Қазақстандағы банктер маркетингі
Аңдатпа
Қазіргі заманғы банктің бәсекеге қабілеттілігін арттырудың басты міндеттерінің бірі банк менеджменті мен маркетингін дамыту болып табылады. Бұл банк пен оның клиенттері арасындағы қарым-қатынастар векторын соңғы рөлін күшейту бағытына өзгертеді. Қазіргі уақытта ең маңыздысы банк маркетингін басқару әдісі болып табылады. Олар банк нарығын және оның жеке сегменттерін толығырақ сараптауға, сондай-ақ жаңа банк өнімдерін ұсынуға және енгізуге мүмкіндік береді. Банк маркетингінің кешені, әсіресе, бөлшек сауда нарығында кредиттік институттардың пайда болу стратегиясын әзірлеу қазіргі тұтынушының қажеттіліктерін ескере отырып қалыптастырылуы тиіс. Енді маркетинг - компанияны барлық басқа адамдардан ерекшеленетін шығармашылық көрініс ретінде қарастырылады, себебі ең тиімдісі - компанияның ішкі ортасының және сыртқы жағдайларының барлық жағдайларын ескере отырып, тікелей дамыған. Қазіргі уақытта қазақстандық нарықтардағы маркетингтік тұжырымдамалардың дамуы тұтынушылық бағдарға қарай сату үрдісінен көшу үдерісі ретінде анықталуы мүмкін. Қазақстандық компаниялар жүргізген маркетингтік қызметтің жұмысын талдауда сатуға ынталандыруға қолдау көрсету маркетингтің маңызды аспектілері болып саналатындығын, ал тұтынушылардың қажеттіліктерін зерттеуге көп уақыт жұмсалатындығын көрсетті.
Тірек сөздер
банковский маркетинг,
методы управления,
рынок,
совершенствование,
банковские продукты,
услуги,
анализ,
потребности,
bank marketing,
management methods,
market,
improvement,
bank products,
services,
analysis,
needs,
банктік маркетинг,
басқару әдістері,
нарық,
жетілдіру,
банктік өнімдер,
қызметтер,
талдау,
тұтынушылықтар
Әдебиет тізімі
1. Мокропуло А.А. Совершенствование системы менеджмента коммерческого банка на основе модели конкурентоспособности // Научный вестник Южного института менеджмента. - 2015. - № 1.
2. Абдильманова Ш.Р. Банковский маркетинг. - Семипалатинск, 2001.
3. Панюкова В.В., Ашба А.М. Исследование направлений развития банковского маркетинга в России и за рубежом // Российское предпринимательство. - 2014. - № 22(268). - С. 206-211.
4. Рейтинг банков по активам: https://www.banker.kz/.
Дәйектеу үшін:
Момынова С.А.,
Сохатская Н.П.
Қазақстандағы банктер маркетингі. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(2):171-176.
For citation:
Momynova S.A.,
Sokhatskaya N.P.
Bank marketing in Kazakhstan. Bulletin of "Turan" University. 2018;(2):171-176.
(In Russ.)
Қараулар:
397