Тұтынушылардың лояльдығының тиімділігі
https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-1-136-144
Аңдатпа
Бұл мақалада қонақжайлылықтағы қазақстандық тәжірибені ескере отырып, тұтынушылардың лояльдығы мәселелері қарастырылады, еліміздегі белгілі қонақ үйлердің лояльдық бағдарламалары зерттелді, осыған дейінгі лоялдық тақырыбы аясындағы бірнеше авторлардың зерттеулері талданды. Қазіргі таңда аса үлкен қарқынмен даму үстіндегі қонақжайлық индустриясы үшін қонақтардың лояльдығын зерттеу және дұрыс бағдарлама ойластыру аса маңызды екені белгілі. Мақаланыжазу барысында теориялық талдаужәнежинақтау әдістері қолданылды. Лояльдық мазмұны, критерийлері теориялық тұрғыдан қарастырылады. Тұрақты тұтынушылық ынталандыру бағдарламалары қазақстандық отельдерде жиі кездеседі. Жаңа қонақтарды ұстап тұруға және тартуға бағытталған маркетингтік саясат отельдің жүктемесін айтарлықтай жақсартады және оны корпоративтік клиенттер үшін тартымды етеді. Лояльдылық деп аталатын бағдарламаларды енгізгенде отандық отельдер шетелдік тәжірибе мен өздерінің ноу-хауларын бірдей пайдаланады. Қазіргі уақытта отель тұтынушымен тығыз байланыс орнату және олардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін келесі құралдарды пайдалана алады. Тұрақты қонақтарды ынталандыру үшін, отель тапсырыс берушілердің қайталанатын сұранымдарын тіркеуді отельде сақтау ұсынылады. Бұл үшін отельде номерлері бар клиенттер туралы барлық ақпаратты сақтайтын арнайы бағдарлама жасалуы керек. Мұндай бағдарламаның қатысушылары туралы барлық қажетті ақпаратты ала отырып, отельде оларға арнайы ұсыныстарды жіберіп, мерекелер мен мерейтойлармен құттықтауға болады. Мекенжайлық пошталар, интерактивті байланыс, қонақтарды дербестендіру клиенттің отельге сапарын жоспарлау кезеңінен бастап, клиенттің қонақ үйге келгеннен кейінгі уақытта жалғасуы тиіс. Зерттеулердің нәтижесін тәжірибеге енгізу – зерттеудің ең басты қорытындысы болып есептеледі. Осы мақалада қарастырылған зерттеу нәтижелерін еліміздегі қонақ үй бизнесінде қонақтардың лояльдығын арттыруда пайдалану зерттеудің ғылыми нәтижесі болып табылады.
Авторлар туралы
А. А. РамазановҚазақстан
э.ғ.д., профессор
Алматы қ.
Ш. Алдаберген
Қазақстан
магистрант
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Куликова З.В. Формирование программ повышения потребительской лояльности, 2009. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.dissercat.com/content/formirovanie-programmpovysheniya-potrebitelskoi-loyalnosti.
2. Братищенко А.С. Формирование лояльности потребителей как стратегическое направление маркетинга предприятия. [Электронный ресурс]. – URL: http://web.snauka.ru/issues/2015/05/53519 (дата обращения: 13.09.2020).
3. Описание и рейтинг гостиницы. – URL: rixos.com›ru/hotel-resort/rixos-almaty rixos.com.
4. Описание гостиницы, о клиентах гостиницы. – URL: royal-tulip-almaty.goldentulip.com›ru royaltulip-almaty.goldentulip.com›ru/.
5. Описание гостиницы, рейтинг. – URL: rahatpalace.com.
6. Цысарь А. Лояльность покупателей: измерение и управление / Алексей Цысарь // Новый маркетинг,май, 2002.[Электронный ресурс]. – Режимдоступа: http://www.clientservice.ru/loyalnost-pokupateleyizmerenie-i-upravlenie/.
7. Новоченко В.А. Взаимоотношения с клиентами – ключевой фактор успешности компании. [Электронный ресурс] / В.А. Новоченко. – Режим доступа: http://www.cfin.ru/management/altconf2001/.
8. Руденко А. Клиентская лояльность: три модели поведения. [Электронный ресурс] / Руденко А. – Режим доступа: http://www.management.com.ua/marketing/mark023.html.
9. Игнатьева И.В. Теоретические основы формирования лояльности потребителей. Февраль, 2017 г. – Режим доступа: https://posidpo.ru/ignateva-i-v-teoreticheskie-osnovyi-fo/]. 143 Научный журнал «Вестник университета «Туран» № 1(89) 2021 г.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Рамазанов А.А., Алдаберген Ш. Тұтынушылардың лояльдығының тиімділігі. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2021;(1):136-144. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-1-136-144
For citation:
Ramazanov A.A., Aldabergen Sh. Effectiveness of customer loyalty. Bulletin of "Turan" University. 2021;(1):136-144. (In Kazakh) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-1-136-144