Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Корпоративтік мәдениет: мән-мағыналық бағдарлар және шет ел тәжірибесі

Толық мәтін:

Аңдатпа

«Корпоративтік мәдениет» тұжырымдамасы дамыған елдерде пайда болды және компаниялардың за­манауи басқарылуына негізделген. Корпоративтік мәдениеттің «негізгі» элементтері: адамдардың қарым-қатынасы, компанияның қызметкерлерге деген адалдығы, компанияның ішкі құрылымын нығайтуға ба­ғытталған дәстүрлер жиынтығы. Бұл компания мүшелері, мінез-құлық стандарттары, көңіл-күйлер, рәміздер, қарым-қатынастар және компанияның жеке басын анықтайтын бизнесті жүргізу жолдары туралы ортақ пікірлердің жиынтығы. APPLE, MICROSOFT, INTEL және Dell сияқты шетелдік компаниялардың топ-ме­неджменті «корпорация - қауымдастық» басқару тұжырымдамасын ұстанады және «корпорация - машина» тәсілінен бас тартады. Электрондық жоғары технологиялық индустрияда жұмыс істеп жатқан американдық компаниялардың табысқа жетуіне мүмкіндік беретін «механизмдер» емес, қоғамдар. Корпоративтік мәде­ниетті басқарудың маңызды саласы кадрларды іріктеу әдістерінің ерекшелігін, қызметкердің кәсіби, жеке қа­сиеттеріне қойылатын талаптар жүйесін көрсететін кадр саясаты болып табылады. Алайда ізденуші үміт­керге қойылатын талаптар корпоративтік мәдениет, құндылық бағдарлары, этикалық шектеулер және ұлттық менталитеттің ерекшеліктері болып табылады. Табысты компаниялардың стратегиялық бағдарланған топ-менеджерлері корпоративтік мәдениетті компанияның қызметкерлері мен топтарын жалпы мақсаттарға қол жеткізуге және нәтиже мен компанияға адалдықты қамтамасыз ететін тиімді өзара іс-қимыл үдерісіне қатысатын құндылыққа деген көзқарастарға жетуге бағыттайтын әсерлі стратегиялық құрал ретінде жіктейді.

Авторлар туралы

Д. Н. Кайролла
Университет «Туран»
Қазақстан


Г. Ж. Нурмуханова
Университет «Туран»
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Корпоративная культура как элемент менеджмента: //https://works.doklad.ru/view/qzj9WAVVyvc.html (дата обращения: 10.05.2019).

2. Кибанов А.Я. Основы управления персоналом: учебник. - М.: ИНФРА-М, 2002. - 201 с.

3. Лапина Т.А. Корпоративная культура: учебно-методическое пособие. - СПб. [и др.]: Питер - Москва, 2013. - 635 c.

4. Организационная культура: экзамен. - Москва, 2012. - 656 c.

5. Румянцева З.П., Саломатин Н.А. Менеджмент организации. - М.: ИНФРА-М, 2000. - 256 с.

6. Липатов В.С. Управление персоналом предприятий и организаций: учебник. - М.: ТОО «Люкс-арт», 1996. - С. 403.

7. Персикова Т.Н. Межкультурная коммуникация и корпоративная культура. - Москва: Логос, 2016. - 871 c.

8. Акимова Т.А. Теория организации. - Москва: Издательство Российского Университета дружбы народов, 2013. - 440 c.

9. Типы организационной культуры: //https://psyfactor.org/personal/personal18-01.htm (дата обращения: 13.06.2019).

10. Коновалова В.Г. Управление организационной культурой. - М.: Проспект, 2014. - 302 c.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кайролла Д.Н., Нурмуханова Г.Ж. Корпоративтік мәдениет: мән-мағыналық бағдарлар және шет ел тәжірибесі. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(4):229-234.

For citation:


Kairolla D.N., Nurmukhanova G.Zh. Corporate culture: essential reference points and international experience. Bulletin of "Turan" University. 2019;(4):229-234. (In Russ.)

Қараулар: 491


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)