Компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыру әдістері мен құралдары
Аңдатпа
Бұл мақала компанияның қаржылық стратегиясын әзірлеу үшін қол жетімді әдістерді жіктеу мен талдауға арналған. Автор осы әдістердің өзіндік жіктемесін береді және әр топтың артықшылықтары мен кемшіліктеріне назар аударады. Бұл талдау қаржылық стратегия саласындағы зерттеулер мен практикалық әзірлемелер үшін маңызды. Қазіргі менеджмент үшін аналитикалық жұмыс кәсіпорындардағы қаржыны басқарудың маңызды бағыттарының біріне айналады, ал ғылыми негізделген қаржылық болжамдар мен стратегияларды қалыптастыру объективті қажеттілікке айналады. Қаржы менеджментінің тиімділігі көбінесе басқару жүйесінің қандай принциптерге негізделгеніне байланысты, яғни бизнес жоспарлаудың қабылданған көкжиегіндегі басқару шешімдерін әзірлеу, негіздеу және іске асыру жүйесі. Жұмыста әр топтың қаржылық стратегияларда белгіленген әдістердің компаниялардың экономикалық мінез-құлқын анықтауға мүмкіндігі туралы қысқаша айтылады. Автор осы әдістердің жүйесін практикалық қолдану аясында ұсынады, қаржылық талдаудың әр түрлі тәсілдерін қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін талдайды. Басқарушылық процесті әдістемелік қамтамасыз етудің ішкі жүйесінің негізін құрайтын қарастырылған әдістердің көпшілігін шетелдік ғалымдар мен консалтингтік фирмалар әзірлейді. Бұл әдістерді қолдану, егер олар бір-біріне сәйкес келсе, бірін-бірі толықтыра отырып дамиды, сонымен қатар отандық кәсіпорындардың экономикасына сәйкес келсе ғана нәтиже береді.
Кілт сөздер
типы стратегий,
финансовое управление,
финансовые показатели,
методы,
подходы,
матричные техники,
анализ портфеля,
аудит,
types of strategies,
financial management,
financial indicators,
methods,
approaches,
matrix techniques,
portfolio analysis,
audit,
стратегиялардың түрлері,
қаржылық басқару,
қаржылық көрсеткіштер,
әдістер,
тәсілдер,
матрицалық әдістер,
қоржынды талдау,
аудит
Әдебиет тізімі
1. Клинцова Т.В. Оценка эффективности кредитного механизма // Финансы и кредит. - Новосибирск. - 2007. - 22 с.
2. Акулов В.Б. Финансовый менеджмент. - Петрозаводск, 2002. - С. 221.
3. Young S.D. and S.O’Byrne. EVA and Value-Based Management: A Practical Guide to Implementation // McGraw-Hill. 2000. P. 421.
4. Эдронова В.Н., Воробьев А.В. Генезис зарубежных концепций стратегического финансового планирования // Финансы и кредит. - № 18. - 2011. - С. 450.
5. Воробьев А.В. Российские методологические подходы к разработке финансовой стратегии компании // Финансы и кредит. - 2017. - № 16. - С. 448.
6. Гениберг Т.В., Иванова Н.А., Полякова О.В. Сущность и методологические основы разработки финансовой стратегии предприятия // Научные записки НГУЭУ. - 2018. - № 4. - С. 205.
Дәйектеу үшін:
Нусупекова А.Б.
Компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыру әдістері мен құралдары. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(4):247-251.
For citation:
Nusupekova A.B.
Methods and tools of formation of the financial strategy of the company. Bulletin of "Turan" University. 2019;(4):247-251.
(In Russ.)
Қараулар: 471