Инновациялы-кәсіпкерлік типтегі университеттің корпоративті мәдениетін қалыптастыру
Аңдатпа
Мақалада Қазақстандағы ЖОО-лардың инновациялық және кәсіпкерлік қызметін, корпоративтік мәдениетін қалыптастыру қарастырылған. Авторлар корпоративті мәдениетті құрудың өзектілігі мен маңыздылығын, атап айтқанда инновациялық және кәсіпкерлік типтегі университеттің миссиясы мен даму стратегиясына сәйкес келетін құндылықтар мен сенімдер, сонымен қатар ЖОО-ның корпоративті мәдениетінің түрлері, бұқаралық ақпарат құралдары және элементтері анықталды. Корпоративті мәдениеттің элементтері инновациялық-кәсіпкерлік типтегі университетке қатысты және басқарушылық шешім қабылдау жағдайында нақты бағалау үшін қажет, оның тұтас имиджін қалыптастыру кезінде университеттің негізгі сипаттамаларын түсіндіретін, инновациялық-кәсіпкерлік типтегі университетте корпоративті мәдениеттің ұсыныстарын әзірлеуге ұсынылады. Инновациялық және кәсіпкерлік типтегі университеттің корпоративті мәдениетін қалыптастыру бойынша ұсыныстар жасалды. Авторлардың пікірінше, университеттің тиімді корпоративтік мәдениеті инновациялық-кәсіпкерлік университеттің бәсекеге қабілеттілігіне оң әсер етеді, ол университеттің және оның түлектерінің іскери серіктестер мен қоғам арасында жағымды бедел мен тартымды имиджін қалыптастыруда көрінеді. Университеттің корпоративті мәдениетін оқытушылар мен қызметкерлердің инновациялық сезгіштіктері мен белсенділіктерінің өсуі бағытында қалыптастыру университеттің стратегиялық мақсаттары мен жоғары білім мен қоғамдағы инновациялық даму тенденцияларының сәйкес келуін қамтамасыз етеді. Корпоративті мәдениет басқарудың нәтижелігі мен тиімділігін арттыруға байланысты үрдістерді және басқа ұйымдық өзгерістерді жақсарту жөніндегі ұсыныстардың өсуін ынталандыратын қызметкерлердің шығармашылық белсенділігін арттыруға септігін тигізеді.
Кілт сөздер
корпоративтік мәдениет,
университет,
имидж,
оқытушылар,
студенттер,
инновациялар,
кәсіпкерлік,
университеттің бәсекеге қабілеттілігі,
корпоративная культура,
университет,
имидж,
преподаватели,
студенты,
инновации,
предпринимательство,
конкурентоспособность университета,
corporate culture,
university,
image,
teachers,
students,
innovations,
entrepreneurship,
university competitivness
Әдебиет тізімі
1. Макелов Д.А. Корпоративная культура как фактор эффективной деятельности компании. - М.: Издательство «Ленанд», 2016. - 249 c.
2. Шиляпина С.М., Федорова К.В. Развитие корпоративной культуры организаци // Вестник Новгородского государственного университета. - 2017. - № 7. - С. 61-67.
3. Загорулина В.Т. Корпоративная культура университета: проблемы взаимодействия субъектов образовательного процесса - студентов и преподавателей // Современные проблемы науки и образования. - 2016. - № 4. URL: http://www.science-education.ru/ru/article/view?id=19736 (дата обращения: 30.09.2019).
Дәйектеу үшін:
Ильяс А.,
Дадабаева Д.М.,
Изеев С.Н.
Инновациялы-кәсіпкерлік типтегі университеттің корпоративті мәдениетін қалыптастыру. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(4):284-288.
For citation:
Ilyas A.,
Dadabayeva D.M.,
Izeev S.N.
Formation of corporate culture of innovative-enterpreneurial university. Bulletin of "Turan" University. 2019;(4):284-288.
(In Russ.)
Қараулар: 327