Кәсіптік білім беру саласындағы мемлекеттік-жекеменшік cеріктестік
https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-3-249-25
Аңдатпа
Мақалада кәсіптік білім беру саласында мемлекеттік-жекеменшік серіктестікті дамыту мүмкіндігі талқыланады және оның мамандарды жоғары сапалы даярлау және еңбек нарығының сұранысына сәйкес одан әрі жұмысқа орналастыру қажеттілігі негізделеді. Зерттеудің мақсаты – мемлекеттік-жекеменшік серіктестіктің (МЖС) тетіктерін қолдана отырып, қазіргі заманғы экономика жағдайында техникалық және кәсіптік білімнің (ТжКБ), жоғары оқу орындарының (ЖОО) бәсекеге қабілетті түлектерін даярлаудағы жаңа үрдістерді айқындау. Зерттеу әдіснамасы жалпы ғылыми және теориялық зерттеу әдістерін қамтиды. Статистикалық құрал ретінде мәліметтерді кестелік ұсыну әдістері қолданылды. Зерттеудің бірегейлігі – қазіргі заманғы үрдістерге сәйкес келетін білім беру, ғылыми-зерттеу, инновациялық-кәсіпкерлік, рухани-адамгершілік қызметті жүзеге асыруды көздейтін жас мамандарды даярлаудың жаңа моделін әзірлеу қажеттілігінде. Авторлар Республиканың еңбек нарығының болашақ қажеттіліктерін қамтамасыз ету тұрғысынан ұлттық кадрларды даярлау деңгейі мен сапасына талдау жүргізді. Қазақстанда МЖС тетіктерінің артықшылықтары олардың біліктілігін арттыру, жұмысқа орналастыру және қайта оқытуда екені анықталды. Мақала Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Халықаралық стандарттар мен озық технологияларға сәйкес Қазақстандағы МЖС сарапшыларының кәсіби құзыреттерін бағалау және сертификаттау жүйесін әзірлеу» АП08957434 гранттық жобасы шеңберінде әзірленді.
Авторлар туралы
С. А. ҚалиеваҚазақстан
э.ғ.д., бас ғылыми қызметкер
Алматы қ.
Э. К. Буйтек
Қазақстан
экономика ғылымдарының магистрі, докторант
Алматы қ.
М. К. Мельдаханова
Қазақстан
э.ғ.д., бас ғылыми қызметкер
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Cedefop. Globalization opportunities for VET. How European and international initiatives help in renewing vocational education and training in European countries, 2018 – Luxembourg: Publications Office of the European Union. – 2018. – 144 p. //www.cedefop.europa.eu/ files/5571_en.pdf.
2. Cedefop. Briefing note. Less brawn more brain for tomorrow’s workers. – 2018. – 4 p.
3. Deryabina M. A. Public-private partnership: theory and practice. Voprosy ekonomiki. – 2008. – No. 8.
4. Labor market competitiveness: the genesis of socio-economic content // Marketing in Russia and abroad. – 2006. – No. 2. //dis.ru/library/520/25896/. 27.05.2018
5. YeryominV.L. Public-Private Partnership in Education.Actual problems of socio-economic development of Russia. – 2010. – p. 23.
6. Committee of Statistics of the Ministry of National Economy of the Republic of Kazakhstan. //stat.gov.kz 18.07.19.
7. How to update the HR strategy for the digital world. //digitalmarketinginstitute.com/the-insider/11-04-18-how-to-update-a-talent-strategy-for-a-digital-world. 15.10.2018.
8. Kazakhstan: monitoring the process of professional development through the introduction of professional standards, OECD Publishing, Paris. – 2019. URL: https://www.oecd.org/eurasia/competitiveness-programme/central-asia/Kazakhstan-Monitoring-Skills-Development-through-Occupational-Standards-2019-RUS.pdf (accessed: 23.11.2020)
9. Admission of students in the main areas of training //stat.gov.kz/official/industry/62/statistic/7. 18.07.19.
10. Technical and vocational, post-secondary education in the Republic of Kazakhstan. Statistical Bulletin. 22 series. Social sphere. – Nur-Sultan. – 2019. – 373 p.
11. Ozernikova T.G., Danilenko N.N., Kravtsevich S.V. Employee competitiveness: concept, research, management. Irkutsk: BSUEP Publishing House, 2007. – p. 195.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Қалиева С.А., Буйтек Э.К., Мельдаханова М.К. Кәсіптік білім беру саласындағы мемлекеттік-жекеменшік cеріктестік. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2021;(3):249-257. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-3-249-25
For citation:
Kaliyeva S.A., Buitek E.K., Meldakhanova M.K. Public-private partnership in the field of vocational education. Bulletin of "Turan" University. 2021;(3):249-257. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-3-249-25