Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Шағын және орта бизнесті дамытуға арналған бәсекелестік артықшылықтардың негізгі құралдары

Толық мәтін:

Аңдатпа

Табыстың негізгі факторы ретінде құндылық құру тізбегін қолдана және табыстың негізгі факторы ретінде саналатын менеджменттің құралдарын пайдалана, компаниялар стратегиялық қызметтің әрбір түрі өз бәсекелестеріне қарағанда тиімдірек жұмыс істесе, олар бәсекелестік артықшылыққа ие болады. Бұдан басқа, компаниялар үлкен құндылықтарды құру жүйесінің бөлігі болып табылады және жеткізушілермен де, таратушы арналармен де жұмысын тиімді ұйымдастыру арқылы қызметтерінің нәтижесін жақсарта алады. Авторлар шағын және орта бизнес үшін бәсекелестік артықшылықтар жасау стратегиясының ерек­шеліктерін ашып, жаңа клиенттерді іздеудің тиімді құралы болып табылатын шағын және орта бизнес­те интернетті пайдаланудың артықшылықтары мен әдістерін анықтады. Іздеу жүйелерімен ынтымақтасу арқылы шағын және орта бизнес өз өнімдерін және қызметтерін электрондық хабарландыру тақталары, әлеуметтік желі сайттары, бейнеролик жіберілімі және т.б. арқылы жарналай алады. Сатып алушыға тү­сінік­ті құнды қамтамасыз ету арқылы бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізілетінің есте сақтау керек. Егер са­тып алушы тауар құндылығын түсінбесе, онда ол сұранысты қолданбайды. Мақалада шағын және орта биз­нес кәсіпорындары қолданатын «кайдзен» жапондардың басқару жүйесі және оны Қазақстанда қолдану мүмкіндіктері ұсынылған. «Кайдзеннің» негізгі идеясы - бірде-бір күн жақсартусыз өтпеуі керек. «Кайдзен» философиясына сәйкес қомақты инвестицияларды тартпай және осы процесске барлық қыз­меткер­лерді жұмылдырылатын аз мөлшерде жақсартуларды құптайды.

Авторлар туралы

Е. Е. Гриднева
Академия «Кайнар»
Қазақстан


Г. Ш. Калиакпарова
Академия «Кайнар»
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Мамырбаев А.М. Стратегии повышения конкурентоспособности малого и среднего бизнеса: дис. … докт. философии (PhD): 6D050700. - Алматы, 2014. - 154 с.

2. Дьюхейм И. Курс МБА по стратегическому менеджменту: стратегия для малого бизнеса: пер. с англ. - 3-е изд. - М.: Альпина Паблишер, 2006. - 586 с.

3. Кэмпбл Д. Стратегический менеджмент: пер. с англ. Н.И. Алмазовой. - М.: Проспект, 2003. - 336 с.

4. Масаки И. Кайдзен: ключ к успеху японских компаний: пер. с англ. - М.: Альпина Паблишер, 2009. - 4-е изд. - 274 с.

5. Портер М. Конкуренция: пер. с англ. / под ред. Я.В. Заблодского. - СПб.: Вильямс, 2003. - 496 с.

6. Harrigan P., Ramsey E. and Ibbotson P. Exploring and explaining SME marketing: investigating e-CRM using a mixed methods approach // Journal of Strategic Marketing. Vol. 20. - 2012. - № 2. - April. - Р. 127-163.

7. Aslam H. (2010). The implementation of Kaizen in SME. URL: http:http://ru.scribd.com/doc/45935857/implementation-of-kaizen-in-smes (дата обращения: 18.01.2017).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Гриднева Е.Е., Калиакпарова Г.Ш. Шағын және орта бизнесті дамытуға арналған бәсекелестік артықшылықтардың негізгі құралдары. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(1):32-37.

For citation:


Gridneva E.E., Kaliakparova G.Sh. Main instruments of competitive advantages for the development of small and medium enterprise. Bulletin of "Turan" University. 2018;(1):32-37. (In Russ.)

Қараулар: 484


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)