Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Халықаралық бизнестің әлеуметтік-мәдени ортасы: ұлттық және этикалық аспектілер

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бұл мақалада халықаралық бизнестің басқарылуына тікелей әсер ететін мәдениеттер мен қоғамдар­дың айырмашылықтарына ерекше назар аударылған әлеуметтік-мәдени орталардың негізгі тұжырымдамасы қарастырылды. Бәсекелестерден асу үшін, бизнес белгілі бір ұлт пен этика аспектілеріне сәйкес өзінің стра­тегияларын бейімдеуі және жетілдіруі керек. Интернационалдық команда бизнесте табысқа жету, сон­дай-ақ бизнес іске асатын аймақта тұратын жергілікті тұрғындарды түсіну үшін өте маңызды. Әртүрлi мәдени дәстүрлерi мен тәжiрибесi бар әртүрлі елдердің адамдарымен жұмыс істегенде мәдени әртүрлiлiктi түсіну қиынға соғады. Сондықтан компания нақты жұмыс ортасында бейбіт қатынастарға ықпал ету және адамдармен өзара әрекеттесу кезінде түсініспеушіліктерден құтылу үшін этикалық мәселелер мен ұлттық аспектілерге назар аудары керек. Бұл зерттеу әртүрлі елдердегі адамдардың пікірлерін, мінез-құлқын және нақты мәселелерін түсіну, түрлі мәселелерді және халықаралық бизнес-операцияларды талдау мақсатында ұлттық және этикалық аспектілерге бағытталған. Халықаралық бизнес әртүрлі елдерде өмір сүретін және шешімдер қабылдаудың әртүрлі аспектілері бар мәдени мәселелерге мамандандырылуы керек. Әлеуметтік-мәдени фактор қиын бақыланатын сыртқы орта ретінде қарастырылатын мәдениеттің құрамдас бөлігі. Осылайша, осы мақала басқа мәдениетті құрметтей отыра, халықаралық бизнестің әртүрлі әлеуметтік орта­ға бейімделе алатынын зерттеуге арналған.

Авторлар туралы

И. В. Онюшева
«Turan» University
Қазақстан


M. . Jordkoh
Stamford International University
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Carpenter A.C., Dunung S.P. (2012). Challenges and opportunities in international Business. V.10. Lardbucket. Org. Publishing.

2. Chaiyabut P. (2013). The effect of the national culture on the international business. International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering. Vol. 7. № 8.

3. Hemawat P., Reiche S. (2016). National cultural differences and multinational business. Globalization Note Series.

4. Hofstede G. (2011). Dimensionalizing cultures: The Hofstede model in context. Online Readings in Psychology and Culture, 2 (1).

5. Tekin H., Tekdogan O.F. (2015). Socio-cultural dimension of innovation. Procedia Social and Behavioral Sciences. Volume 195, p. 1417-1424.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Онюшева И.В., Jordkoh M. Халықаралық бизнестің әлеуметтік-мәдени ортасы: ұлттық және этикалық аспектілер. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(4):62-68.

For citation:


Onyusheva I.V., Jordkoh M. Socio-Cultural Environment of International Business: National and Ethical Aspects. Bulletin of "Turan" University. 2018;(4):62-68. (In Russ.)

Қараулар: 550


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)