Қалалық брендті дамыту мәселесі бойынша: қала стилі брендтің өлшемі ретінде
https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-3-57-64
Аңдатпа
Мақалада қала брендін дамыту туралы сұрақтар қарастырылған. Зерттеудің негізгі мақсаты – қала брендінің өлшемдерін дамытуға ықпал ететін факторлар мен компоненттерді анықтау. Зерттеудің теориялық негізі ретінде Томас Гэдтің қалалық бренд моделі қолданылды. Бұл модель бойынша қалалық брендтің төрт өлшемі сипатталады: менталдық, рухани, әлеуметтік және функционалды. Мақала авторы жоғарыда аталған модельге тағы бір өлшем – визуалды және эстетикалық аспектілі «қалалық стиль» өлшемін сипаттап, қосуға тырысты. «Бренд» және «қалалық бренд» ұғымдарын түсіндіру мақсатында әдебиеттерге шолу жасалды. Сондай-ақ, қаланың танымалдылығына қала стилінің әсерін анықтау үшін Қазақстанның екі қаласының тұрғындары арасында сауалнама жүргізілді. Жоғарыда аталған зерттеу қаланың брендінің қалыптасуы мен дамуына қосқан теориялық және практикалық үлесі. Зерттеу авторының Қазақстан Республикасы қалаларына арналған дизайн-кодтарды әзірлеу туралы ұсынысы тәжірибелік маңызға ие.
Кілт сөздер
Авторлар туралы
А. П. СадуллаеваҚазақстан
ғылымдар магистрі, докторант
Алматы қ.
Г. К. Байжақсынова
Қазақстан
э.ғ.к., доцент
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Szold T. Afterword, the changing regulatory template in regulating place, standards and the shaping of urban America. – Routledge, New York, 2005. – 370 p.
2. Gad T. 4-D branding: cracking the corporate code of the network economy. – Financial Times Prentice Hall, New York, 2001. – 192 p.
3. Martineau P. Sharper focus for the corporate image. – Harvard Business Review. 3S. 1959. №1. – P. 49-58.
4. American Marketing Association Marketing Definitions: A glossary of marketing terms. – American Marketing Association, Chicago, 1993. – 203 p.
5. Ataman M.B., Van Heerde H.J., Mela C.F. The long-term effect of marketing strategy on brand sales. – Journal of Marketing Research, 2010. 47(5). – P. 866–882.
6. Kapferer J.N. The new strategic brand management: creating and sustaining brand equity long term. – Kogan Page, London, 2004. – 560 p.
7. Nickerson N., Moisey R. Branding a state from features to positioning: making it simple? – Journal of Vacation Marketing, 1999. Vol. 5. No. 3. – P. 217–226.
8. Dinnie K. City branding: theory and cases. – Palgrave Macmillan, NewYork, 2011. – 239 p.
9. Kavaratzis M., Ashworth G. City branding: An effective assertion of identity or a transitory marketing trick? – The journal of royal Dutch geographical society, 2005. Vol. 96(5). – P. 506–514.
10. Zenker S., Braun E., Petersen S. Branding the destination versus the place: The effects of brand complexity and identification for residents and visitors. – Tourism Management journal, 2017. Vol. 58. – P. 15–27.
11. Oguztimur S., Akturan U. Synthesis of city branding literature (1988–2014) as a research domain. – International journal of tourism research, 2016. Vol. 18. – P. 357–372.
12. Vanolo A. City branding: The ghostly politics of representation in globalising cities. – Routledge, New York, 2017. – 218 p.
13. Kavaratzis M. Place branding: Are we any wiser? – Cities journal, 2018. Vol. 80. – P. 61–63.
14. Dinnie K. Nation branding: concepts, issues, practice. – Routledge, New York, 2015. – 289 p.
15. Strauss A., Corbin J. Basics of qualitative research: grounded theory procedures and techniques. – Sage Publications, Newbury Park, 1990. – 456 p.
16. Keller K.L. Strategic brand management: building, measuring and managing brand equity. – PrenticeHall, New Jersey, 2008. – 608 p.
17. Newman J.W. Motivation research and marketing management. The Plimpton Press, Norwood, 1957. – 345 p.
18. Clark H.F.Jr. Consumer and corporate values: yet another view on global marketing. – International Journal of Advertising. 1987. No. 6(1). – P. 29–42.
19. Dinnie K. Place branding: overview of an emerging literature. – Journal of place branding and Public Diplomacy, 2004. Vol. 1. No. 1. – P. 106–110.
20. Sevin H.E. Understanding cities through city brands: City branding as a social and semantic network. – Cities journal, 2014. Vol. 38. – P. 47–56.
21. Weilbacher W.M. Brand marketing. – NTC Business Books, Chicago, 1995. – 210 p.
22. Siegan B. The benefits of non-zoning in regulating place, standards and the shaping of urban America. – Routledge, New York, 2005. – 232 p.
23. Strum S. Barcelona Architecture. – Watermark Press, New York, 2005. – 320 p.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Садуллаева А.П., Байжақсынова Г.К. Қалалық брендті дамыту мәселесі бойынша: қала стилі брендтің өлшемі ретінде. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2021;(3):57-64. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-3-57-64
For citation:
Sadullaeva A.P., Baizhaksynova G.K. On the city brand development: city style as a city brand dimension. Bulletin of "Turan" University. 2021;(3):57-64. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-3-57-64