Электрондық коммерция үшін Битрикс24 енгізудің нәтижелілігін бағалау
https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-1-116-121
Аңдатпа
Бүкіл әлемде электрондық сауданың тұрақты дамуы компаниялар жұмысының нәтижелілігін арттыру үшін әртүрлі автоматтандыру құралдарын қолданумен қатар жүреді. Мақалада интернет-саудада CRM жүйелерін қолданудың негізгі принциптері сипатталған, сонымен қатар CRM енгізудің әсер ету санаттары және оларды бағалау көрсеткіштері анықталған. Бүгінгі таңда CRM жүйелерін жүргізу «сәні» барлық салаларға еніп кетті, бірақ оны негізінен енгізу мүмкін болмады. CRM енгізу кезінде компаниялар көбінесе қызметкерлер тарапынан қарсылық пен түсінбеушілікке тап болады, ал жүйеде жұмыс тиімді емес деп санайтындармен байланысты. Клиенттермен қарым-қатынас жүйесі сияқты құралды енгізудің тиімділігі компания тарапынан автоматтандыруға белгілі бір дайындықты қажет ететінін және іске асыру барысында және одан кейін алынған нәтижелер болжанғаннан өзгеше болуы мүмкін екенін түсіну керек. Біздің ойымызша, CRM жүйелерін электрондық сауданы автоматтандыру құралы ретінде пайдалану кәсіпорындар үшін маңызды ұзақ мерзімді бәсекелестік артықшылық болып табылатын клиенттердің кең базасын қалыптастыру үшін қажет. Сату саласында тұтынушыға бағытталған стратегияны қалыптастыру өте маңызды, бұл клиенттердің адалдығын арттырады, қызметкерлердің белгілі бір деректерді өңдеуге және талдауға уақытын қысқартады, нәтижесінде ұйымның кірісін арттырады.
Кілт сөздер
Автор туралы
Чон Ку ЛиБеларусь
э.ғ.к., доцент
Гродно қ.
Әдебиет тізімі
1. 1C: CRM. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://1c-crm.ru/. Дата доступа: 05.03.2021.
2. 1С CRM: описание и обзор возможностей. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https:// www.1cbit.ru/blog/1s-crm-opisanie-i-obzor-vozmozhnostey/. Дата доступа: 01.03.2021.
3. Автоматизация интернет-магазина. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.insales. ru/blogs/university/avtomatizatsiya-internet-magazina. Дата доступа: 11.11.2020.
4. Битрикс24. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.bitrix24.by/. Дата доступа: 05.12.2020
5. Li Tchon Digital marketing toolsin the value chain of innovative product /Y.Robul [и др.] // International Journal of Scientific and Technology Research. – 2020. –Volume 9, issue 4. – C. 158–165.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Ли Ч. Электрондық коммерция үшін Битрикс24 енгізудің нәтижелілігін бағалау. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2021;(1):116-121. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-1-116-121
For citation:
Li Ch. Evaluation of the effectiveness of the implementation of bitrix24 for e-commerce. Bulletin of "Turan" University. 2021;(1):116-121. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-1-116-121