Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Қазақстандағы банктер маркетингі

Толық мәтін:

Аңдатпа

Қазіргі заманғы банктің бәсекеге қабілеттілігін арттырудың басты міндеттерінің бірі банк менеджменті мен маркетингін дамыту болып табылады. Бұл банк пен оның клиенттері арасындағы қарым-қатынастар векторын соңғы рөлін күшейту бағытына өзгертеді. Қазіргі уақытта ең маңыздысы банк маркетингін басқару әдісі болып табылады. Олар банк нарығын және оның жеке сегменттерін толығырақ сараптауға, сондай-ақ жаңа банк өнімдерін ұсынуға және енгізуге мүмкіндік береді. Банк маркетингінің кешені, әсіресе, бөлшек сауда нарығында кредиттік институттардың пайда болу стратегиясын әзірлеу қазіргі тұтынушының қажеттіліктерін ескере отырып қалыптастырылуы тиіс. Енді маркетинг - компанияны барлық басқа адамдардан ерекшелене­тін шығармашылық көрініс ретінде қарастырылады, себебі ең тиімдісі - компанияның ішкі ортасының және сыртқы жағдайларының барлық жағдайларын ескере отырып, тікелей дамыған. Қазіргі уақытта қазақстан­дық нарықтардағы маркетингтік тұжырымдамалардың дамуы тұтынушылық бағдарға қарай сату үрдісінен көшу үдерісі ретінде анықталуы мүмкін. Қазақстандық компаниялар жүргізген маркетингтік қызметтің жұ­мысын талдауда сатуға ынталандыруға қолдау көрсету маркетингтің маңызды аспектілері болып санала­тындығын, ал тұтынушылардың қажеттіліктерін зерттеуге көп уақыт жұмсалатындығын көрсетті.

Авторлар туралы

С. А. Момынова
Алматы Менеджмент Университет
Қазақстан


Н. П. Сохатская
Алматы Менеджмент Университет
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Мокропуло А.А. Совершенствование системы менеджмента коммерческого банка на основе модели конкурентоспособности // Научный вестник Южного института менеджмента. - 2015. - № 1.

2. Абдильманова Ш.Р. Банковский маркетинг. - Семипалатинск, 2001.

3. Панюкова В.В., Ашба А.М. Исследование направлений развития банковского маркетинга в России и за рубежом // Российское предпринимательство. - 2014. - № 22(268). - С. 206-211.

4. Рейтинг банков по активам: https://www.banker.kz/.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Момынова С.А., Сохатская Н.П. Қазақстандағы банктер маркетингі. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(2):171-176.

For citation:


Momynova S.A., Sokhatskaya N.P. Bank marketing in Kazakhstan. Bulletin of "Turan" University. 2018;(2):171-176. (In Russ.)

Қараулар: 397


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)