Шетелдік нарыққа шығу стратегияларын зерттеу халықаралық бизнесті кеңейтудің тәсілі ретінде
Аңдатпа
Бұл мақала шетелдік нарыққа шығу стратегияларын халықаралық бизнесті кеңейтудің тәсілі ретінде зерттеуге арналған. Күшейіп келе жатқан жаһандану жағдайларында көптеген фирмалар өз бизнесін сыртқы нарықтарға шығу арқылы кеңейтуге тырысады, бұл зерттеудің өзектілігін негіздейді. Халықаралық экспансия компанияның өсуі үшін мүмкіндіктер ұсынады, бәсекеге қабілеттілікті арттыруға көмектеседі және жаңа өнімдерге қол жеткізуді жеңілдетеді. Алайда көптеген мүмкіндіктерді ұсына отырып, интернационалдандыру фирма үшін - бұл көптеген тәуекелдермен байланысты процесс және нақты стратегиясыз интернационалдандырудың нәтижелі болуы екіталай. Сыртқы нарыққа шығу стратегиясын таңдауды қоса алғанда, нысаналы нарыққа шығудың алдында шешілуі қажет көптеген маңызды мәселелер бар. Сыртқы нарыққа шығу кезінде нарыққа шығудың тиісті режимін таңдап алған жөн, бұл компания үшін өмірлік маңызды шешімі болып табылады. Лайықты кіру стратегиясын таңдау фирманың шетелде инвестиция салу кезінде жасауы тиіс стратегиялық шешімнің сындарды және таптырмайтын құрауышы болып табылады. Бұл мақалада олардың компанияның экспорттық көрсеткіштеріне және нәтижесінде халықаралық бизнесті кеңейтуге әсер етуі контексінде шетелдік нарыққа шығудың негізгі стратегияларының тұжырымдамалық зерттеу моделі егжей-тегжейлі қаралады.
Кілт сөздер
international business,
business expansion,
foreign market,
entry strategies,
export,
investment,
internationalization,
международный бизнес,
расширение бизнеса,
зарубежный рынок,
стратегии выхода,
экспорт,
инвестирование,
интернационализация,
халықаралық бизнес,
бизнесті кеңейту,
шетелдік нарық,
шығу стратегиясы,
экспорт,
инвестиция салу,
интернационалдандыру
Әдебиет тізімі
1. Albaum G., Duerr E., Josiassen A. (2016). International Marketing and Export Management. Prentice Hall. P. 248-249.
2. Cateora P.R., Gilly M.C., Graham J.L. (2012). International Marketing. 12 Edition. McGraw-Hill. P. 87-95.
3. Florin J., Obguehi A.O. (2014). Strategic Choice in International Ventures: A Contingency Framework Integrating Standardization and Entry-Mode Decisions. The Multinational Business Review, 12(2). P. 83-109.
4. Shi Y.Z, Ho P.Y., Siu W.S. (2012). Market Entry Mode Selection: The Experience of Small Hong Kong Firms Investing in China. Asia Pacific Business Review, 8(1). P. 19-41.
5. Tallman S. (2015). Internationalization, globalization and capability-based strategy. California Management Review, 45(1). P. 116-135.
6. Westhead P., Write M. (2017). International market selection strategies of manufacturing and services firms. Entrepreneurship and Regional Development. Vol. 13. P. 17-46.
Дәйектеу үшін:
Онюшева И.В.
Шетелдік нарыққа шығу стратегияларын зерттеу халықаралық бизнесті кеңейтудің тәсілі ретінде. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2020;(1):9-14.
For citation:
Onyusheva I.V.
Exploring Foreign Market Entry Strategies as a Way of International Business Expansion. Bulletin of "Turan" University. 2020;(1):9-14.
(In Russ.)
Қараулар: 2334