Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Ғылым, білім және бизнес бірлестігі: шет елдік тәжірибені зерттеу және қазақстанның өзгеру мүмкіндіктері

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бүгінде Қазақстан білім жүйесі жаңғыру сатысын бастан кешіруде. Осы жаңғыру үрдісінің ең маңызды бағыттарының бірі - ғылыми, инновациялық-кәсіпкерлік жоғары оқу орындарды, бизнес-қоғамдастықтар мен озық салаларды қамтитын зияткерлік-инновациялық кластерді құру. Ғылым, білім мен өндірісті біріктіру - Қазақстанның әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына кіруі үшін ең маңызды шарттардың бірі. Мақала ғылым, білім мен бизнесті интеграциялаудың шетелдік тәжірибесін, сондай-ақ Қазақстан Республикасындағы мүмкін өзгерістердің келешегін зерделеуге арналған. АҚШ, Жапония, Еуропалық Одақтың түрлі модельдері егжей-тегжейлі қарастырылған. Еңбекте модельдердің әр түрлі түрлері сипатталады және олардың ерекшеліктері шетел университеттерінің мысалдарында көрсетіледі. Сондай-ақ олардың әлеуметтік-экономикалық дамуына әсері туралы деректерге көңіл бөлінеді. Әлемдік тәжірибені талдау нәтижесінде технопарктер, технополис, зерттеу университеттері, бизнес-инкубаторлар және инновациялық-кәсіпкерлік университеттер сияқты ғы­лым мен бизнес қауымдастық арасындағы өзара әрекеттестіктің әр түрлі нысандарының бар екендігі дәлел­денеді. Бекітілген интеграциялық модельдер өздерінің өміршеңдігін және сәтті жалғасуға деген әлеуетін көр­сетіп үлгерген. Қазақстан Республикасында осындай шетелдік тәжірибені пайдаланудың қиындықтары мен болашақ мүмкіндіктеріне ерекше көңіл бөлінеді. Мақалада ұлттық экономиканың ерекшелігін ескере отырып интеграцияны әрі қарай кеңейту қажеттілігі талқыланады. Осы бағытта дамудағы аймақтың әлеу­меттік-экономикалық даму деңгейіне ерекше мән беріледі. Соның ішінде аймақтық белсенділікті арттыруға бағытталған кәсіпкерлік жоғары оқу орындарын құру арқылы дамыту мәселесі егжей-тегжейлі қарастырылған.

Автор туралы

Д. К. Нуртаева
Университет «Туран»
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Послание Президента Республики Казахстан Н. Назарбаева народу Казахстана «Третья модернизация Казахстана: глобальная конкурентоспособность». - Астана, 31 января 2017 г.

2. Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на 2011-2020 годы.

3. Martin T. The University at the End of the Twentieth Century and Trends Toward Continued Development. Tradition and Reform of the University under an International Perspective. Ed. Hermann Rohrs. - N.-Y.: Berlag Peter Lang, 1999. - P. 323-337.

4. Walter R. Themes //A History of the University in Europe. Vol. II: Universities in Early Modern Europe. Ed. Hilde de Ridder-Symoens. - New York: Cambridge University Press, 1996. - P. 3-42.

5. Неборский Е.В. Модели интеграции образования, науки и бизнеса в университетах США, Европы и Японии // Проблемы современного образования. - 2011. - № 1. - С. 48-59.

6. Официальный сайт Агентства Республики Казахстан по статистике: http://stat.kz.

7. АО «Национальное агентство по технологическому развитию»: http://natd.gov.kz/.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Нуртаева Д.К. Ғылым, білім және бизнес бірлестігі: шет елдік тәжірибені зерттеу және қазақстанның өзгеру мүмкіндіктері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(1):220-225.

For citation:


Nurtaeva D.K. Integration of science, education and business: research of foreign experience and perspectives of transformation in Kazakhstan. Bulletin of "Turan" University. 2018;(1):220-225. (In Russ.)

Қараулар: 341


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)