Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Білім, ғылым және бизнес интеграциясының жүйелік императивтері

https://doi.org/10.46914/1562-2959-2020-1-4-27-33

Толық мәтін:

Аңдатпа

Тиімді инновациялық экономиканы қалыптастырудың негізгі ресурсы, халықаралық тәжірибе көрсеткендей, жоғары білімнің, ғылымның, оның ішінде жаңа инновациялық құрылымдарды (технопарктер, форсайт орталықтары, сараптамалық және футурологиялық қоғамдастықтар) және бизнестің үйлестірілген қызметі болуы керек. Білім, ғылым және бизнес интеграциясының бағыты білім мен нарықты нығайтуға және оңтайландыруға ықпал ететін инновациялық және кәсіпкерлік университет болып табылады. Негізгі өндіргіш күшке – жоғары интеллект пен өнімділікке ие адамға деген қатынас өзгеруде. Инновация экономикасындағы жаңа форматтағы мамандар үнемі сұранысқа ие болады. Сонымен бірге өсудің негізгі векторлары: инновациялық белсенділік, озық білім (технологиялық прогресс пен инновацияға бағдарланған), студенттерге бағдарланған және стратегиялық серіктестік болуы керек. Инновациялық модернизация әлеуметтік-экономикалық дамудың сапалы қайта құруларына әсер етіп қана қоймай, сонымен қатар экономика тепе-теңдігін тұрақсыздандырып, тұрақсыздықтың көрінуіне ықпал етуі мүмкін. Бұл синергия арқылы білім, ғылым және кәсіпкерліктің өзара байланысын күшейтуді қажет етеді. Жоғары білімді дамытудың инновациялық моделін қалыптастыру тетігі білімді жаңа технологияға айналдыруға кепілдік беретін, инновациялық қызметті және принципиалды жаңа инновациялық өндірісті дамытуды қамтамасыз ететін қолайлы бәсекелі экономикалық ортаны қалыптастыратын қатынастар мен институттарды білдіруі керек. Университеттердің білім беру қызметіндегі проблема нақты мүмкіндіктер мен ынталандырудың жеткіліксіз деңгейімен қатар инновациялық процестерді басқару және технологияларды коммерциализациялау саласындағы мамандарды кеңінен даярлаудың жаңа бағыттарын ерте дамыту қажеттілігі болып табылады.

Авторлар туралы

Г. Ж. Нурмуқанова
«Тұран» университеті
Қазақстан
э.ғ.д., профессор


Д. К. Нұртаева
«Тұран» университеті
Қазақстан
аға оқытушы


Әдебиет тізімі

1. Cовременные императивы инновационной модернизации высшего образования: https://interactiveplus.ru/ru/article/79502/discussion_platform (дата обращения: 30.05.2019 г.).

2. Гурова И.П. Высокотехнологичный экспорт СНГ: проблема измерения: https://cyberleninka.ru/article/v/vysokotehnologichnyy-eksport-sng-problema-izmereniya (дата обращения: 03.06.2019 г.).

3. Гречко М.В. Императивы развития высшего образования в условиях перехода к модели новой индустриализации экономики России. – М.: ИД «Финансы и кредит», 2015. – С. 25–38.

4. Гильбо Е.В. Теория постиндустриальной экономики: //http://www.park.ru/newsarchive/gilbo/g06.htm (дата обращения: 10.04.2019 г.).

5. Волков А.Е. Российское образование–2020: модель образования для инновационной экономики. – С. 32–64: http://www.hse.ru/data/017/785/1228/education-2020-quest.pdf. (дата обращения: 10.04.2019 г.).

6. Казахстанская наука и инновации: трудный путь навстречу друг другу: //https://forbes.kz/process/science/kazahstanskaya_nauka_i_innovatsii_trudnyiy_put_navstrechu_drug_drugu/ (дата обращения: 30.05.2019 г.).

7. Интеграция науки и образования – государственный приоритет: https://www.kazpravda.kz/.

8. Jackson D.J. What is an Innovation Ecosystem?: http://erc-assoc.org/sites/default/files/topics/policy_studies/DJackson_Innovation%20Ecosystem03-15-11.pdf (дата обращения: 30.05.2019 г.).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Нурмуқанова Г.Ж., Нұртаева Д.К. Білім, ғылым және бизнес интеграциясының жүйелік императивтері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2020;(4):27-33. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2020-1-4-27-33

For citation:


Nurmukhanova G.Zh., Nurtayeva D.K. Systemic imperatives of the integration of education, science and business. Bulletin of "Turan" University. 2020;(4):27-33. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2020-1-4-27-33

Қараулар: 500


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)