Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Маркетинг қағидаларында білім беру қызметін қалыптастыру және дамыту

Толық мәтін:

Аңдатпа

Білім беру әлеуметтік-экономикалық санат түрінде адамның алған біліктері мен құзыреттіліктерінің жиынтығы ретінде және білім, қабілеттер, дағдылар мен ақпарат алмасуға арналған әлеуметтік қатынастар жүйесі ретінде қарастырылған. Дамыған елдерде білім беру маркетингінің мақсаты: білім беру процесінің әсерін барынша арттыру және ұжымдық мүдделерді білім берудің неғұрлым кең анықтамасына сәйкес жеке мүдделерді үйлестіруге келтіру, бұл адамның қабілетін, идеяларын және мінез-құлқын дамытатын процесті көздейді. Бұл ретте маркетинг қағидаларында білім беру қызметтерін қалыптастыру мен дамытуға мемлекет­тік ықпал етудің араласуы объективті қажет болып табылады. Мақалада көтерілген мәселелер өзекті болып табылады, өйткені нәтижеге қол жеткізуге бағытталған қазіргі білім беру процесі индустриялық экономикаға тән жаппай білім беруден инновациялық білімге және әлеуметтік бағытталған экономикаға, білім беру қызметін әркімге жекелендіруге көшуді қамтамасыз ету үшін бірқатар өзгерістер енгізуі керек. Бұл ғылымды ғаламдық және отандық іргелі ғылымды сипаттайтын білім беру қызметін жетілдіруге итермелейтіні сөзсіз. Мұның бәрі шығармашылық және әлеуметтік жауапкершілікті тұлғаны қалыптастыруға әкеледі. Зерттеу барысында білім беру жүйесін ғылыми, теориялық, әдіснамалық құжат ретінде жетілдіруге бағытталған стратегиялар, мемлекет құру және мемлекет тәуелсіздігін нығайтудың маңызды құрамдас бөлігі ретінде білім беру аренасындағы мемлекетіміздің дамуының негізгі векторлары.

Авторлар туралы

Д. И. Разакова
Turan University
Қазақстан


Б. М. Беккулиева
Turan University
Қазақстан


А. А. Истаева
Narxoz University
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. The labor paradigm: A. Smith against the “neoclassical” // Economist. 2009. No 3. Р. 55-80 (in Russian).

2. Kolyuzhnova N.Ya., Jacobson A.Ya., Educational service: concept, features, classification. Marketing. General course: https://psyera.ru/4118/obrazovatelnaya-usluga-ponyatie-osobennosti-klassifikaciya, 2017 (in Russian).

3. Jane K.K., Agarwal S. Higher education in the future. 2006. No 10(2). Р. 25-32.

4. Ageshkina N. Concept and main types of educational services: http://www.finexg.ru/ponyatie-i-osnovnye-vidy-obrazovatelnyx-uslug/, 2016 (in Russian).

5. Levchuk O. The concept of educational services: https://nsportal.ru/vuz/pedagogicheskie- nauki / library / 2012/12/01 / ponyatie-obrazovatelnoy-uslugi, 2016 (in Russian).

6. Educational activities and educational services: correlation of concepts, 2018: https://wiselawyer.ru/poleznoe/40415-obrazovatelnaya-deyatelnost-obrazovatelnye-uslugi- sootnoshenie-ponyatij (in Russian).

7. List of higher educational institutions of Kazakhstan. Wikipedia is a free encyclopedia. 2019 (in Russian).

8. Rating of universities, IAAR, 2018: http://www.iaar.kz/ru/rejting/rejting-vuzov-2018 (in Russian).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Разакова Д.И., Беккулиева Б.М., Истаева А.А. Маркетинг қағидаларында білім беру қызметін қалыптастыру және дамыту. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(4):278-283.

For citation:


Razakova D.I., Bekkulieva B.M., Istaeva A.A. Formation and development of educational services on the marketing principles. Bulletin of "Turan" University. 2019;(4):278-283. (In Russ.)

Қараулар: 197


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)