Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Шетелдік нарыққа шығу стратегияларын талдау: «Вол-Марттың» Таиланд нарығына шығу мысалында

https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-3-80-87

Толық мәтін:

Аңдатпа

 Бұл мақала шетелдік нарықтарға шығу стратегиясына, атап айтқанда, көтерме және бөлшек сауда саласындағы әлемдік көшбасшы –  американдық «Вол-Март» компаниясының Таиланд нарығына шығуын  зерттеу мысалына арналған. Жаһандану жағдайында көптеген фирмалар шетелдік нарықтарға шығу арқылы бизнесін кеңейтуге тырысады, бұл зерттеудің өзектілігін анықтап, көптеген әлеуметтік-экономикалық артықшылықтар әкеледі. Алайда, сонымен қатар, бұл процесс елеулі тәуекелдермен байланысты болғандықтан, бизнесті сәтті іске асыру үшін белгілі бір стратегияларды әзірлеуді талап етеді. Бұл зерттеуде сыртқы бизнес-орта факторларына, сондай-ақ елдің макроэкономикалық ерекшеліктерін, тұтынушылардың өсіп келе жатқан ішкі сұранысы мен сатып алу тенденциясын, сондай-ақ тұтастай алғанда бөлшек сауда секторындағы сатылымның өсуінің оң болжамдарын ескере отырып,  «Вол-Март» пен оның Таиланд нарығына шығу шешімі туралы себеп-салдарлық талдау жүргізілді. Сонымен қатар, «Вол-Март» Тайланд нарығына шығу жолдары қарастырылды, тәуекелдерді бағалау жүргізілді және тәуекелдерді басқарудың тиісті стратегиялары жасалды. Халықаралық компаниялар үшін басқа нарықтарға шықпас бұрын  сыртқы әлеуметтік-экономикалық орта мен тәуекелдерге терең талдау жүргізу маңызды, өйткені мұндай тәсіл қабылдаушы елдің ерекшеліктері, оның мәдениеті, жергілікті нарық туралы білімі және тұтынушылардың қажеттіліктері, бәсекеге қабілетті  бизнесстратегиялар және т.б. туралы толық ақпарат бере алады. 

Авторлар туралы

И. В. Онюшева
«Тұран» университеті
Қазақстан

 hD, қауымдастырылған профессор, АМА, РЖА профессоры 

Алматы қ. 



К. Лаочокчаикул
«Стэмфорд» Халықаралық Университеті
Тайланд

 MBA 

Бангкок қ. 



Әдебиет тізімі

1. Reuters.Walmart Inc.WMT.N. [Electronic source]. – 2020. – URL: https://www.reuters.com/companies/WMT.N (accessed: 7.07.2021)

2. .TylerJ.Thesearethe20biggestretailersinAmerica.BusinessInsider.[Electronicsource].–2020.–URL: https://www.businessinsider.com/biggest-retailers-in-america-based-on-sales-2018-8 (аccessed: 7.07.2021)

3. E-Marketer. Total retail sales in the United States from 2012 to 2023 Statista. [Electronic source]. – 2020. – URL: https://www-statista-com.lib.pepperdine.edu/statistics/443495/total-us-retail-sales/ (аccessed: 7.07.2021)

4. Singh A. What’s Hurting Walmart’s International Sales? Market Realist. [Electronic source]. – 2019. – URL: https://marketrealist.com/2019/02/whats-hurting-walmarts-international-sales/ (аccessed: 7.07.2021)

5. Trading Economics. Thailand Retail Sales YoY. [Electronic source]. – 2020. – URL: https://tradingeconomics.com/thailand/retail-sales-annual (аccessed: 7.07.2021)

6. Saxena D. Modes of Entry into International Business: Advantages & Disadvantages. Super heuristics. [Electronic source]. – 2019. – URL: https://www.superheuristics.com/5-modes-of-entry-into-internationalmarkets/ (accessed: 7.07.2021)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Онюшева И.В., Лаочокчаикул К. Шетелдік нарыққа шығу стратегияларын талдау: «Вол-Марттың» Таиланд нарығына шығу мысалында. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2021;(3):80-87. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-3-80-87

For citation:


Onyusheva I.V., Laochockchaikul K. Analyzing foreign market entry strategies: the case of Wal-Mart’s entry into Thailand. Bulletin of "Turan" University. 2021;(3):80-87. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-3-80-87

Қараулар: 978


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)