Қазақстанның индустриалдық нарығында инновациялық өнімдерді жайғастыру
Аңдатпа
Өндірістің постиндустриалдық технологиялық тәсілдің XXI ғ. бірінші жартысында қалыптасуы, ғаламдық инновациялық және технологиялық кеңістікті қалыптастыру аясында алтыншы технологиялық тәртіпте қалыптастыру және тарату Қазақстанның экономикалық әртараптандыру және дамудың тауарлық бағдарын тоқтату негізінде елдің тұрақты динамикалық дамуына қол жеткізуге бағытталған қазіргі заманғы мемлекеттік экономикалық саясатты анықтады. Мемлекеттік индустриалдық-инновациялық саясаттың негізгі бағыты өндіріс пен қызмет көрсету саласында бәсекеге қабілетті және экспортқа бағытталған тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді құру болып табылады. Тауар позициясы - бұл өнімнің бәсекелестің ұқсас өнімімен салыстырғанда тұтынушының санасында алатын орны. Бұл тұтынушылар арасында қалыптасатын әсер мен сезімнің тұтас жиынтығынан тұратын күрделі процесс. Жайғастыру - бұл тұтынушының белгілі бір өнімді ең маңызды сипаттамаларына сәйкес анықтайтын тәсілі. Мақаланың мақсаты - қазақстандық нарықтағы инновациялық өнімдердің орналасу ерекшеліктерін анықтау. Қазақстандық ғалымдар үшін ғылыми зерттеулердің салыстырмалы жаңа саласы инновациялық өнімдерді сату болып табылады. Әлемдік тәжірибеде инновацияларды жайғастыру мен ілгерілетудің қолданыстағы технологияларын зерттеу, жоғары технологиялық нарықтарда тиімді маркетинг құралы ретінде өзінің жайғастыру стратегиясын әзірлеу үшін аса өзекті болып табылады.
Кілт сөздер
innovative product,
positioning,
methodology,
marketing,
tools,
strategy,
technology,
инновационный продукт,
позиционирование,
методология,
маркетинг,
инструменты,
стратегия,
технологии,
инновациялық өнім,
жайғастыру,
әдіснама,
маркетинг,
құрал,
стратегия,
технологиялар
Әдебиет тізімі
1. Statistical collection “Indicators of innovation activity”, 2016. National Research Institute “Higher School of Economics”.
2. Press-service of JSC “National Agency for Technological Development”.
3. Goldenberg M. Social innovation in Canada. How can non - profit sectors serve. - 2004.
4. Nizhegorodtsev R. Marketing support of the innovation product on the market / R. Nizhegorodtsev, A. Gorokhova / Risk: resources, information, supply, competition. - 2014. - № 2.
5. Rozdolskaya I.V. Formation of a system of market positioning and use of the results of innovation in the context of the implementation of the concept of marketing innovation / I.V. Rozdolskaya, K.V. Likhonin // Bulletin of the Belgorod University of Cooperation, Economics and Law. - 2011. - № 3.
Дәйектеу үшін:
Малдынова А.В.
Қазақстанның индустриалдық нарығында инновациялық өнімдерді жайғастыру. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(3):179-183.
For citation:
Maldynova A.V.
Positioning of innovative products in the industrial market of Kazakhstan. Bulletin of "Turan" University. 2018;(3):179-183.
(In Russ.)
Қараулар: 216