Бәсекелестік күрес жағдайында нарықтық позициялаудың негізгі аспектілері
Аннотация
Ключевые слова
Об авторах
А. Т. ТлеубердиноваКазахстан
Т. А. Асанова
Казахстан
Список литературы
1. Траут Д., Райс Э. Позиционирование: битва за умы. - Питер, 2019. - 320 с.
2. Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга. 12-е издание. - М.: Вильямс, 2009. - 1072 с.
3. Fill Ch. Marketing communications: engagement, strategies and practice. - Harlow, 2006.
4. Boone L. Contemporary marketing 10th edition / L. Boone, D. Kurtz. - Harcourt, 2001.
5. Doyle P. Marketing management and strategy Fourth edition / P. Doyle, Ph. Stern. - Harlow, 2006.
6. Holley G. Market-Focused resources, competitive positioning and firm performance / G. Holley, G. Greenley, J. Fahy and J. Cadogan // Journal of Marketing Management. 2001. No. 5/6. P. 503-520.
7. Hooley G. Marketing strategy and competitive positioning / G. Hooley, J. Saunders, F.N. Piercy. - Prentice Hall, 2005.
8. Arora R. Product positioning based on search, experience and creedence attributes using conjoint analysis // Journal of product and brand management. No. 5. 2006.
Рецензия
Для цитирования:
Тлеубердинова А.Т., Асанова Т.А. Бәсекелестік күрес жағдайында нарықтық позициялаудың негізгі аспектілері. Вестник университета «Туран». 2020;(1):53-59.
For citation:
Tleuberdinova A.T., Assanova T.A. Key aspects of market positioning in the condition of competition. Bulletin of "Turan" University. 2020;(1):53-59. (In Russ.)