Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Корпоративное предпринимательство, предпринимательское поведение: роль организационного взаимодействия

Толық мәтін:

Аңдатпа

Корпоративтік кәсіпкерлік тұжырымдамасы құндылықтардың құрылуын күшейту үшін ұйымдық мәде­ниеттің қажетті құрамдас бөлігі ретінде анықталады. Корпоративтік кәсіпкерлік - бұл оның өсуі мен дамуына ықпал ету үшін қалыптасқан фирманың қолданатын стратегияларының жиынтығы. Мақалада корпоративтік кәсіпкерліктің алғышарттары мен салдарларын түсіндіретін танымал модельдер қарастырылып, ұсынылады. Атап айтқанда, мақала корпоративтік кәсіпкерлікті ұйымдық көрсеткіштермен байланыстыруға тырысады. Маңызды бағалау шеңберінде осы бапта сондай-ақ осы қатынастарды жеңілдетудегі ұйымдық қатысудың мүмкіндіктері талқыланады. Мақалада корпоративтік кәсіпкерлікпен оның ұйымдық көрсеткіштерге өзара әсерін зерттеуге ынталы ғалымдар үшін концептуалды модель ұсынылған. Автор «кәсіпкерлік әрекет» ұғы­мын жеке адамдарға да, бизнеске де қатысты екенін және кәсіпкерлік әрекет бизнес ортасында оңай танып анықтауға болатын екенін түсіндіреді. Мақалада кәсіпкерлік ортаны дамыту үшін кәсіпкерлік әрекеттер немесе мінез-құлық тәжірибесі мен процестерді қажет ететіндігін көрсетеді, сондықтан кәсіпкерлік әрекет жайлы толығырақ түсінік талап етілетіндігі атап көрсетілген. Кәсіпорындар корпоративтік кәсіпкерлік ар­қылы ұйымның тиімділігіне қалай ықпал ете алатындығы және ұйым осыған байланысты қандай рөл атқара алатындығы туралы түсіндіруге тырысады.

Автор туралы

Б. Тундикбаева
НАО «Университет КИМЭП»
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Bolton D. & Lane M.D. (2012). Individual entrepreneurial orientation: development of a measurement instrument // Education + Training, 54(2/3). P. 219-233.

2. Marr B. & Schiuma G. (2003). Business performance measurement - past, present and future // Management Decision, 41(8). P. 680-687.

3. Soriano D.R. & Montoro-Sanchez M.A. (2011). Introduction: the challenges of defining and studying contemporary entrepreneurship // Canadian Journal of Administrative Sciences/Revue Canadienne Des Sciences de l’Administration, 28(3). P. 297-301.

4. Umrani W.A. (2016). Moderating effect of organizational culture on the relationship between corporate entrepreneurship and business performance in Pakistan’s banking sector: doctoral dissertation, Universiti Utara Malaysia.

5. Jennings D.F. & Lumpkin J.R. (1989). Functioning modeling corporate entrepreneurship: an empirical integrative analysis // Journal of Management, 15(3). Р. 485-502.

6. Heavey C. & Simsek Z. (2013). Top management compositional effects on corporate entrepreneurship: the moderating role of perceived technological uncertainty // Journal of Product Innovation Management, 30(5). Р. 837-855.

7. Schumpeter J.A. (1949). Change and the entrepreneur: postulates and patterns for entrepreneurial history. Harvard University Press.

8. Lumpkin G.T. & Dess G.G. (1996). Clarifying the entrepreneurial orientation construct and linking it to performance // Academy of Management Review, 21(1). Р. 135-172.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Тундикбаева Б.К. Корпоративное предпринимательство, предпринимательское поведение: роль организационного взаимодействия. Вестник университета «Туран». 2019;(4):224-228.

For citation:


Tundikbayeva B.K. Corporate entrepreneurship, entrepreneurial behavior: the role of organizational interaction. Bulletin of "Turan" University. 2019;(4):224-228. (In Russ.)

Қараулар: 220


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)