Халықаралық бизнестің әлеуметтік-мәдени ортасы: ұлттық және этикалық аспектілер
Аңдатпа
Бұл мақалада халықаралық бизнестің басқарылуына тікелей әсер ететін мәдениеттер мен қоғамдардың айырмашылықтарына ерекше назар аударылған әлеуметтік-мәдени орталардың негізгі тұжырымдамасы қарастырылды. Бәсекелестерден асу үшін, бизнес белгілі бір ұлт пен этика аспектілеріне сәйкес өзінің стратегияларын бейімдеуі және жетілдіруі керек. Интернационалдық команда бизнесте табысқа жету, сондай-ақ бизнес іске асатын аймақта тұратын жергілікті тұрғындарды түсіну үшін өте маңызды. Әртүрлi мәдени дәстүрлерi мен тәжiрибесi бар әртүрлі елдердің адамдарымен жұмыс істегенде мәдени әртүрлiлiктi түсіну қиынға соғады. Сондықтан компания нақты жұмыс ортасында бейбіт қатынастарға ықпал ету және адамдармен өзара әрекеттесу кезінде түсініспеушіліктерден құтылу үшін этикалық мәселелер мен ұлттық аспектілерге назар аудары керек. Бұл зерттеу әртүрлі елдердегі адамдардың пікірлерін, мінез-құлқын және нақты мәселелерін түсіну, түрлі мәселелерді және халықаралық бизнес-операцияларды талдау мақсатында ұлттық және этикалық аспектілерге бағытталған. Халықаралық бизнес әртүрлі елдерде өмір сүретін және шешімдер қабылдаудың әртүрлі аспектілері бар мәдени мәселелерге мамандандырылуы керек. Әлеуметтік-мәдени фактор қиын бақыланатын сыртқы орта ретінде қарастырылатын мәдениеттің құрамдас бөлігі. Осылайша, осы мақала басқа мәдениетті құрметтей отыра, халықаралық бизнестің әртүрлі әлеуметтік ортаға бейімделе алатынын зерттеуге арналған.
Кілт сөздер
ethical problem,
socio-cultural factor,
international business,
international team,
stereotype,
culture,
traditions,
interaction,
этическая проблема,
социокультурный фактор,
международный бизнес,
интернациональная команда,
стереотип,
культура,
традиции,
взаимодействие,
этикалық мәселе,
әлеуметтік-мәдени фактор,
халықаралық бизнес,
интернационалдық команда,
стереотип,
мәдениет,
дәстүрлер,
өзара әрекеттестік
Әдебиет тізімі
1. Carpenter A.C., Dunung S.P. (2012). Challenges and opportunities in international Business. V.10. Lardbucket. Org. Publishing.
2. Chaiyabut P. (2013). The effect of the national culture on the international business. International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering. Vol. 7. № 8.
3. Hemawat P., Reiche S. (2016). National cultural differences and multinational business. Globalization Note Series.
4. Hofstede G. (2011). Dimensionalizing cultures: The Hofstede model in context. Online Readings in Psychology and Culture, 2 (1).
5. Tekin H., Tekdogan O.F. (2015). Socio-cultural dimension of innovation. Procedia Social and Behavioral Sciences. Volume 195, p. 1417-1424.
Дәйектеу үшін:
Онюшева И.В.,
Jordkoh M.
Халықаралық бизнестің әлеуметтік-мәдени ортасы: ұлттық және этикалық аспектілер. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(4):62-68.
For citation:
Onyusheva I.V.,
Jordkoh M.
Socio-Cultural Environment of International Business: National and Ethical Aspects. Bulletin of "Turan" University. 2018;(4):62-68.
(In Russ.)
Қараулар: 550