Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Бәсекелестік күрес жағдайында нарықтық позициялаудың негізгі аспектілері

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бұл мақалада бизнестің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін бәсекелестік артықшылықтарды таңдау ретінде мақсатты тұтынушылардың санасында өнімді позициялау стратегиясын қалыптастыру үрдісіне, позицияландыру анықтамаларына теориялық шолу жүргізілді. Әр түрлі сарапшылардың позициялану анықтамаларының алуан түрлілігіне қарамастан, олардың көпшілігі позициялаудың мақсаты нарықтағы ұқсас өнімнен тиімді айырмашылықты қамтамасыз ету, мақсатты клиенттердің санасында бірегей және қолайлы көрініс жасау болып табылатындығы туралы авторлармен қорытынды негіздеме берілген. Авторлар компания тауарларын бәсекелес өнімдерден ажыратуға негізделген және мақсатты нарықтарда барынша стратегиялық басымдықты қамтамасыз ететін позицияны жоспарлау қажеттілігін көрсетеді, объективті және субъективті сипаттамалар негізінде компанияның бәсекелестерге қатысты ұстанымын айқындау критерийлері қаралды. Таңдаудың себебі бірегей сипаттамалар, ерекше қасиеттер немесе өнімді бәсекелес ұсынысынан ерекшелейтін өнімді пайдалану әдісі болуы мүмкін. Мақалада нарықтық конъюнктураның өзгерістерге ұшырауына, нарықтағы күштердің арақатынасына және тиісінше өз позицияларының жоғалуына/нашарлауына жоғары қауіп төнуіне байланысты позициялау стратегиясын мерзімді қайта қарау қажеттілігі негізделеді. Авторлардың пікірінше, бәсекелестік күшейіп, бұрын қолданылған стратегиялар орынсыз болған жағдайда таңдау мен мақсаттардың тарылуы қажет.

Авторлар туралы

А. Т. Тлеубердинова
«Тұран» университеті
Қазақстан


Т. А. Асанова
«Тұран» университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Траут Д., Райс Э. Позиционирование: битва за умы. - Питер, 2019. - 320 с.

2. Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга. 12-е издание. - М.: Вильямс, 2009. - 1072 с.

3. Fill Ch. Marketing communications: engagement, strategies and practice. - Harlow, 2006.

4. Boone L. Contemporary marketing 10th edition / L. Boone, D. Kurtz. - Harcourt, 2001.

5. Doyle P. Marketing management and strategy Fourth edition / P. Doyle, Ph. Stern. - Harlow, 2006.

6. Holley G. Market-Focused resources, competitive positioning and firm performance / G. Holley, G. Greenley, J. Fahy and J. Cadogan // Journal of Marketing Management. 2001. No. 5/6. P. 503-520.

7. Hooley G. Marketing strategy and competitive positioning / G. Hooley, J. Saunders, F.N. Piercy. - Prentice Hall, 2005.

8. Arora R. Product positioning based on search, experience and creedence attributes using conjoint analysis // Journal of product and brand management. No. 5. 2006.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Тлеубердинова А.Т., Асанова Т.А. Бәсекелестік күрес жағдайында нарықтық позициялаудың негізгі аспектілері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2020;(1):53-59.

For citation:


Tleuberdinova A.T., Assanova T.A. Key aspects of market positioning in the condition of competition. Bulletin of "Turan" University. 2020;(1):53-59. (In Russ.)

Қараулар: 301


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)