasavana M.L., Nusair K., Teodosic K. (2010). Online social networking: redefining the human web. Journal of Hospitality and Tourism Technology. Vol. 1. No 1. P. 68-82.

8. Gretzel U., Dinhopl A. (2014). Breaking up is hard to do: why do travelers unlike travel-related organizations. Information and Communication Technologies in Tourism 2014 (p. 267-279). Proceedings of the International Conference in Dublin, Ireland, January 21-24, 2014. Switzerland: Springer.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Успанова М.У., Абдунурова А.А. Қазақстанда туристік қызметтерді әлеуметтік медиа арқылы алға жылжыту проблемалары. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(4):186-190.

For citation:


Uspanova M.U., Abdunurova A.A. Problems of using social media for promoting tourist services in Kazakhstan. Bulletin of "Turan" University. 2019;(4):186-190. (In Russ.)

Қараулар: 976


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)