Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Қазіргі жағдайдағы стратегиялық жоспарлаудың пайда болуының алғышарттары, мәні және маңызы

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада қазіргі заманғы стратегиялық жоспарлау мәселелері талқыланды. Стратегиялық басқаруды және жоспарлауды кеңейту көптеген өнеркәсіптік кәсіпорындардың мүмкіншілігін ұлғайтады, олар эко­номиканың ұзақ мерзімді экономикалық өсуі мен ел экономикасының тұрақты дамуын қамтамасыз етудің негізгі қағидалық шарты болып табылады. Қоғамда әлеуметтік-экономикалық үрдістерді басқару, олардың жүйесі мен динамикасын реттеуде, сондай-ақ, кәсіпорындардың тұрақты жұмыс істеуін қамтамасыз етуде жоспарлау маңызды орын алады. Стратегиялық жоспарлаудың маңызды аспектілері атап көрсетілді. Жүйені жоспарлаудың ұйымдық формаларын анықтайтын кезеңдер: бюджеттік-қаржылық жоспарлау; ұзақ мерзімді экстраполярлық жос­парлау; стратегиялық жоспарлау қарастырылды. Интернационализация, жаһандану, ақпараттандыру, биз­нестің әлеуметтік жауапкершілігі және бүгінгі таңда стратегиялық басқаруға жоғары талаптар қоятын сыртқы факторлар анықталды. Мақалада стратегиялық басқарудың негізгі мәселелері айқындалды, старте­гия компанияның және оның сырқы ортасын талдаудан басталып, басқарудың түрлі деңгейлерінің мақсаттары, міндеттері мен стратегиясы айқындалады, ұйымдастыру, мотивация, басқару және бақылау жүйесі жос­парлануда. Нәтижесінде стратегиялық басқарудың иерархиялық және кезеңдік жоспары жасалады. Сон­дықтан қазіргі американдық стратегиялық миссияның басты бағыты «бақыланатын меха­низм» немесе тіпті «жоспарлы басқару механизмі» болып аталуы мүмкін.

Авторлар туралы

Т. Ж. Демесинов
Sh. Ualikhanov Kokshetau State University
Қазақстан


Р. К. Конуспаев
Sh. Ualikhanov Kokshetau State University
Қазақстан


Т. А. Таипов
Almaty Academy of Economics and Statistics
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Nazarbayev N.A. New Kazakhstan in the new world. Strategy “Kazakhstan-2050” at new stage of development of Kazakhstan: Message of the President of the Republic of Kazakhstan to the people of Kazakhstan. February 28, 2007. - Almaty, 2007. - p. 70.

2. Strategic Planning / Ed. E.A. Utkin. - Moscow: TANDEM, EKMOS Publishing House, 1999. - 440 p.

3. Ansoff I.K. New corporate strategy / trans. with English. - St. Petersburg, 1999. - 416 p.

4. Lyukshinov A.N. Strategic management: teaching for universities. - M.: UNITY-DANA, 2000. - 410 p.

5. Bachelor of Economics // Reader: v. 3. / Ros. Ekonom. acad. named after G.V. Plekhanov, the Center for Personnel Development. - M.: Triad, 1999. - V. 2. - 1047 p.

6. Lyubanova T.P., Myasoyedova L.V., Oleynikova Yu.A. Strategic planning in the enterprise. - Moscow: PRIOR Publishing House, 2001. - 314 p.

7. Prokopchuk L.O., Kozyrev A.A. Strategic planning: Lecture notes. - St. Petersburg, 2000. - 128 p.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Демесинов Т.Ж., Конуспаев Р.К., Таипов Т.А. Қазіргі жағдайдағы стратегиялық жоспарлаудың пайда болуының алғышарттары, мәні және маңызы. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(2):14-18.

For citation:


Demesinov T.Zh., Konuspayev R.K., Taipov T.A. Prerequisites for the emergence, essence and significance of strategic planning in modern conditions. Bulletin of "Turan" University. 2018;(2):14-18. (In Russ.)

Қараулар: 231


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)