Экономикалық жаңғырту жағдайындағы жоғарғы оқу орындарының кәсіпкерлік әлеуеттінің қалыптасуы және дамуы
Аңдатпа
Мақалада авторлар кәсіпкерлік әлеуетті қалыптастыру үшін жоғары оқу орындарының әлеуметтік және ұйымдастырушылық аспектілерін қарастырады. Жаңа білім беру моделіне қайта құру процесінде пайда болатын жоғары оқу орындарының негізгі қауіптері мен мүмкіндіктерін анықтайды. Мақалада жоғары білім берудегі кәсіпкерлік әлеуетті қалыптастыру мен дамытудың әлемдік тәжірибесі талданады. Авторлар жоғары оқу орындарының кәсіпкерлік әлеуетін екі бағытта зерттеді. Біріншіден, жоғары оқу орны профессорлық-оқытушылық құрамының ғылыми және білім беру қызметтері нарығында бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ететін кәсіпкерлік әлеуетті қалыптастыру мүмкіндігі. Талдаудың екінші аспектісі студенттердің еңбек нарығында бәсекеге қабілетті ұсыныс жасау үшін кәсіпкерлік құзыреттілігін қалыптастыру мүмкіндігі болды. Екі көзқарасты зерттей отырып, авторлар жоғары оқу орындарындағы кәсіпкерлік әлеует жоғары сапалы бәсекеге қабілеттілікті қалыптастырып қана қоймай, экономиканы қазіргі жағдайда өзгерту үшін жаңа мүмкіндіктер алады деген қорытындыға келді. Авторлардың пікірінше, университеттің бәсекеге қабілеттілігі екі компонент бойынша бағалануы керек: қол жеткізілген нәтижелер мен стратегиялық позиция. Жоғары оқу орындарын қайта құру процесін терең талдау барысында авторлар кәсіпкерліктің әлеуетін дамыту деңгейін анықтайтын негізгі критерийлерді анықтады: ПОҚ сапалы құрамы, жарияланымдар саны, жарияланымдардың дәйексөзділігі, ғылыми гранттар саны.
Кілт сөздер
ЖОО-ларды қайта құру,
кәсіпкерлік университеттер,
инновациялық әлеует,
құзыреттілік,
стратегиялық позиция,
ЖОО-ның бәсекеге қабілеттілігі,
transformation of universities,
entrepreneurial universities,
innovative potential,
competence,
strategic positioning,
competitiveness of the university,
трансформация вузов,
предпринимательские университеты,
инновационный потенциал,
компетентность,
стратегическое позиционирование,
конкурентоспособность вуза
Әдебиет тізімі
1. Petrov A., Sukhov S. Strategic management of university competitiveness // Higher education in Russia. 2007. No 2. P. 9-15.
2. Prahalad C.K., Hamel G. Strategic Intent. Harvard Business Review, May/June, 1985. P. 63-76.
3. Makronosov A.G., Mavrina I.N. The entrepreneurial potential of the development of an autonomous university: monograph. - Yekaterinburg, 2016. - Р. 54-61.
4. Chernitsov A.E., Svetalkina M.V. Management of the process of forming entrepreneurial competencies of students in a regional university // Modern problems of science and education. 2015. No 1-1.
Дәйектеу үшін:
Елшибекова К.Ж.,
Фаткуллина А.Б.,
Саденова А.Ж.
Экономикалық жаңғырту жағдайындағы жоғарғы оқу орындарының кәсіпкерлік әлеуеттінің қалыптасуы және дамуы. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(4):268-272.
For citation:
Elshibekova K.Zh.,
Fatkullina A.B.,
Sadenova A.Zh.
Formation and development of entrepreneurial potential universities in the context of economic modernization. Bulletin of "Turan" University. 2019;(4):268-272.
(In Russ.)
Қараулар: 184