Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінде инновациялық түбегейлі өзгерістерді аналитикалық бағалау
Аңдатпа
Білім беру жүйесінің негізгі сан көрсеткіштерінің өзгеру динамикасын талдау - осы мақаланың мақсаты болып табылады. Мысалы, келесі көрсеткіштерге назар аударылған: жоо саны, студенттер саны, магистранттар саны, докторанттар саны, профессорлар-оқытушылар құрамының саны. Осы көрсеткіштердің динамикасы екі мерзімге бөлініп қарастырылады: 2011-ші ж. Болон жүйесіне көшуге дейін және көшуден кейін. жоо санын, студенттер және профессорлар-оқытушылар құрамының санын талдау 1991-2017 жж. аралығы бойынша жүргізілген. РhD докторанттар саны 2011 ж. және 2017 ж. аралығында қарастырылған. Талдау барысында қарастырылатын көрсеткіштердің өзгеру үрдістерінің ерекшелігін айқындайтын қорытындылар тұжырымдалған. Білім беру жүйесіндегі инновациялық түбегейлі өзгерістер бағаланатын көрсеткіштердің динамикасына бірталай әсер етуде. Әсіресе, докторанттар және магистранттар саны өзгеріске ұшырады, олардың саны жылдан жылға өсіп келеді. Мақалада жоодан кейінгі білім алатындар санының өсу динамикасы жан-жақты зерттелуде. Білім беру жүйесіндегі болып жатқан мемлекеттің инновациялық реформалары институттар, академиялар және университеттер санының өзгеруінде шешуші әсер етеді. Қазақстан Республикасындағы инновациялық түбегейлі өзгерістердің нәтижесінде білім беру жүйесінің көрсеткіштерінің бағалануы тұжырымдалған.
Тірек сөздер
образование, инновационные подходы, динамика, численность, магистранты, док­,
торанты, профессорско-преподавательский состав, оценка, показатели, динамика,
education,
innovative approaches,
dynamics,
population,
Master’s Degree students,
PhD students,
teaching staff,
evaluation,
indicators,
dynamics,
білім беру, инновациялық тәсілдер, динамика, сан, магистранттар, докторанттар, про­,
фессорлар-оқытушылар құрамы, бағалау, көрсеткіштер, динамика
Авторлар туралы
Ж. Б. Увалеева
Евразийский национальный университет им. Л.Н. Гумилева
Қазақстан
А. З. Туралин
Северо-Казахстанский государственный университет им. М. Козыбаева
Қазақстан
Ж. А. Туралина
Северо-Казахстанский государственный университет им. М. Козыбаева
Қазақстан
Әдебиет тізімі
1. Послание Президента Республики Казахстан Н.А. Назарбаева народу Казахстана 10 января 2018 г. «Новые возможности развития в условиях четвертой промышленной революции»: http://www.akorda.kz/ru.
2. Указ Президента Республики Казахстана «Об утверждении Государственной программы развития образования Республики Казахстан на 2011-2020 годы». - Астана: Акорда, 7 декабря 2010 г. № 1118.
3. Официальный сайт Агентства Республики Казахстан по статистике: www.stat.kz.
4. Урунбасарова Э.А. Инновационные направления в системе высшего образования Республики Казахстан: учеб. пособие. - Алматы: Бастау, 2017. - 212 с.
Дәйектеу үшін:
Увалеева Ж.Б.,
Туралин А.З.,
Туралина Ж.А.
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінде инновациялық түбегейлі өзгерістерді аналитикалық бағалау. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(3):221-226.
For citation:
Uvaleeva Zh.B.,
Turalin A.Z.,
Turalina Zh.A.
Analytical estimation of innovative transformations in the system of higher education of the Republic of Kazakhstan. Bulletin of "Turan" University. 2018;(3):221-226.
(In Russ.)
Қараулар:
218